Ze zeiden vroeger zo veel wat later bleek dat het niet klopte.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:13 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Zeker maar vroeger zeiden ze schelden doet geen zeer maar slaan des te meer
'Lekker Slim'quote:Op maandag 5 juni 2023 19:03 schreef Sestra666 het volgende:
Zoe net: nu word ik zeker uitgenodigd voor ex on the beach, zeker weten![]()
![]()
Dat was ook terecht..quote:Op maandag 5 juni 2023 19:37 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En hoe harder hij valt. Dat zagen we bij Huub, als eerste uit de finale.
Ze kan zich overal tussendoor bewegen en het gros trapt erin want gaan mee met die poppenkastquote:Op maandag 5 juni 2023 19:47 schreef HappyCharly het volgende:
En Babs is inene weer hele helemaal popi in de loods
Speelt het spel gewoon niet slim (al denkt ie vaak van wel) en zelfs z'n beste maat liep bij hem wegquote:Op maandag 5 juni 2023 19:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was ook terecht..
Het is niet dat ik Jeff helemaal niet mag maar ik krijg steeds meer twijfels bij hoe hij het spel speelt. Het is niet mijn ding zeg maar. Ik vind dat hij veel te ver gaat met zijn gedrag.
Ik houdt niet van hoe hij het spel speelt en vooral niet door welke woorden hij gebruikt. Zoë mag natuurlijk nooit gooien met glazen en zij is ook echt een ordinaire tokkie maar ik kan me ook voorstellen dat als zo’n zuiger voor je staat en maar blijft drammen en zuigen en je hebt al meerdere keren aangeven dat hij weg moet gaan. Als ik eerlijk ben had ik allang een rode kaart gehad.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Speelt het spel gewoon niet slim (al denkt ie vaak van wel) en zelfs z'n beste maat liep bij hem weg
En wat was de aanleiding? Peuken!quote:Op maandag 5 juni 2023 19:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik houdt niet van hoe hij het spel speelt en vooral niet door welke woorden hij gebruikt. Zoë mag natuurlijk nooit gooien met glazen en zij is ook echt een ordinaire tokkie maar ik kan me ook voorstellen dat als zo’n zuiger voor je staat en maar blijft drammen en zuigen en je hebt al meerdere keren aangeven dat hij weg moet gaan. Als ik eerlijk ben had ik allang een rode kaart gehad.
Ja maar wat denk je hij heeft nu en geen peuken en geen bier.. nou dat wordt nog wat tot vrijdag want dan komt het pas weer binnen.quote:
Niets nieuws toch.quote:
Nee want dan hebben we weinig te doen hierquote:Op maandag 5 juni 2023 20:00 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien moeten ze volgende keer alleen niet-rokers laten meedoen, is dat iig geen issue
Nee hulzenquote:
Juist.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hulzen
Voor alle rokers
Maar de rest hoor je niet
Die laten weer eens alles oplossen door een ander
Neemt niet weg dat hijzelf zit met een verslavingquote:Op maandag 5 juni 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hulzen
Voor alle rokers
Maar de rest hoor je niet
Die laten weer eens alles oplossen door een ander
Het is zo'n intelligente vrouwquote:Op maandag 5 juni 2023 19:38 schreef Monique___ het volgende:
morrie weet niet wat het woord date betekent
Imawie?quote:Op maandag 5 juni 2023 20:02 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Imma wel eens een evenement georganiseerd?
zitten daar allemaal met een verslavingquote:Op maandag 5 juni 2023 20:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hijzelf zit met een verslaving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |