Momenteel ben ik bezig met een aantal verbeteringen aan de woning, maar alles kost tegenwoordig een godsvermogen.
Er waren twee opties. Heb tot nu toe enkel een offerte voor de duurste optie (uiteraard). Dan spannen ze in de kruipruimte draden en leggen ze daar isolerende platen met die parels direct tegen de vloer.
Dit zou dan de beste optie zijn en de tweede optie is de kruipruimte volstorten met die parels (50cm).
Zijn er mensen met ervaring hiermee? Geeft het echt een groot merkbaar verschil? Het gaat mij meer om de leefbaarheid dan de terugverdien tijd, maar de vloeren worden best koud in de winter (we hebben geen vloerverwarming). De eerste optie is +- 5.000 euro & tweede optie +- 3500 euro, relatief veel geld maar ik denk al snel dat ik niet wil beknibbelen op dat soort dingen als ik het dan toch laat doen. Tweede optie ontvang ik hopelijk zsm nog een offerte van.
Het is wel allemaal eigen geld waarmee ik het financieer (zonnepanelen, airco, rolluiken etc) dus alles bij elkaar wordt het een flinke som als ik dit ook nog laat doen. Het komt niet uit overwaarde, erfenis of een loterij dus iedere euro zit gevoel bij.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!