O ja! Die kon ik wel schieten! Maar wat een heerlijk commentaar stond er door jullie altijd hier!!! Heb me krom gelachen door julliequote:Op woensdag 7 juni 2023 17:33 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het kan verkeren! Ik mis Wanda bijvoorbeeld. Was wel een smaakmaker (bitter/zuur, maar toch!)
Ook prima .. heb ik geen last vanquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:36 schreef pingu66 het volgende:
BERICHT VOOR DE MANAGER: De volgende maanden gaan jullie terug naar alleen de basis.(koud water en brood)......succes en groet Hanelore
Hoor Marciano net tegen Rupert en Imi zeggen dat hij op Sas gestemd heeft.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Morri
Rupi
Immi
Isaac
Tiano
Jeffrey
Op sasha
Vecht elkaar maar de pan uit!!!😇quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:36 schreef pingu66 het volgende:
BERICHT VOOR DE MANAGER: De volgende maanden gaan jullie terug naar alleen de basis.(koud water en brood)......succes en groet Hanelore
Ja kijk!!! Je legt me de woorden in de mond!quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De grootste etters mis je het meest. De saaie pieten ga je niet missen, zoals een Kenzy, geen dag gemerkt dat ze er niet meer was. Wanda was niet mijn favo, Martin ook niet, maar waren wel spraakmakend.
Precies die 2 inderdaad. En natuurlijk KimDquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit was met Martin en Wanda ook. Missen is een groot woord, maar ik zag ze toen ze erin zaten het liefst vertrekken, maar dan niet met zo'n kutbrief. Het werd op momenten wel een stuk saaier zonder hen.
Jeff heeft op zoe gestemdquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
7 op Jeffrey ( Bern, Eric, Mirthe, Eunice, Sasha, Janet en Zoe)
1 op Zoe > Jeffrey
Babette en Wendy op elkaar
6 op Sasha (Isaac, Imad, Rupert, Moirama, Marciano en Jasper)
Welkom terugquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:16 schreef Harry het volgende:
Ik was er een week of 5 niet. MAAR, er is weer reden om meer te gaan kijken.....
De almachtige narcist Jeffrey is opgedonderd!!!!!!
Eunice op Zoëquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff heeft op zoe gestemd
Daar ga je al mis
Eunice niet op Jeff
Ja he, dat is met alle ex-bewoners.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze ziet er zo beter uit dan in de loods
Op Babs en zoequote:Op woensdag 7 juni 2023 17:46 schreef mijntjexx het volgende:
Isaac is trouwens boos op Babette én Wendy, die 2 waren de backstabbers. Omdat ze op elkaar gegaan waren en daarom niet mee gingen met hun groep. Geen kant durven kiezen zei hij.Jeff was het daarmee eens..en ik ook.Babette maar ook wendy zijn slangen
Dat is toch juist heel leukquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:30 schreef KinKiJan het volgende:
Ben wel benieuwd wie het volgende target van de roddelmutsen en de disneyclub is. Hij heeft beide kliekjes weken bezig gehouden, zou haast zeggen dat die ook in een zwart gat vallen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |