abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_209419695
Wat een leuk programma. En tevens ook interessant. In de eerste aflevering ging ze op zoek waar de kibbeling vandaan komt en kwam uit bij de Joodse keuken. Waar in het restaurant de hele dag een rabbinaat aanwezig is om de groenten te wassen want er mogen geen insecten inzitten want bloed en waar de eieren eerst door het rabbinaat gecheckt moeten worden. Daarna ging het over het zuurgoed maar dat moet ik nog even verder kijken.

Vanavond gaat het over de Chinees/Indische keuken en hoe die ten onder gaat in de Nederlandse cultuur.

Leuk, interessant en leerzaam programma als je een beetje een culi bent. Vanavond de tweede aflevering al raad ik ook sterk aflevering 1 aan.

Wie kijkt ook of gaat (terug)kijken?

20.28; De streken van van Boven NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/de-streken-van-van-boven
  Spellchecker dinsdag 6 juni 2023 @ 14:07:58 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209420186
Wij kijken regelmatig filmpjes van haar; op zoek naar een leuk recept, of gewoon, voor de leuk. :Y)
pi_209421179
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 14:07 schreef maily het volgende:
Wij kijken regelmatig filmpjes van haar; op zoek naar een leuk recept, of gewoon, voor de leuk. :Y)
Dan is dit ook een echte aanrader.
pi_209421910
Leuk programma! De mijnwerkers met het zuurvlees heb ik gezien, en de Joodse keuken over kibbeling.
De aardappellatkes van Yvette zagen eruit om van te watertanden.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 17:47:31 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_209422220
Is al 3 seizoenen bezig. In het begin wel gevolgd, maar dit seizoen niet meer. Vond het allemaal wat teveel op elkaar lijken.
Lees wel nog elke week haar rubriek in het Volkskrant Magazine.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
pi_209422380
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 17:10 schreef Kanaroe het volgende:
Leuk programma! De mijnwerkers met het zuurvlees heb ik gezien, en de Joodse keuken over kibbeling.
De aardappellatkes van Yvette zagen eruit om van te watertanden.
Oehh, die zagen er zeker lekker uit ja.
pi_209423033
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 13:18 schreef praadje het volgende:
Wat een leuk programma. En tevens ook interessant. In de eerste aflevering ging ze op zoek waar de kibbeling vandaan komt en kwam uit bij de Joodse keuken. Waar in het restaurant de hele dag een rabbinaat aanwezig is om de groenten te wassen want er mogen geen insecten inzitten want bloed en waar de eieren eerst door het rabbinaat gecheckt moeten worden. Daarna ging het over het zuurgoed maar dat moet ik nog even verder kijken.

Vanavond gaat het over de Chinees/Indische keuken en hoe die ten onder gaat in de Nederlandse cultuur.

Leuk, interessant en leerzaam programma als je een beetje een culi bent. Vanavond de tweede aflevering al raad ik ook sterk aflevering 1 aan.

Wie kijkt ook of gaat (terug)kijken?

20.28; De streken van van Boven NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/de-streken-van-van-boven
ik heb een tijdje niet meer gezien maar vond het altijd een leuk culinair programma. Zal het van het weekend wel even kijken
je hebt natuurlijk ook al een serie gehad met Jol Broekaert, met ongeveer hetzelfde thema, zijn artikelen lees ik altijd in NRC

Verder ben ik vaste kijker van Saturday kitchen een luchtig kookprogramma op de bbc op zaterdag- en zondagochtend

[ Bericht 3% gewijzigd door Karzai op 06-06-2023 19:16:46 ]
pi_209423083
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 19:09 schreef Karzai het volgende:

[..]
ik heb een tijdje niet meer gezien maar vond het altijd een leuk culinair programma. Zal het van het weekend wel even kijken
je hebt natuurlijk ook al een serie gehad met Jol Broekaert, met ongeveer hetzelfde thema, zijn artikelen lees ik altijd in NRC

Verder ben ik vaste kijker van Saturday kitchen een luchtig kookprogramma op de bbc op zaterdag- en zondagochtend
Die ken ik niet. Ook eens kijken dan. ^O^
pi_209425786
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 20:00 schreef Karzai het volgende:
oh vanavond weer ga zeker kijken ^O^
https://www.tvgids.nl/informatief/de-streken-van-van-boven
Ik ga terugkijken van het een weekend. Was teveel op televisie :Y
  Humorvolste user 2022 donderdag 8 juni 2023 @ 17:48:57 #11
459912 FlippingCoin
pi_209443936
Leuke vrouw ook. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209459385
Leuk programma en leuke vrouw, maar ik vind wel wat van die enorme p.c.hooft-tractor met die over the top rij lampen die ze dan meestal ergens scheef op een stoep, of gewoon midden op straat neerpleurt, "zo! we zijn er!"
pi_209460471
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 01:02 schreef Farenji het volgende:
Leuk programma en leuke vrouw, maar ik vind wel wat van die enorme p.c.hooft-tractor met die over the top rij lampen die ze dan meestal ergens scheef op een stoep, of gewoon midden op straat neerpleurt, "zo! we zijn er!"
Haha, wat omschrijf je het leuk. Maar het is wel een dingetje ja.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')