abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8421611
Hey, ik heb nu een paar dagen wat last van m'n rechter hand/arm/vinger... nee tis niet wat je denk , zat zelf te denken aan een muisarm ofzo? Symptonen: minder snel kunnen klikken, lichte tintelingen in onderarm, moeite hebben met nauwkeurige bewegingen maken, koude hand...:{

Denk zelf dat 't misschien 't begin is van rsi, dus wil er zo snel mogelijk bij zijn, voordat 't echt serieus wordt... moet namelijk veel voor school en werk achter de pc zitten, dus tis wel belangrijk..

Kan iemand mij vertellen of ie dit ook heeft meegemaakt, zo ja, wat heb je toen gedaan, en is 't nu over?

pi_8421671
(offtopic) hoort dit niet een ander topic. (/offtopic)

(ontopic) Het zou best kunnen maar dan moet je maar naar de fysio gaan nadat je em hebt laten rusten.

X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_8421678
in de kertsvakantie had ik dat ook = nu weer weg
046
Dank aan Yeahinho
pi_8421742
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 21:05 schreef trance_fan het volgende:
(offtopic) hoort dit niet een ander topic. (/offtopic)

(ontopic) Het zou best kunnen maar dan moet je maar naar de fysio gaan nadat je em hebt laten rusten.

quote:
Lifestyle
Alles over gezondheid en verzorging, voeding, eten, recepten, tabak, uiterlijke verzorging, mode, kleding, make-up, wonen, tuinieren etc.

nou in welk forum dacht jij dan?
pi_8421781
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 21:07 schreef FrEeZzE het volgende:

[..]

[..]

nou in welk forum dacht jij dan?

dig
046
Dank aan Yeahinho
pi_8421850
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 21:08 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

dig

Ja of babe's en hunks zeker...
pi_8421908
ik heb ook altijd last van koude rechter hand als ik te lang achter de compu heb gezete :/
"Jij draait niet om de wereld, de wereld draait om jou"
pi_8421916
Neehoor past prima hier in Lifestyle. Als je de zoekfunctie gebruikt kan je hier ook een aantal topics over vinden. En als je het zeker wilt weten of het RSI is zou ik gewoon even langs de huisarts gaan.
pi_8421955
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 21:13 schreef ChimeraOffline het volgende:
ik heb ook altijd last van koude rechter hand als ik te lang achter de compu heb gezete :/
yep ook koud
046
Dank aan Yeahinho
pi_8422088
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 21:13 schreef ChimeraOffline het volgende:
Die fase heb ik al gehad; ben zo doorgewinterd dat ik er geen last meer van heb
  dinsdag 11 februari 2003 @ 21:22:22 #11
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_8422129
Koop een stressbal en neem een paar dagen rust....

klaar

the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_8423820
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 21:22 schreef Ludwig het volgende:
Koop een stressbal en neem een paar dagen rust....

klaar

Denk je dat 't zo makkelijk is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')