Zoe heeft op Jeff gestemd dus wel een kant gekozen. die 2 meiden op elkaar dus niet mee op sasquote:
Die ziet niet wat wij zien.. Denk dat ze er anders in had gestaan als ze onder het masker van haar zogenaamde 'best fwend' kon kijken.quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:47 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is toch juist heel leuk![]()
Het wordt wat minder voorspelbaar. Groepjes vallen uit elkaar.
Maar goed, voor wie gejank om bier en peuken leuk vindt zal het wel balen zijn.
Je had het veranderd zie ikquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:51 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Zoe heeft op Jeff gestemd dus wel een kant gekozen. die 2 meiden op elkaar dus niet mee op sas
Volgens mij nietquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:51 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Zoe heeft op Jeff gestemd dus wel een kant gekozen. die 2 meiden op elkaar
Kut kind.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac: "Ik zeg toch, laten bezinken en dan door pakken"
Zoe: "Tuurlijk, maar ik wil effe, ondanks dat je misschien niks van me wil horen, dat weet ik niet, dat vul ik zelf in maar ik wil gewoon effe checken dat het wel ok gaat en dat ik er gewoon voor je ben en dat weet je"
I: "Sowieso, ik ben hier"
Z: "Komt echt goed"
I: "Sowieso komt het goed"
Z: "Neehee, maar ik vind het vervelend, ik weet niet zo goed, zeg maar"
I: "Sowieso komt het goed"
Z: "OK, wil je wat hebben?"
I: "Nee ik ben ok"
Z: "OK als ik iets voor je kan doen"
I: "Sowieso, thank you, ik waardeer het"
Z: "Rustig aan he"
Dus ze is niet alleen een meeloper maar ook nog eens een domme doos?quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die ziet niet wat wij zien.. Denk dat ze er anders in had gestaan als ze onder het masker van haar zogenaamde 'best fwend' kon kijken.
zat nog heel veel in de vriezers volgens mijquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:50 schreef spapaars het volgende:
Toch nog eten in de tent (Of binnengesmokkeld)
[ afbeelding ]
Ja daarom juist, waarom op elkaar en niet op sasha , dat vonden Jef en isaac sneaky. Bang om ruzie te krijgenquote:
Ja dat zeg ik, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:47 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is toch juist heel leuk![]()
Het wordt wat minder voorspelbaar. Groepjes vallen uit elkaar.
Maar goed, voor wie gejank om bier en peuken leuk vindt zal het wel balen zijn.
Dat vind ik zo jammer…vorige week nog om haar zitten janken hier…had zo gehoopt dat ze daardoor sterker er uit zou komen! Maar ja…ik zit niet in het spel en een kat in het nauwquote:
heb het idee dat Wendy heel loyaal blijft aan Babettequote:Op woensdag 7 juni 2023 17:53 schreef Hildetje het volgende:
[..]
Dat vind ik zo jammer…vorige week nog om haar zitten janken hier…had zo gehoopt dat ze daardoor sterker er uit zou komen! Maar ja…ik zit niet in het spel en een kat in het nauw
Ik bedoelde dat je je tekst heb veranderdquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:53 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja daarom juist, waarom op elkaar en niet op sasha , dat vonden Jef en isaac sneaky. Bang om ruzie te krijgen
quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus ze is niet alleen een meeloper maar ook nog eens een domme doos?
Nah.. ik vind het erg makkelijk om Wendy vrij te pleiten. Volgens mij is ze oud en wijs genoeg en bepaald niet op haar mondje gevallen. Zij kan zelf heel goed bepalen hoe enneagram. Het is gewoon altijd makkelijk om een ander ergens de schuld van te geven.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:53 schreef Hildetje het volgende:
[..]
Dat vind ik zo jammer…vorige week nog om haar zitten janken hier…had zo gehoopt dat ze daardoor sterker er uit zou komen! Maar ja…ik zit niet in het spel en een kat in het nauw
kutwijfquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:57 schreef Varen het volgende:
Isaac wil ook niet met Babette praten.
Babette vindt het super jammer dat Jeffrey verloren heeft
Ja en wij hebben meer info dan zij…ben ik bang…had gehoopt dat Jef er iets over zou zeggen tegen haar…quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heb het idee dat Wendy heel loyaal blijft aan Babette
Slappe Bern die telkens niet op de stip wil staanquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:53 schreef HappyCharly het volgende:
Bern geeft wel aan dat het winnen van sas ook wel deels geluk was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |