abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_209433821
Ik heb alles gelezen, waarvoor dank. Hierbij wik ik nogmaals mijn excuses maken aan Lienekien. Ik had niet uit mijn slof moeten schieten.

Goed 'de situatie' vriendin van mij waar ik oude gevoelens voor heb. Ik zat met haar in de kroeg en zat een beetje met mijn arm heen zoals we zovaak doen. Krijg ik naderhand een appje. "Je was heel aanrakerig en zelfs toen ik mijn grenzen aangaf kon je jezelf niet beheersen. Ik was dan weliswaar dronken maar ook weer niet zo dronken dat ik de hele avond vergeet ofzo. Ik ben haar nli 2 keer tegengekomen en ik spreek haar op WA. Toch negeert zr mr dan heel vaak lang en heb ik het idee dat ik iets 'beschadigd heb'.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Moderator woensdag 7 juni 2023 @ 18:04:32 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_209433841
Netjes dat je (nogmaals) met excuses komt BT. Respect. Maar...wat wil je met dit topic?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_209433855
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 18:04 schreef CoolGuy het volgende:
Netjes dat je (nogmaals) met excuses komt BT. Respect. Maar...wat wil je met dit topic?
Goede vraag man.

Weet ik zelf ook eigenlijk niet.

Ik mis haar gwn als maatje.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Moderator woensdag 7 juni 2023 @ 18:41:49 #4
5428 crew  miss_sly
pi_209434312
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 18:05 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Goede vraag man.

Weet ik zelf ook eigenlijk niet.

Ik mis haar gwn als maatje.
Zij jou kennelijk niet. Dat is wel rot voor je, natuurlijk.

Misschien kun je dat gewoon open met haar bespreken. Zeggen dat je met haar wil praten hierover. Niet eens per se om alles weer als vanouds te maken, maar om te begrijpen wat er dan volgens haar niet oké was, omdat je zoiets in de toekomst (bij haar, maar ook bij anderen) wil vermijden, omdat het niet je bedoeling is om over grenzen te gaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 7 juni 2023 @ 19:14:34 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209434701
Het is al goed, hoor, TS.

O-)
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 7 juni 2023 @ 19:18:02 #6
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_209434737
Neem je verlies en ga verder met je leven.
soooo, da's mooi!
pi_209440321
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 18:05 schreef BoneThugss het volgende:
Ik mis haar gwn als maatje.
Ikzelf en ik denk eigenlijk de meeste mensen hier zullen het beamen dat het ontzettend klote voelt als een persoon die voor jou het belangrijkst voelt jou andersom afwijst. Dat het voor jou ondraaglijk voelt en je je niet kunt voorstellen dat je zonder die persoon gelukkig kan worden - ook dat snappen heel veel mensen.

Toch zit er niks anders op dat die persoon los te laten, want anders kan je daar ten eerste zelf door naar de klote gaan + dat je door jouw emoties impulsief en destructief gaat handelen, andere mensen daarmee benadeelt en het gevolg is dat je nog meer mensen van jou afduwt.

Als jij zo labiel hierdoor bent, heeft dat eigenlijk niet eens zoveel met die persoon te maken, maar dat je nog met bepaalde jeugdtrauma's worstelt. Dat klinkt nogal dramatisch waarschijnlijk. Als je bent opgegroeid in een gezin waar jij om wat voor redenen dan ook niet de aandacht en erkenning kreeg die je verlangde, dan zal je als volwassene daar extra gevoelig voor zijn. Dan kan je bij verliefdheid wanhopiger raken. En dan denkt de ander daardoor "Die persoon claimt mij nogal. Laat ik maar extra alert en voorzichtig zijn, want als ik mij teveel inlaat met hem, kan ik in de problemen raken."

Gelukkig ben jij een mens die kan leren en zich persoonlijk kan ontwikkelen tot een betere versie van zichzelf. Dat doe je in wezen elke dag al, want elke ervaring die je opdoet, vormt jou als persoon. Echter bij situaties zoals deze zou je kunnen overwegen om bijvoorbeeld een bepaalde training te volgen die jou kan helpen om meer grip te behouden op jouw emoties. Zoiets hoeft trouwens echt niet zweverig te zijn.
  donderdag 8 juni 2023 @ 11:36:20 #8
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_209440386
Ik snap niet zo goed dat iemand die jou zo behandeld en zo over je denkt en over jullie 'vriendschap' dat je daar dan nog zo veel moeite mee hebt en mist...
Sta gewoon even bij stil wat ze voor shit heeft gestart en bedenk je dan dat je beter af bent zonder die 'vriendschap'.
Je rent achter iemand aan die jou helemaal niet meer hoeft te zien toch?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_209440392
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 18:05 schreef BoneThugss het volgende:

Ik mis haar gwn als maatje.
hoe definieer je 'maatje' ....?

ik kan me uit je vorige topic herinneren dat ze meermaals aangaf dat ze niet langer boos was en best bereid te vergeven, maar dat daarna je iets zei of deed, en ze gelijk je verder ging negeren...

dat kan erop duiden dat ze gewoon een andere definitie van vriendschap heeft of misschien liever een ander contact met je wil dan jij haar nu bied.

Ik heb in het vorige topic al aangegeven dat een aantal van de signalen die ze gaf op mij de indruk wekten dat ze eigenlijk misschien juist een vastere en diepergaande relatie zou kunnen willen.
en dat haar 'boosheid'' mischien eerder op je losheid, betekenisloosheid en gebrek aan commitment in je relatie naar haar zou kunnen zijn...

Dat jij mischien enkel íemand om tegen aan te lullen en soms wat domme dingen te zeggen, wil... Maar zij mischien graag zou hebben dat je echt aandacht voor haar hebt, iemand die interesse in haar gevoelens heeft en een wat dieper gesprek kan aangaan.

die bv niet op een anoniem internet forum vraagt naar wat zij zou denken, maar bereid is die vraag aan haar te stellen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_209444465
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juni 2023 18:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Zij jou kennelijk niet. Dat is wel rot voor je, natuurlijk.

Misschien kun je dat gewoon open met haar bespreken. Zeggen dat je met haar wil praten hierover. Niet eens per se om alles weer als vanouds te maken, maar om te begrijpen wat er dan volgens haar niet oké was, omdat je zoiets in de toekomst (bij haar, maar ook bij anderen) wil vermijden, omdat het niet je bedoeling is om over grenzen te gaan.
Ja, best wel kut het is wat het is. Ik kom haar vorige week tegen en dan noemt ze me schat enzo en ik heb ook met haar afgesproken om wat te gaan eten bij de Italiaan en dat vindt ze leuk enzo.

Man man man vrouwen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Moderator donderdag 8 juni 2023 @ 18:53:20 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_209444546
Laat je niet heel erg over jezelf heenlopen nu?

Je (niemand, barmansen, vrienden broers, niffo's, niemand niet) hebt eigenlijk geen idee wat je misdaan hebt maar voor de zekerheid ga je toch maar door het stof om het goed te maken omdat ze zo lief is ofzo

Zo lief klinkt ze niet vanachter mijn scherm ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_209444562
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 11:37 schreef RM-rf het volgende:

[..]
hoe definieer je 'maatje' ....?

ik kan me uit je vorige topic herinneren dat ze meermaals aangaf dat ze niet langer boos was en best bereid te vergeven, maar dat daarna je iets zei of deed, en ze gelijk je verder ging negeren...

dat kan erop duiden dat ze gewoon een andere definitie van vriendschap heeft of misschien liever een ander contact met je wil dan jij haar nu bied.

Ik heb in het vorige topic al aangegeven dat een aantal van de signalen die ze gaf op mij de indruk wekten dat ze eigenlijk misschien juist een vastere en diepergaande relatie zou kunnen willen.
en dat haar 'boosheid'' mischien eerder op je losheid, betekenisloosheid en gebrek aan commitment in je relatie naar haar zou kunnen zijn...

Dat jij mischien enkel íemand om tegen aan te lullen en soms wat domme dingen te zeggen, wil... Maar zij mischien graag zou hebben dat je echt aandacht voor haar hebt, iemand die interesse in haar gevoelens heeft en een wat dieper gesprek kan aangaan.

die bv niet op een anoniem internet forum vraagt naar wat zij zou denken, maar bereid is die vraag aan haar te stellen.
Ik ga hier eens diep over nadenken! Bedankt kerel!
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_209444601
quote:
88s.gif Op donderdag 8 juni 2023 18:53 schreef sp3c het volgende:

Laat je niet heel erg over jezelf heenlopen nu?

Je (niemand, barmansen, vrienden broers, niffo's, niemand niet) hebt eigenlijk geen idee wat je misdaan hebt maar voor de zekerheid ga je toch maar door het stof om het goed te maken omdat ze zo lief is ofzo

Zo lief klinkt ze niet vanachter mijn scherm ...
Heb je gelijk in ik ga het van me af zetten. Er is trouwens wel vaker radiostilte geweest. Ik neem haar mee naar Burgers zoo de Efteling etc. Ik betaal altijd omdat ik wat dat betreft me geen zorgen hoef te maken over geld. Fuck dat. Maar ik voel me gewoon ergens gebruikt en ik ben zo gek om er in mee te gaan. Ik snap het ergens ook wel dit meisje vertoont borderlands gedrag.

Daarom mis ik haar ook denk ik, de lieverd.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  donderdag 8 juni 2023 @ 19:11:13 #14
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_209444704
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 19:00 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Heb je gelijk in ik ga het van me af zetten. Er is trouwens wel vaker radiostilte geweest. Ik neem haar mee naar Burgers zoo de Efteling etc. Ik betaal altijd omdat ik wat dat betreft me geen zorgen hoef te maken over geld. Fuck dat. Maar ik voel me gewoon ergens gebruikt en ik ben zo gek om er in mee te gaan. Ik snap het ergens ook wel dit meisje vertoont borderlands gedrag.

Daarom mis ik haar ook denk ik, de lieverd.
Vind je eerder overkomen als een simp.
soooo, da's mooi!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')