ah dacht al dat ik enige was die niet weet wie ze nu bedoelenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:03 schreef Puzzie het volgende:
Iemand heeft de laatste drie dagen ineens drie maskers , een zij
Ik heb de naam net gemist , ik snap em ook nietquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ah dacht al dat ik enige was die niet weet wie ze nu bedoelen
Ik ook, Fresh heb jij een naam gehoord??quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb de naam net gemist , ik snap em ook niet
Eunice.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik ook, Fresh heb jij een naam gehoord??
Denk dat ze toch eunice bedoelen. Ze heeft het over boos, gekwetst zijn geweest door haar
Ja en !?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:06 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij heeft gezien dat mirthe zowat in haar blote kont rond liep in dekamer
Jaaa ik zat daar dus ook op te wachtenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:07 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Ik dacht hij gaat zeggen dat ie verliefd op haar is.
Yep dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:07 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Ik dacht hij gaat zeggen dat ie verliefd op haar is.
Dat de operator haar ziet hahaha en de buitenwereld...................quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:08 schreef FreshFruit het volgende:
Man3,zo vaak gezien.Waar maakt hij zich druk om?
Hij dacht dat ze helemaal geen onderbroek aan had maar het zal een string geweest zijn denk ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:06 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij heeft gezien dat mirthe zowat in haar blote kont rond liep in dekamer
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:10 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Hij dacht dat ze helemaal geen onderbroek aan had maar het zal een string geweest zijn denk ik.
Ja maar Myrthe gaat er ook gewoon in mee ..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:11 schreef tonja het volgende:
Dit vind ik zo geweldig aan conversaties met Erik.
Zo totaal wereldvreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |