Ik ben het niet met je eens.. ze weet heel goed hoe het spel werkt en wat er speelt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Nee ik zeg dat ze niet ziet wat wij zien. Als in wij hebben streams, zij niet..
Dan is de hele loods dom, die trappen allemaal in het gewauwel van die Limburgse kraai Babs.
Die is ook niet in haar eerste leugen gestiktquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:57 schreef Varen het volgende:
Isaac wil ook niet met Babette praten.
Babette vindt het super jammer dat Jeffrey verloren heeft
Klopt! Maar als je twee weken wordt genegeerd…quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nah.. ik vind het erg makkelijk om Wendy vrij te pleiten. Volgens mij is ze oud en wijs genoeg en bepaald niet op haar mondje gevallen. Zij kan zelf heel goed bepalen hoe enneagram. Het is gewoon altijd makkelijk om een ander ergens de schuld van te geven.
Daarom stemde ze ook op hem....hypocriet.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:59 schreef Varen het volgende:
Babette praat toch psychisch verder.
Isaac: Jeffrey was mijn maat, mijn broertje
Dat heb ik Jeff vaker horen zeggen als Bern. Bern heb ik dat nog nooit horen zeggen maar het zal wel. Tot nu toe is GJ de enige die daadwerkelijk het lef had. Ook Jeff durfde niet.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Slappe Bern die telkens niet op de stip wil staan
Ja en? Aan loop je toch maar mee met diegene? Ik zou het juist dan laten en haar ook negeren. Of desnoods een keer heel boos worden. Maar ik zou never nooit een meeloper willen zijn.. dat is zo slap.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:59 schreef Hildetje het volgende:
[..]
Klopt! Maar als je twee weken wordt genegeerd…
babette had op wendy gestemd, en wendy op babettequote:Op woensdag 7 juni 2023 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom stemde ze ook op hem....hypocriet.
ze heeft niet op hem gestemd , ze stemde op wendyquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom stemde ze ook op hem....hypocriet.
En zij ook echt wel tegen hemquote:
Ik twijfel nog…maar wat er vandaag gebeurde had ik niet van haar verwachtquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens.. ze weet heel goed hoe het spel werkt en wat er speelt.
Ik zie haar steeds meer als een meeloper.
Die was echt duidelijk jaquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:03 schreef schizolientje het volgende:
Babette denkt alles te snappen en hoort niet wat een ander zegt. Isaac zegt bv ; Op HEM kon ik wel bouwen
Dat magquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:02 schreef Hildetje het volgende:
[..]
Ik twijfel nog…maar wat er vandaag gebeurde had ik niet van haar verwacht
het was wel babette die het voorstelde....quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:03 schreef lojanda het volgende:
Toch wel weer typisch dat het Babette weer wordt aangerekend en lieveling Wendy kan er weer niets aan doen want ze is toch zo zielig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |