Ik mis de pakken wijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volkoren brood, rosbief, kaas, taugé, ui, champignon, komkommer.
U lift brah?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alcohol drinken is louter voor enorme proleten makker.
Je hoeft ze niet te openen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alcohol drinken is louter voor enorme proleten makker.
quote:
Sluiten die handel, en pas na de 0 uit 6 in de CL komend seizoen weer openen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:14 schreef onlogisch het volgende:
Het blijft erg onrustig in het Feyenoordtopic.
Je zou een onverbiddelijke mod zijn. Ik doe (goh) liever helemaal niks.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Sluiten die handel, en pas na de 0 uit 6 in de CL komend seizoen weer openen.
Dan weet iedereen weer waar 'ie staat.
Gefeliciteerd met je post om 14:18.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zou een onverbiddelijke mod zijn. Ik doe (goh) liever helemaal niks.
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
Bedankt maat. I.c.m. postaantal 4045 voelt dat toch een soort van bijzonderquote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je post om 14:18.
Nelis. Wanneer stop jij ermee?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:01 schreef AFCNiels het volgende:
@:dombohetolifantje1 @:speedfight
Ik heb deze Quordle in 7/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜⬜🟨⬜⬜ ⬜🟨🟨⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜🟨 ⬜⬜⬜⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜🟨🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜🟩⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜⬜🟩⬜ ⬜🟨⬜⬜🟨
🟩🟩🟩⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)sa29wZXIsc2xhbmc6bmw
Waarmee?quote:
Toch jammer dat succesvolle mensen zichzelf dat aandoen. Trump heeft tenminste nog een plek in de Amerikaanse geschiedenis verzilvert maar voor de meeste publieke figuren is er geen enkel voordeel aan jezelf politiek uiten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
Heel Den Haag haalt opgelucht adem na deze mededeling.
[ twitter ]
Zeg het maar jongensquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
Heel Den Haag haalt opgelucht adem na deze mededeling.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |