Als je spuit/pagga slaat is er niet altijd kans op een zwangerschap hé. Je kan namelijk ook misschietenquote:Op donderdag 8 juni 2023 00:02 schreef realnice11 het volgende:
Hoi ik was effe wezen luchten met maatje zus, en we waren wezen winkelen en op ons gemakje terug gereden naar huis en had nog effe een milkshake gekocht bij mac, en effe op het gras ergens gezeten in het laatste zonnetje
Toen fietste er een knap meisje maar geen idee leeftijd, zou 18 kunnen zijn? en ik vond haar wel knap en sexy en kwam ik thuis in mn eentje en heb effe een zwengel gegeven aan mn geslachtsdeel, en dan denkend aan het knappe meisje,
Maar ok puur sec heeft er geen bevruchting plaatsgevonden en is er nu sprake over 9 maanden van een ongeboren kind dus, ja ongeboren kinderen zijn ook niet altijd gezond want er moet wel leven in de brouwerij komen en kans bestaat ook dat we ooit zouden uisterven?
Als het een zoontje was geweest had ik hem Timothy of Arend ( klinkt cool in de Usa ) genoemd en als het een meisje was Eleanore of Kim !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |