Nihil bedoelde ik.quote:
Wat fijn dat ik daar van jou mijn eigen mening over mag hebbenquote:Op donderdag 8 juni 2023 00:21 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nihil bedoelde ik.
In de beginfase bij een RLS wordt er nog niet heel veel gemanipuleerd maar in dit stadium wel hoor. Denk jij van niet? Alles op een natuurlijk verloop? Mag jij vinden hoor. Ik denk van niet. En het is ook niet zo heel erg belangrijk. Soit.
Ik krijg juist het idee dat de Febo zelf van Jeff af wilde, en dat is het allerdomste wat ze maar kunnen doen....quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeffrey moet hebben aangegeven dat hij er echt klaar mee was want anders was het scenario van vandaag niet gebeurd.
Een goede verstaander had aan een half woord genoeg eerder, toen maakte hij ook al slinkse opmerkingen die kant van K5 op.quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:27 schreef woxxel het volgende:
Ik hoor van ice vaker dat ie t niet eens is met k5.
Jeff zou de grote favoriet van het publiek zijn en die zouden ze nooit laten gaan. Of toch wel.quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:21 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nihil bedoelde ik.
In de beginfase bij een RLS wordt er nog niet heel veel gemanipuleerd maar in dit stadium wel hoor. Denk jij van niet? Alles op een natuurlijk verloop? Mag jij vinden hoor. Ik denk van niet. En het is ook niet zo heel erg belangrijk. Soit.
Ja en met jeff weg gaat het daar een gezapige boel wordenquote:Op donderdag 8 juni 2023 00:47 schreef freaky40 het volgende:
Ze zitten nu op het exacte aantal deelnemers voor een gemiddelde RLS. Denk dat het nu snel gaat.
Isaac en Wendy zijn de daaropvolgende 'smaakmakers', maar moet het nog maar zien.quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja en met jeff weg gaat het daar een gezapige boel worden
Daar gaan we alquote:Op donderdag 8 juni 2023 00:53 schreef Monique___ het volgende:
ice tegen ima nu: ik geef haar altijd dezelfde vraag terug, dat doe ik altijd als ik met haar (brabbel) praat. ze denkt dat ik van gister ben, straatje wit vegen, schoon vegen, hele dag door.. fucking rat! samen met jappie.. judassen, knuffelen, en die judas of spy 'vriendinnetje'
Ik vertrouw haar niks, denk je dat ze voor niks hier komt zitten, slecht geweten hoor.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Isaac en Wendy zijn de daaropvolgende 'smaakmakers', maar moet het nog maar zien.
Precies dat. We zullen het misschien nooit weten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:39 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff zou de grote favoriet van het publiek zijn en die zouden ze nooit laten gaan. Of toch wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |