Okayquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:38 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
En nu? Babs, Wendy en Zoe zijn de loosers van de dag
Bijzondere top 2quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:41 schreef Clasientje het volgende:
Als Isaac niet wint dan Erik voor mijn als 2e plaats.
Ik denk dat ik het daarmee eens benquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:41 schreef Clasientje het volgende:
Als Isaac niet wint dan Erik voor mijn als 2e plaats.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:42 schreef Kakadylo het volgende:
Als ik Isaac was dan zou ik Mirthe gewoon vol op de bek pakken terwijl Zoe ernaast staat
Ging ie niet het spel spelen? Dan laat je die trien vallen!quote:
Als ik Isaac was dan zou ik Mirthe gewoon vol op de bek pakken terwijl Zoe ernaast staat
Niet volgens Babsquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Ice heeft vrouw en kinderen thuis he
als ik dan mirthe zou zijn die dit mag ondergaan zou ik Isaac een klap in zijn gezicht geven en een knietje waardoor hij voorlopig niet eens meer aan zoenen zou denken,quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:42 schreef Kakadylo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoë kennende zou ze hem dat direct vergeven.. en het zien als bewijs dat er dus kans gemaakt wordt!♡♡♡♡
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |