Wat zit ze er raar bijquote:Op maandag 5 juni 2023 21:46 schreef schizolientje het volgende:
is zoe op de kast gejaagd door Rupert en Imi?
Kom dan kom dan kom dan zei Bep op een gegeven momentquote:Op maandag 5 juni 2023 21:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Babs is wat mij betreft de trigger geweest in dit hele gebeuren. Jeff liep al weg maar zij begon zich ermee te bemoeien en zat door te zemelen en toen begon de ellende. /care grote bek. Die hebben ze allemaal en vooral achter iemands rug.
ze is raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, heel raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Ik heb het niet over jou, maar in het algemeen.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dit gedrag goedkeur? En ik kan hem moeilijk mijn mening geven!
Volgens mij zat ze af te luisteren door dat rooster boven de kastquote:Op maandag 5 juni 2023 21:49 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze is raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, heel raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Er zijn ook genoeg mensen die een voorkeur hebben en toch genuanceerd kunnen zijnquote:Op maandag 5 juni 2023 21:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat je weer terugziet in de TT en platformen zoals FB
Die zie ik er nog wel een beetje voor aan dat ze d'r tepel voor een teek aanziet.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:41 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe denkt dat ze ook een teek heeft ( onder haar tieten
Dan moet hij niet iedereen aan de kant trappen door zich boven iedereen verheven te voelen. Wat Jeff echt nodig heeft is iemand die hem echt zijn eigen gedrag laat inzien zonder strikje eromheen.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:50 schreef Kakadylo het volgende:
Heb het gevoel dat Jeff met de ziel onder z'n arm loopt en niet alleen omdat ie Kim mist. Wat hij daar mist is een allerbeste maat die goudeerlijk naar hem is en waarbij ie zich 100% vertrouwd kan voelen. Voor mij zou dat een vereiste zijn daarbinnen.
Omdat het eigenlijk niet over haar ging terwijl ze eerder nog trillend als een bang vrouwtje zich liet afkafferenquote:Op maandag 5 juni 2023 21:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kom dan kom dan kom dan zei Bep op een gegeven moment
zoe zit wel graag ergens opquote:Op maandag 5 juni 2023 21:50 schreef schizolientje het volgende:
Zou ze thuis ook op de kast gaan zitten
Kan best. Iemand zei dat een keer dat er zo'n plekje was.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zat ze af te luisteren door dat rooster boven de kast
Ok...Dat was het?quote:Op maandag 5 juni 2023 21:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kom dan kom dan kom dan zei Bep op een gegeven moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |