Met zijn grote mond. Ik ben de winnaar. Hij heeft niet eens de fi ale gehaaldquote:
Alles kan kapotquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:39 schreef Wibehh het volgende:
Hoop dat Morie hele prijzengeld naar beneden dondert
De meesten trappen er echter inquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:41 schreef greysbones het volgende:
Babs heeft geen idee
Die denkt alles te weten maar weet niks
gelukkig hebben we het op beeldquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:42 schreef greysbones het volgende:
Ze heeft niet naar hem gegooid
Hoe durft ze het te zeggen
Is maar een spel hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met zijn grote mond. Ik ben de winnaar. Hij heeft niet eens de fi ale gehaald
quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:43 schreef schizolientje het volgende:
ik ben blij voor hem zegt Babette, zo n dooddoenner om je eigen geweten te schonen. Net als op een begrafenis: hij /zij heeft t nu goed en mensen zouden moeten antwoorden maar hier was t ook goed bulbullbullbull
Stemde Wendy op Jeff?quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:43 schreef Hildetje het volgende:
Het valt me gruwelijk tegen van Wendy! Wekenlang genegeerd…en weer met Bans meestemmen…
Nee daarom heeft de Febo haar een gele kaart gegeven omdat ze niet naar hem gooide.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:42 schreef greysbones het volgende:
Ze heeft niet naar hem gegooid
Hoe durft ze het te zeggen
God is weer thuis in de hemelquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:43 schreef schizolientje het volgende:
ik ben blij voor hem zegt Babette, zo n dooddoenner om je eigen geweten te schonen. Net als op een begrafenis: hij /zij heeft t nu goed en mensen zouden moeten antwoorden maar hier was t ook goed bulbullbullbull
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |