quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]En deze band? Now playing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat God en Rotterdam jou ook definitief kunnen inspireren tot bandenloosheid en een verhuizing naar Azië.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Mooi maat.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:33 schreef Sked het volgende:
Ben eindelijk thuis. Bedankt allemaalHet is goed gegaan.
Fijn dat je weer thuis bent en dat het goed is verlopen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:33 schreef Sked het volgende:
Ben eindelijk thuis. Bedankt allemaalHet is goed gegaan.
Dit is een fantastische band, alleen die zanger is het type welzijnswerker van het aller zijigste soort, waardoor ik na twee nummers toch immer moet doorschakelen naar iets anders.quote:
Nauwelijks, en ik heb flinke pijnstilling meegekregen. Vrijdag controle bij de chirurg en dan mag ik het normaal gesproken weer belasten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn dat je weer thuis bent en dat het goed is verlopen.![]()
Heb je veel pijn? En wanneer mag/kun je het weer belasten?
quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Nauwelijks, en ik heb flinke pijnstilling meegekregen. Vrijdag controle bij de chirurg en dan mag ik het normaal gesproken weer belasten.
Dat klinkt goed.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Nauwelijks, en ik heb flinke pijnstilling meegekregen. Vrijdag controle bij de chirurg en dan mag ik het normaal gesproken weer belasten.
Heb hem ontmoet. Geweldige vent.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dit is een fantastische band, alleen die zanger is het type welzijnswerker van het aller zijigste soort, waardoor ik na twee nummers toch immer moet doorschakelen naar iets anders.
Ik heb Alanis Morissette een keer ontmoet.quote:
Ook geen Sugar Kane ? Now playing.......quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb Alanis Morissette een keer ontmoet.
Helaas had ik geen klontje suiker bij me.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook geen Sugar Kane ? Now playing.......
Welke darkroom was dat?quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:30 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Beau van Erven Dorens een keer ontmoet
Jij liever dan ik.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:30 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, die had een programma over dakloze zwervers.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:30 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |