Ja is heel gek dat mensen om half twee snachts slapen. Toen de grote sfeerverpester er nog was, was het wel iedere nacht feest...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En het was nog lang gezellig in de loods...
Oh nee toch niet
Als hij een gesprek aan knoopt met een vrouw onder de douche ziet hij alles omdat hij zo lang is en zo over het deurtje en muurtje heen kijkt. ( maar gelukkig doucht hij niet zo vaak,quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:20 schreef Monique___ het volgende:
erik: als ik borsten wil zien dan kan ik dat op allerlei manieren doen maar nu even niet
mirthe: anders type je even wat in.. (hint ze nu dat het wel in de loods kan?)
erik : ik wil niet de naam krijgen dat ik constant zit te gluren of zo
mirthe: neee maar dat doe je ook niet, nee, nee hoor, volgens mij niet, nee
mirthe vond hem vanmiddag wel gluren/ staren
Awkward van beide. Van Mrthe dag ze er niets van zegt.van hem omdat hij zo pontificaal staat te gluren.quote:
Je zou er bij in slaap vallenquote:
Nou echt hé..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou er bij in slaap vallen
Is dat Janet die buiten ligt te slapen
Goedemorgen Frummeliequote:Op vrijdag 9 juni 2023 06:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Engine![]()
Gewoon overheen scrollen... dan blijf je scrollen, I know...
Spreekt ze het nou op de memorecorder in?quote:
bern 2.0 is het nuquote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:07 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb vreselijk om Bern z'n dating ervaringen moeten lachen.. jammer dat ik nu pas deze kant van Bern zie...
Ja. Janet heeft buiten geslapen. Ik zou het niet kunnen met al die zoem en kruip beestjes. Wel met een enorme klamboe over het bed.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou er bij in slaap vallen
Is dat Janet die buiten ligt te slapen
Ik heb geen idee... ik ga ervan uit van wel... wat heeft dat hard op lezen anders voor zin...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Spreekt ze het nou op de memorecorder in?
Was net op stream 2quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou echt hé..
Ik zie nergens de cabana... dus geen idee..
Janet is wel wat gewend denk ik, die trekt met een kamper de wereld rond.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Janet heeft buiten geslapen. Ik zou het niet kunnen met al die zoem en kruip beestjes. Wel met een enorme klamboe over het bed.
Ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Janet is wel wat gewend denk ik, die trekt met een kamper de wereld rond.
Zaten wel leuke verhalen bij.Over die Griekse bijv. En over die dame met open relatie.Alleen jammer dat Baps er steedss tussen doorzat.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:07 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb vreselijk om Bern z'n dating ervaringen moeten lachen.. jammer dat ik nu pas deze kant van Bern zie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |