Nou…ik ben niet echt een team…ik gun het mensen… iedereen heeft een favootje en nu weet ik het echt niet…(wel wie er niet mag winnen)quote:
Ja bij Tiano en Jasper.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:11 schreef mijntjexx het volgende:
Dit gaat wel in Babs hoofd zitten, kan ze weer erover gaan janken 26 dagen
Ik vind het verre van begrijpelijk en erg dom.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:04 schreef Verida het volgende:
[..]
het was wel babette die het voorstelde....
dat wendy erin meeging, tja, lafjes, maar begrijpelijk dat je instemt met zoiets, zeker nadat ze weken genegeerd is door babette.
Neemt iemand dit op?quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:12 schreef mijntjexx het volgende:
GOOOO Isaac lacht haar kei hard uit!!!! hhahahha
Misschienquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:16 schreef schizolientje het volgende:
ik en maar en ik en maar en ik en maar
Volgens mij heeft ze het ook hoe zij het gezien en heeft gehandeld..quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:16 schreef schizolientje het volgende:
ik en maar en ik en maar en ik en maar
Als jij daar zit en iemand doet zich voor als jouw beste vriendin en jij vertrouwd haar, is het heel makkelijk om met diegene mee te gaan als je het zelf even niet weet.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het verre van begrijpelijk en erg dom.
Duizend dingen doekje mevrouwquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:17 schreef pingu66 het volgende:
NEE, dat doen we niet sla èn tuinbonen. Geen combi en geen twee groentes. Zegt duizend dingen doekje mevrouw
Rooie Rinusquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:18 schreef spapaars het volgende:
Wie ligt of liggen in het zwembad? Zie de waterspetters door het beeld vliegen.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:18 schreef engine het volgende:
Ice is net zo achterbaks als Babbel zelf. Die houdt Babbel wel te vriend want hij heeft haar nodig.
Dom gesprek.
Dat mag jij vinden.. ik zie het anders. Ik zou dan het tegenovergestelde doen en zeker niets klakkeloos aannemen en daar dan ook nog eens in mee gaan.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als jij daar zit en iemand doet zich voor als jouw beste vriendin en jij vertrouwd haar, is het heel makkelijk om met diegene mee te gaan als je het zelf even niet weet.
Verschil tussen die 2 is dat de een goed van vertrouwen is en de ander daar gebruik van maakt. Dat lijkt me duidelijk na maanden het gekonkel en messenstekerij van Babs gezien te hebben.
Zoooo mee eens!!!quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:17 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben niet vergeten hoe achterbaks Isaaac heeft gedaan. Twee slangen in gesprek.
Sympathie is nu ietsje meer bij Isaac.
Babs gaat nog een keer zeggen: je weet dat ik nooooooit had gewild dat Jeff wegging
Kom nou op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |