Oh jawel hoor, heel makkelijk zelfs.quote:
Ja wellicht. Ik kan er ook niks aan doen hahaquote:Op zaterdag 10 juni 2023 02:29 schreef Repentless het volgende:
[..]
Jawel, maar schoenen zie je doorgaans direct. Lijkt me ook wat overdreven als afknapper, maar goed, ieder zijn smaak. Echter, als je een leuke avond hebt, het klikt goed, je belandt met elkaar in bed en op dat moment komt er een tatoeage tevoorschijn onder alle kleding, lijkt me dat niet direct een "100% dealbreaker" .
Als je het goed met elkaar kunt vinden en elkaar leuk vindt (ook na meerdere dates/langer contact), dan is het toch wat vreemd om het af te kappen onder het mom van "er zit wat inkt op haar lichaam"?
We kunnen de huidige gedwongen prostitutie niet vergelijken met zeelieden uit het verleden die vrijwillig tattoos lieten zetten.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:44 schreef Farenji het volgende:
Hoeren hadden (hebben?) vaak een tattoo met de naam van hun pooier zodat het duidelijk was van wie ze eigendom zijn.
De heide daar is wel een mooie plek om te wandelen en bushcraften.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:39 schreef Farenji het volgende:
Ik zet Brunssum alvast op de lijst van te mijden steden.
Het zit je wel heel erg dwars he.quote:Op zondag 11 juni 2023 02:39 schreef Za het volgende:
[..]
We kunnen de huidige gedwongen prostitutie niet vergelijken met zeelieden uit het verleden die vrijwillig tattoos lieten zetten.
Het was niet ooit iets van hoeren een zeelieden, de elite is ermee begonnen lang geleden, bepaalde stammen etc.
Het boeit me geen zier, ik heb geen tatoeages en geen affiniteit met hoeren en/of zeelieden.quote:
Doe het dan ook niet zo vaak.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:37 schreef Za het volgende:
Onjuiste informatie als nieuws brengen vind ik bedenkelijk op NWS.
Nope.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:11 schreef Lothiriel het volgende:
Grote zichtbare tattoo's zijn ordinair en betreft vaak ook gewoon echt mensen in de marge van de samenleving. Wel makkelijk dat je het te mijden volk er zo uit kunt halen.
Verder moet iedereen maar gewoon doen waar die zin in heeft. Als iemand zich wilt uiten als tokkie moet dat gewoon kunnen natuurlijk.
Bushcraften in de Brunssummerheide? Wut?quote:Op zondag 11 juni 2023 08:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De heide daar is wel een mooie plek om te wandelen en bushcraften.
Gelukkig vindt Allah besnijdenis wel prima!quote:Op maandag 12 juni 2023 00:13 schreef Werkperd het volgende:
4:119
I will certainly mislead them and delude them with empty hopes. Also, I will order them and they will slit the ears of cattle and alter Allah’s creation.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |