Dit is idd geen BNW meer, 2 jaar terug welquote:Op dinsdag 6 juni 2023 02:54 schreef Jippie het volgende:
Geen BNW onderwerp, ik ga je VER-kassen. Succes
Graag geen schapen en wappies gezwets.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dit is idd geen BNW meer, 2 jaar terug welDie k*t wappies weer..
Denk overigens dat je het topic beter naar NWS had kunnen verplaatsten ,is namelijk groot ingrijpend nieuws.(voor de toekomst,let maar op)
Is het te confronterend voor de ¨schaapjes¨? die hebben het liever over randzaken. Een asielzoeker die een fiets steelt ofzo.
Tja
Goed nieuws, dat scheelt een hoop onduidelijkheid en ellende die we tijdens Covid hadden mbt reizen naar het buitenland.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:36 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_23_3043
[ twitter ]
complotwappies
Alsof ik als ongevaccineerd een staatsgevaar was voor welk land dan ook waar ik heen zou willen destijds. En wat dus niet mocht. Omdat ik weiger door allerhande hoepels te springen.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Goed nieuws, dat scheelt een hoop onduidelijkheid en ellende die we tijdens Covid hadden mbt reizen naar het buitenland.
Tja, in die situatie maakt dat digitale bewijs natuurlijk niets uit.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Alsof ik als ongevaccineerd een staatsgevaar was voor welk land dan ook waar ik heen zou willen destijds. En wat dus niet mocht. Omdat ik weiger door allerhande hoepels te springen.
Iedereen die niet snapt dat dit een enorm hellend vlak is, is geen knip voor de neus waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |