Dat laatste doet ze idd ook veel.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:16 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Eunice hardop leest om de uitspraak van haar Nederlands te verbeteren en om de inhoud beter tot zich door te laten dringen.
Hardop lezen gaat langzamer dan in jezelf lezen en je hoort wat je zegt. Het is de beste manier om te leren.
Opschrijven kan ook.
Ja die heeft wel voor hetere vuren gestaan..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Janet is wel wat gewend denk ik, die trekt met een kamper de wereld rond.
Ja was erg leuk... ja dat is Babette en dat veranderd ook niet.. dus maar nemen zoals het is..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zaten wel leuke verhalen bij.Over die Griekse bijv. En over die dame met open relatie.Alleen jammer dat Baps er steedss tussen doorzat.
Ja grappig hé...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:28 schreef FreshFruit het volgende:
Vogeltjes luisteren aandachtig mee.
[ afbeelding ]
Erik heeft nog crackers.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:33 schreef Frummelie het volgende:
Er is niet veel geld binnen geharkt gisteren... zal er vandaag een herhaling zijn?
Ze starten vandaag op met een eitje in ieder geval..
Of zingen.quote:
Ik zie alleen een slaper en Eunice alleen in de kas.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:42 schreef Frummelie het volgende:
En daar komt de lawaaipapagaai alweer aan... die gaat mee de kas in..
En de lawaaipapagaai... de muziek box bedoel ik daarmee..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zie alleen een slaper en Eunice alleen in de kas.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En de lawaaipapagaai... de muziek box bedoel ik daarmee..
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:52 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zei nu hardop "Houd je bek tegen Eunice.
Tijd om ff wat anders te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |