Eet smakelijk ouwe reus.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:11 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Ik ben laat omdat ik bang was dat @:scrummie me net voor was
Gevulde cannelloni's met vlees in rode wijn.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:11 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Ik ben laat omdat ik bang was dat @:scrummie me net voor was
Cock au vin.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gevulde cannelloni's met vlees in rode wijn.
Met plakjes kaas?quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gevulde cannelloni's met vlees in rode wijn.
Hele hompen.quote:
Idem, puur genot.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik eet momenteel een boterham met plakjes kaas, komt wel dichtbij zo.
Jij bent wel van de culinaire hoogstandjesquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik eet momenteel een boterham met plakjes kaas, komt wel dichtbij zo.
Wat schaft de pot?quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat, laat. Het avondeten staat hier al weer op.
Af en toe is eenvoud ook wel prettig, al is zowel het brood, de boter als de kaas van hoogstaande kwaliteit.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent wel van de culinaire hoogstandjes
Stel hem maar aan mij dan pass ik het door (Ik heb een behoorlijk goede band met @DJMO)quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb een vraagje aan @:DJMO, maar durf hem eigenlijk niet te stellen.
Willem Wever, wat moet ik doen?
hahaha jij ken mij eg te lang hequote:Op donderdag 8 juni 2023 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stel hem maar aan mij dan pass ik het door (Ik heb een behoorlijk goede band met @:djmo)
Tenzij het een ordinaire vraag is dan niet.
Weet je laat trouwens maar.
Over de billenfoto?quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
hahaha jij ken mij eg te lang he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |