99% zeker dat KLM daar niet over nagedacht heeft toen ze hiermee kwamen.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Of slaan ze hier de plank mee mis omdat de mannelijke en de vrouwelijke gordel de enige gordels zijn die kunnen klikken en de andere dus niet?
Wat vinden jullie?
Dat laatste is natuurlijk niet aan de orde. Een gordel klik je in, de tekst stelt klikken met. Dus nee, niet ver gezocht. Eerder over nagedacht.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Allereerst, ik weet niet precies onder welke sub ik deze moet plaatsen. Ik neig naar deze, maar mag uiteraard verplaatst worden.
Ik kwam deze foto op insta tegen:
[ afbeelding ]
Het intrigeert me omdat ik niet weet wat ik ervan moet denken. Is dit een hit of is dit een miss?
Een hit omdat zoiets als een luchtvaartmaatschappij die in feite niks met dit onderwerp te maken heeft zijn positiviteit en solidariteit laat zien middels deze foto.
Of slaan ze hier de plank mee mis omdat de mannelijke en de vrouwelijke gordel de enige gordels zijn die kunnen klikken en de andere dus niet?
Wat vinden jullie?
Er klikt toch niks bij die andere 2? Er tikt hoogstens wat, metaal op metaal.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:00 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk niet aan de orde. Een gordel klik je in, de tekst stelt klikken met. Dus nee, niet ver gezocht. Eerder over nagedacht.
Maak jij een klikkend geluid wanneer je een connectie met iemand hebt?quote:Op maandag 5 juni 2023 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er klikt toch niks bij die andere 2? Er tikt hoogstens wat, metaal op metaal.
Zie deze elk jaar langskomen. Is al tot in den treure besprokenquote:Op maandag 5 juni 2023 18:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, dat maakt toch niet uit? Boodschap blijft toch hetzelfde?
Het is Pride Month, dus overal zie je bedrijven die de regenboogvlag in hun producten verwerken.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Allereerst, ik weet niet precies onder welke sub ik deze moet plaatsen. Ik neig naar deze, maar mag uiteraard verplaatst worden.
[ afbeelding ]
Het intrigeert me omdat ik niet weet wat ik ervan moet denken. Is dit een hit of is dit een miss?
Een hit omdat zoiets als een luchtvaartmaatschappij die in feite niks met dit onderwerp te maken heeft zijn positiviteit en solidariteit laat zien middels deze foto.
Wat vinden jullie?
Als je een sterke knoop in de andere 2 legt, zit het ook wel stevig vastquote:Op maandag 5 juni 2023 20:19 schreef tesssssssss het volgende:
Ik had het niet zo gedaan, want 1 van de 3 klikt maar echt, en daarmee geef je de verkeerde boodschap.
Vind ik, dan.
En je moet het gewoon ook niet zo letterlijk nemen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als je een sterke knoop in de andere 2 legt, zit het ook wel stevig vast
Cockdocking en scharenquote:Op maandag 5 juni 2023 18:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je maakt je druk om een reclame uiting uit 2017.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:51 schreef S95Sedan het volgende:
Als bedrijven zich nu gewoon eens foccussen op wat ze horen te doen, zoals in het geval van KLM vluchten verzorgen in plaats van geld verspillen aan dit soort onzin.
Verder slaat die hele afbeelding nergens op.
Whatsapp icoontje en zo laat zien dat ze nog steeds bezig zijn met hun regenboog onzin.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je maakt je druk om een reclame uiting uit 2017.
Tja, reclame maken hoort daar ook bij.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Whatsapp icoontje en zo laat zien dat ze nog steeds bezig zijn met hun regenboog onzin.
Zoals hier al werd gezegd: dat ze gewoon weer eens gaan doen waarvoor ze zijn opgericht. Zorgen dat je zonder al teveel gedoe met het vliegtuig van A naar B kunt en dat je bagage er dan ook staat.
Ik vind het geen reclame.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, reclame maken hoort daar ook bij.
En reclamejongens hebben geen verstand van logistiek.
Ik vind het een gigantische miss. Ik kots op bedrijven die dat hele pride-en wokegedoe omarmen en juist nu willen laten zien hoe goed ze wel niet zijn. Niet dat er wat mis is met de pride, maar hoe je gewoon bezig met je werk in plaats met dat woke gedoequote:Op maandag 5 juni 2023 18:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
Ik vind het een olifant.quote:
Woke gedoe is daar onderdeel van.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:26 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ik vind het een gigantische miss. Ik kots op bedrijven die dat hele pride-en wokegedoe omarmen en juist nu willen laten zien hoe goed ze wel niet zijn. Niet dat er wat mis is met de pride, maar hoe je gewoon bezig met je werk in plaats met dat woke gedoe![]()
Laat die olifant dat hele woke gezeik-verhaal uitblazen dan aub? Komt me inmiddels de strot uit dat hele LHBTERWG@$GT-gedoe.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het een olifant.
Maar het is reclame.
En hoe uit zich dat? Regenboogsnoepjes bij de koffieautomaat? Transgenders, homo's en lesbiennes en..en.. die een extra bloemetje krijgen ter waardering van dr arbeid? Een openlijke queer bij de servicebalie?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Woke gedoe is daar onderdeel van.
Vooral bij grote bedrijven.
Ik werk voor een organisatie met meer dan 30.000 werknemers, en die hebben woke tot een kunst verheven in hun bedrijfsvoering.
Het is daardoor er wel een stukje beter op geworden vind ik.
Zodra jij dat organiseert.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:52 schreef Inbox het volgende:
[..]
Laat die olifant dat hele woke gezeik-verhaal uitblazen dan aub? Komt me inmiddels de strot uit dat hele LHBTERWG@$GT-gedoe.
Wanneer is de hetero pride ?
Kiek, daarom is Pride nog steeds nodig.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:55 schreef Inbox het volgende:
[..]
En hoe uit zich dat? Regenboogsnoepjes bij de koffieautomaat? Transgenders, homo's en lesbiennes en..en.. die een extra bloemetje krijgen ter waardering van dr arbeid? Een openlijke queer bij de servicebalie?
Waarschijnlijk hele afdelingen die zich bezighouden met bedenken hoe je woke kunt communiceren, regenboogonzin designen om onder je mail te plakken, etc.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:55 schreef Inbox het volgende:
[..]
En hoe uit zich dat? Regenboogsnoepjes bij de koffieautomaat? Transgenders, homo's en lesbiennes en..en.. die een extra bloemetje krijgen ter waardering van dr arbeid? Een openlijke queer bij de servicebalie?
Het illustreert heel mooi hoeveel onbegrip er is.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hele afdelingen die zich bezighouden met bedenken hoe je woke kunt communiceren, regenboogonzin designen om onder je mail te plakken, etc.
Hmm, dat bedrijf is nog lang niet woke-genoeg! Dr moet op zn minst een regenboog mat voor de deur komen te liggen en een personeelslid aangenomen worden puur omdat ie uit het LHBTQ+-hokje komt. Een transgender achter de ontvangstbalie bijvoorbeeld of een Queer schoonmaker.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het illustreert heel mooi hoeveel onbegrip er is.
Om te antwoorden: been, we hebben niets dat op een regenboog lijkt.
Waaruit maar weer blijkt dat Pride anno 2023 nog steeds nodig is.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:51 schreef Inbox het volgende:
[..]
Hmm, dat bedrijf is nog lang niet woke-genoeg! Dr moet op zn minst een regenboog mat voor de deur komen te liggen en een personeelslid aangenomen worden puur omdat ie uit het LHBTQ+-hokje komt. Een transgender achter de ontvangstbalie bijvoorbeeld of een Queer schoonmaker.
Nee, hieruit blijkt juist dat dat hele Woke-gedoe te ver doordraaft en men het een beetje zat aan het worden is.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waaruit maar weer blijkt dat Pride anno 2023 nog steeds nodig is.
Een simpele reclame uit 2017 waarin KLM aangeeft dat mensen met verschillende seksuele geaardheid gewoon welkom zijn wekt tot in 2023 enorme weerstand op.
Maar vind je het zelf niet gek dat je zo agressief aanslaat op een reclame die bedoeld is voor een doelgroep waartoe jij niet behoort?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:56 schreef Inbox het volgende:
[..]
Nee, hieruit blijkt juist dat dat hele Woke-gedoe te ver doordraaft en men het een beetje zat aan het worden is.
Waren die mensen voor 2017 dan niet welkom? Of moeten ze juist extra welkom voelen worden omdat ze nu wereldwijd in een hokje geplaatst worden.
Vraag me serieus of of de gemiddelde 'LHBTQ-vul in'-er er niet een beetje klaar mee is. Ik ben hetero, maar al zou ik wel homo zijn, dan nog zou ik niet anders behandeld willen worden dan een ander, of ie nou hetero , bi, transgender of wat dan ook is.
Ik ben niet agressief. IK heb er alleen een uitgesproken mening over. Iedereen mag van mij zijn wat ie wil zijn. Daar is echt geen reclamecampagne voor nodig door KLM.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar vind je het zelf niet gek dat je zo agressief aanslaat op een reclame die bedoeld is voor een doelgroep waartoe jij niet behoort?
Geen interesse in een GayLM-airline dochtermaatschappij dus met vliegtuigen in regenboogkleuren?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:10 schreef Pendule het volgende:
Of een luchtmaatschappij mijn geaardheid nou wel zou steunen of keihard zou afkeuren veranderd niks aan de keuze om wel of niet met de maatschappij te vliegen.
Het vliegtuig geeft geen fuck of ik wel of geen pik in mijn reet laat, hij vliegt van A naar B.
Als jij jou hier druk om maakt heb jij het te goed.
Al zijn de vliegtuigen van Isis. Zolang ik maar van A naar B kom.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:15 schreef Inbox het volgende:
[..]
Geen interesse in een GayLM-airline dochtermaatschappij dus met vliegtuigen in regenboogkleuren?
Nou ja, zeg! Jij wilt als doelgroep en zelfbenoemd FOK! nicht eens in een hokje laten plaatsenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:20 schreef Pendule het volgende:
[..]
Al zijn de vliegtuigen van Isis. Zolang ik maar van A naar B kom.
Ik ben in het verkeerde lichaam geboren!!! Ik ben een homo, maar voel mij een doorsnee burger die het niet boeit of een vliegtuigmaatschappij homos wel of niet steunt.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:23 schreef Inbox het volgende:
[..]
Nou ja, zeg! Jij wilt als doelgroep en zelfbenoemd FOK! nicht eens in een hokje laten plaatsenNu is het net of je gewoon een doorsneeburger bent, terwijl je meer bent dan dat vanwege je geaardheid. Ofzo.
Laten we regenboogvlaggen ophangen om je mentaal te steunen! Misschien voel je je dan wel thuis als maar duidelijk genoeg is dat er voor jou een heel bijzonder hokje wordt gecreeerd. Met dure reclamecampanjes laten we je weten dat je meer bent een doorsneeburger! We leggen zebrapaden aan, zodat jij weet dat je er ook mag zijn in die stad en iedereen die weet van je geaardheid aan jou denkt.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:25 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik ben in het verkeerde lichaam geboren!!! Ik ben een homo, maar voel mij een doorsnee burger die het niet boeit of een vliegtuigmaatschappij homos wel of niet steunt.
INBOX WAT NU!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |