Dat is zo, wij zien wat dat betreft meer dan de bewoners zelf.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou dat zij haar leuk vinden snap ik wel.. hun radar werkt denk ik wat anders..
yepquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze horen haar niet de hele tijd zoals de regie ons wel doet voorkomen en via de microfoon
Ze hebben allebei wel iets ongemakkelijks. Leuk gesprekje idd.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:34 schreef Monique___ het volgende:
mooi en apart gesprekje tussen hun.
passen goed bij elkaar
OK .. Klaar Erik en Mirthe naar huis ... NEXTquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:34 schreef Monique___ het volgende:
mooi en apart gesprekje tussen hun.
passen goed bij elkaar
Geen zorgen, uiteindelijk gaan ze allemaal naar huisquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. Klaar Erik en Mirthe naar huis ... NEXT
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen zorgen, uiteindelijk gaan ze allemaal naar huis
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. Klaar Erik en Mirthe naar huis ... NEXT
Ja we zitten er nog naar te luisterenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:41 schreef Monique___ het volgende:
Om half elf zei hij nog een kwartiertje te willen praten met haar
erik is blij dat jeff eruit is, komt hem goed uit dat een sterke speler eruit is.
Jappie en ice vindt hij ook sterke spelers.
quote:
Dat ze na 9 maanden nog niet door hebben dat het geen reet uitmaakt of je nou slim, sterk of allebei bent... De manier om er zo lang mogelijk in te blijven is door je sociaal niet totaal onmogelijk te maken, zoals Jeffrey deed.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:41 schreef Monique___ het volgende:
Om half elf zei hij nog een kwartiertje te willen praten met haar
erik is blij dat jeff eruit is, komt hem goed uit dat een sterke speler eruit is.
Jappie en ice vindt hij ook sterke spelers.
Het Podcast verhaal kwam wel door hem.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat ze na 9 maanden nog niet door hebben dat het geen reet uitmaakt of je nou slim, sterk of allebei bent... De manier om er zo lang mogelijk in te blijven is door je sociaal niet totaal onmogelijk te maken, zoals Jeffrey deed.
In dat kader is het wel bijzonder dat Erik nog nooit genomineerd is. Maar misschien komt dat wel omdat Erik zo sociaal onhandig is dat ie ook nooit echt verzeild raakt in de roddel en achterklap groepjes.
Interessant wel.
Ja dat klopt wel, maar ik heb hem nooit echt bondjes zien smeden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het Podcast verhaal kwam wel door hem.
Ik wou net zeggen: Erik heeft de boel ook wel tegen elkaar uitgespeeld toenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het Podcast verhaal kwam wel door hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |