abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 juni 2023 @ 20:01:56 #1
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209435306
quote:
Europese Commissie bedreigt Europarlementariėrs die natuurherstelwet hekelen

Meerdere Europarlementariėrs die kritisch zijn over de natuurherstelwet, worden geļntimideerd door de Europese Commissie. Dat meldt een aantal leden van het CDA op een persconferentie in Brussel.

Kritische parlementsleden zijn in het kantoor van Eurocommissaris Frans Timmermans "bedreigd", zegt de Duitse Christine Schneider (CDU). De Europese Commissie zou ook aanwijzingen hebben rondgestuurd over hoe de parlementsleden zouden kunnen worden omgepraat.

CDA-delegatieleider Esther de Lange zei zich "niet gauw bedreigd" te voelen, maar dat deze manieren van intimidatie "heel serieus" worden genomen.

De christendemocraten van de Europese Volkspartij willen dat Timmermans de natuurherstelwet intrekt. Ze hebben serieuze bezwaren tegen het wetsvoorstel, die de uitbreiding van bestaande natuurgebieden verplicht en de verslechtering ervan verbiedt. De partij heeft zicht teruggetrokken uit de onderhandelingen over de wet.

De milieucommissie van het EU-parlement stemt volgende week over het wetsvoorstel. Zowel de lidstaten als het Europees Parlement moeten de wet goedkeuren.

Timmermans waarschuwde eerder dat er geen nieuwe versie komt, maar het verzet tegen zijn voorstellen blijft groeien. Zo maken Nederlandse politici, boeren en bedrijven al langer bezwaar tegen de wet die nauwelijks ruimte zou overlaten om te boeren en te bouwen. Die ruimte werd al eerder ingekrompen door de stikstofregels.

BRON


Je zou zoiets eerder verwachten in China of Rusland :{
Ik ben inmiddels overleden
pi_209435375
Nou CDA, doe aangifte zou ik zeggen 14.gif
pi_209435377
beetje nikszeggend bericht omdat er niks wordt gezegd hoe er bedreigt wordt.

Dat de tegenstanders dit in de media brengt snap ik wel weer... die zien de bui al hangen als er eens echt iets wordt gedaan aan natuurbehoud.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 7 juni 2023 @ 20:12:11 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209435456
"bedreigd".
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 7 juni 2023 @ 20:14:05 #5
396386 sturmpie
for night & nature
pi_209435484
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 20:06 schreef sjorsie1982 het volgende:
beetje nikszeggend bericht
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  woensdag 7 juni 2023 @ 20:21:34 #6
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209435569
Waarmee dreigen ze dan? En waarom doet het CDA geen aangifte?
pi_209435699
NWS / Inval bij Europees hoofdkwartier christendemocraten vanwege corruptie

Het CDA is in hoge mate verantwoordelijk te houden voor de huidige schade aan de natuur. Nu tegen beter weten in proberen ze allerlei maatregelen die ten goede komen aan (het herstel van) de natuur tegen te houden. Het CDA stelt al jarenlang de belangen van de agrarische industrie voorop en niet die van de burger en de natuur.

In april is bij de EVP, waar het CDA bij aangesloten is, nog een inval gedaan wegens corruptie.
pi_209435759
quote:
11s.gif Op woensdag 7 juni 2023 20:01 schreef Enchanter het volgende:

[..]

BRON


Je zou zoiets eerder verwachten in China of Rusland :{
Had je wat anders verwacht?

Nederland is china 2.0
Europa is china 5.0
pi_209436075
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 20:32 schreef rutger05 het volgende:
NWS / Inval bij Europees hoofdkwartier christendemocraten vanwege corruptie

Het CDA is in hoge mate verantwoordelijk te houden voor de huidige schade aan de natuur. Nu tegen beter weten in proberen ze allerlei maatregelen die ten goede komen aan (het herstel van) de natuur tegen te houden. Het CDA stelt al jarenlang de belangen van de agrarische industrie voorop en niet die van de burger en de natuur.

Welke schade ?

Je moet eens wat vaker naar buiten gaan, alles groeit en bloeit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')