MissHollyMotherFoKkerquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:46 schreef spapaars het volgende:
Zij die Jef fataal werd is ook uit bed.
Ze wist de deur te openen, en we weten niet of ze iets is vergeten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:47 schreef Rhosyn het volgende:
Moiriama kreeg wel heel veel info gisteren. Dat moet je allemaal maar opslaan als 60+ er.
En Janken omdat Jeffrey weg moest en die verkiezing.
Nier raar dat je dingen vergeet.
Oh echt? Ik zag alleen dat ze de trap af liep en tegen zichzelf zei : "ben ik gek geworden".quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze wist de deur te openen, en we weten niet of ze iets is vergeten.
Want de lijst met wachtwoorden liggen ook boven.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh echt? Ik zag alleen dat ze de trap af liep en tegen zichzelf zei : "ben ik gek geworden".
Ik schreef ook "ik denk", niet dat ik het zeker wist.![]()
Misschien sloeg het op dat ze nog in haar pon liep. Nu is ze aangekleed en bijna opgemaakt.
Kan ze aan haar taak als manager netjes beginnen.
Boter kaas en eieren hebben ze nog dus dat eten ze vandaag.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee dus er kan nog van alles opvolgen dat ze het ongevraagd hebben opgegeten
Brood?quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Boter kaas en eieren hebben ze nog dus dat eten ze vandaag.
Febo stuurde mail " geniet van jullie ontbijt"
Maar toch durfde ze het niet op te eten.
Bij de eliopdracht zei Hanelore dat ze hoopte dat ze hadden genoten van het ontbijt want vandaag was het voor 1 iemand het laatste ontbijt.
Verder is er niet zoveel meer te eten behalve restjes en 40 eieren kaas en eieren.geen geld.
Die moet je niet als hulp hebben jee wat is dat een slome poetser zegquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
De handen van Moirama zijn zorgvuldig gepoetst evenals de standaart waar een foto van haar kinderen in staat... de dag kan nu beginnen voor manager Moirama... ze gaat al een beetje neuriën, dus dat komt goed..
Niet dat schiet niet echt lekker op... mooi op d'r gemakkie net als in curaįao..quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die moet je niet als hulp hebben jee wat is dat een slome poetser zeg
Komen er morgen geen hulzen binnen voor Jeffquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Boter kaas en eieren hebben ze nog dus dat eten ze vandaag.
Febo stuurde mail " geniet van jullie ontbijt"
Maar toch durfde ze het niet op te eten.
Bij de eliopdracht zei Hanelore dat ze hoopte dat ze hadden genoten van het ontbijt want vandaag was het voor 1 iemand het laatste ontbijt.
Verder is er niet zoveel meer te eten behalve restjes en 40 eieren kaas en eieren.geen geld.
daarom is zo ook geen hulpquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die moet je niet als hulp hebben jee wat is dat een slome poetser zeg
Een hele slof peuken zelfs. Stevig ontbijtquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Komen er morgen geen hulzen binnen voor Jeff
dat was niet alleen voor jeff...geen idee verderquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Komen er morgen geen hulzen binnen voor Jeff
Wat is ze wel?quote:
Maar alles is wel netjes.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Niet dat schiet niet echt lekker op... mooi op d'r gemakkie net als in curaįao..
geen ideequote:
Ik heb hier gelezen dat ze productie werk heeft gedaan en in de horeca gewerkt.quote:
Dat ben ik met je eens...quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Maar alles is wel netjes.
Ik heb liever dat Moirama mij helpt met poetsen dan Janet. Dat gaat snel en met de franse slag.
geannuleerd zegde zoe , moesten ze toch komen zijn ze voor wendyquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:05 schreef engine het volgende:
[..]
Een hele slof peuken zelfs. Stevig ontbijt
denk eerder babetquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben zat eten.
Ontbijt brood met kaas en worst Lunch eitjes bakken met brood en vanavond pizza.
Isaac kan iemands stem niet meer horen. Zoe ?
Ze moeten duidelijker zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:31 schreef Harry het volgende:
Babette (zonder microfoon) en Zoe fluisteren over het gesprek dat Babette en Isaac de afgelopen nacht hadden.
Over de stemmen van Babette en Zoe, en wat Isaac daarvan vond.
Dan vindt De Stem het genoeg......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |