Die moet echt is plat op haar bek gaan.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:57 schreef Varen het volgende:
Isaac wil ook niet met Babette praten.
Babette vindt het super jammer dat Jeffrey verloren heeft
Ik hoop hetquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Die moet echt is plat op haar bek gaan.
Ik vind het ECHT laf van Wendy ookquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:04 schreef Verida het volgende:
[..]
het was wel babette die het voorstelde....
dat wendy erin meeging, tja, lafjes, maar begrijpelijk dat je instemt met zoiets, zeker nadat ze weken genegeerd is door babette.
soms in het Engels I I I ze blijft toch lullen Isaac moet t afkappen want dat doet niemandquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:05 schreef Hildetje het volgende:
Hoevaak zegt Babs in 1 minuut IK??? Daar is geen fatsoenlijke discussie mee te voeren…
Niet uit laten praten ..enz (is vandaag trouwens de eerste x dat ik de streams kijk) en jullie hebben gelijk!!! Wat een kwebbel!!!
Jaaa dat zei ik!!! Maar is steeds zo hoorde ik!!!quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:08 schreef schizolientje het volgende:
ze is wel aan het hakkelen. We moeten eens IK turven
Opeens #teamisaac!quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:08 schreef Hildetje het volgende:
Ik had ice ook niet hoog zitten…maar nu hij zo reageert…
Ze lult zichzelf binnen een minuut weer tegenquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:09 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind Ice op veel momenten i het spel een onbetrouwbare slang
em toch denk ik dat hij Jeff wel echt als maatje zag
en zich nu ook genaaid voelt dat babs er weer een spin aan heeft gegeven
zoals ze zich nu ook weer probeert vrij te pleiten
Maar hoop dat hij doorpakt en Babette laat zien aan andere hoe zij isquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:08 schreef Hildetje het volgende:
Ik had ice ook niet hoog zitten…maar nu hij zo reageert…
Het kan snel gaan, welkom bij de club die steeds groter en groter wordt!quote:
Zo niet verwacht dit gesprek!!! (Van ice)quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:09 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind Ice op veel momenten i het spel een onbetrouwbare slang
em toch denk ik dat hij Jeff wel echt als maatje zag
en zich nu ook genaaid voelt dat babs er weer een spin aan heeft gegeven
zoals ze zich nu ook weer probeert vrij te pleiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |