Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Erik het iets te leuk.
Hij heeft al eerder aangegeven Myrthe erg leuk te vinden, maar toen gebeurde Kenzy.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als-ie al de hele dag aan het broeden is geweest op het onderwerp.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:22 schreef chufi het volgende:
Straks moet Myrthe dr masker nog afdoen terwijl Erik om dr heen gaat staan te draaien
tuurlijk want hij wist niet hoe hij het moest vertellen..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als-ie al de hele dag aan het broeden is geweest op het onderwerp.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
En een slechte opvoeding.... Wie bedoelt Mirthe hier?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:21 schreef Puzzie het volgende:
Slangen , dieven... Mirthe snapt niet hoe je zo kan zijn
Geen idee ,maar het zou ook over haar kunnen gaanquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:24 schreef Harry het volgende:
[..]
En een slechte opvoeding.... Wie bedoelt Mirthe hier?
Myrthe weet van niets, of doet alsof. In ieder geval is wel duidelijk dat ze geen romantische gevoelens voor hem koestertquote:
Is ze heel naïef dan? Ik volg het programma verder niet zo.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Myrthe weet van niets, of doet alsof. In ieder geval is wel duidelijk dat ze geen romantische gevoelens voor hem koestert
Dat is de vraag of ze daadwerkelijk naïef is of zich gewoon op de vlakte houdt. Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Is ze heel naïef dan? Ik volg het programma verder niet zo.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Is ze heel naïef dan? Ik volg het programma verder niet zo.
Dubbel idd: doen alsof je naïef bent lever ook vaak iets opquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is de vraag of ze daadwerkelijk naïef is of zich gewoon op de vlakte houdt. Ik weet het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |