Word je daar niet om gepest dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:08 schreef herverwijderd het volgende:
Ik heb last van zitgenderdysforie want ik weet dat ik vaak zittend ben maar ik zie altijd kruipend als ik in de spiegel kijk.
Niet met die dysforie want dat is een geheim. Soms word ik wel eens gepest door staanders, als ik bijvoorbeeld per ongeluk op de atletiekbaan zit. Maar dat hoort er nou eenmaal bij als je een vaakzitter bent, of zelfs een altijd krruiper.quote:
Hoe ga je dan om met dat pestgedrag?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:30 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Niet met die dysforie want dat is een geheim. Soms word ik wel eens gepest door staanders, als ik bijvoorbeeld per ongeluk op de atletiekbaan zit. Maar dat hoort er nou eenmaal bij als je een vaakzitter bent, of zelfs een altijd krruiper.
Alcohol en cynisme.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:24 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Hoe ga je dan om met dat pestgedrag?
Met alcohol kruip ikniet eens meer maar rol ik.quote:
Goed spul ja.quote:
Respectquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:48 schreef SwJ het volgende:
Ik ben fysiek vooral iemand die permanent staat, maar voel me de ene dag meer ligger en soms een half zitter/kruiper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |