quote:Op maandag 5 juni 2023 18:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze houden wel van gooien daar
Mag ook allemaal gewoon.Los van het uitlokken Jeff.. (Ik zie zijn hoofd, ik zie ECHT wel dat hij zuigt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kim mocht niet dreigen met 'kaas in je bek duwen', Mirthe mocht niet het k-woord gebruiken, Mexx kreeg een gele kaart voor het gooien met een zender toch?
Dan mag Zoë toch niet mongool zeggen en met een mok naar Jeff gooien?
Dat moet toch een gele kaart zijn dan?♡♡♡♡
quote:Op maandag 5 juni 2023 18:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze houden wel van gooien daar
Mag ook allemaal gewoon.Totaal geen geelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zooitje komt overal mee wegEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Jappie: ik doe de volgende individuele eli.......we wachten nog steeds.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:58 schreef HappyCharly het volgende:
en Jappie heeft nu ook ineens een mening hoor, lekker met backup van marciano die Jeff ook weg wil. Jappie die zich nooit in de groep uitspreekt, altijd als een slappe hap achter een vrouw aanloopt... blegh
Waarom zou dat zijn?quote:Op maandag 5 juni 2023 18:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, dat stemmen blijft een dingetje...Ze durven niet zo goed heb ik het idee...
Zoals die er bij loopt is het echt uitlokken en voor mij dusquote:Op maandag 5 juni 2023 18:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ieuwwwww dat vieze lachje van Jeffrey....
Zeg net ook zoiets...quote:Op maandag 5 juni 2023 18:01 schreef pingu66 het volgende:
Jap en Tiano geven wel Baps de schuld dat het niks oplost wat ze doet met Jeff
Maar wat doen Tiano en Jap dan? In al die 8 maanden nog nooit op Jeff gestemd of zelf de eli spelen om Jeff eruit te kunnen gooien.
Tiano zegt als je hond bijt mort je hem geen muilkorf omdoen maar gewoon weg doen dat beest.
hoeveel keer heeft jef het woord mongolen niet gezegdquote:Op maandag 5 juni 2023 18:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Los van het uitlokken Jeff.. (Ik zie zijn hoofd, ik zie ECHT wel dat hij zuigt)
Kim mocht niet dreigen met 'kaas in je bek duwen', Mirthe mocht niet het k-woord gebruiken, Mexx kreeg een gele kaart voor het gooien met een zender toch?
Dat moet toch een gele kaart zijn dan?
Tiano heeft wel op Jeff gestemdquote:Op maandag 5 juni 2023 18:01 schreef pingu66 het volgende:
Jap en Tiano geven wel Baps de schuld dat het niks oplost wat ze doet met Jeff
Maar wat doen Tiano en Jap dan? In al die 8 maanden nog nooit op Jeff gestemd of zelf de eli spelen om Jeff eruit te kunnen gooien.
Tiano zegt als je hond bijt mort je hem geen muilkorf omdoen maar gewoon weg doen dat beest.
Eens!quote:Op maandag 5 juni 2023 18:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Los van het uitlokken Jeff.. (Ik zie zijn hoofd, ik zie ECHT wel dat hij zuigt)
Dat moet toch een gele kaart zijn dan?
deelnemers voor uitlokken geel krijgen jullie je de toko wel sluitenquote:Op maandag 5 juni 2023 18:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zoals die er bij loopt is het echt uitlokken en voor mij dus![]()
het ging me eigenlijk meer om t gooienquote:Op maandag 5 juni 2023 18:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoeveel keer heeft jef het woord mongolen niet gezegd
Hadden Esther en Eunice ook geel moeten krijgen natuurlijk .. Maar die mogen datquote:Op maandag 5 juni 2023 18:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is er geen regel qua uitlokken, dan zoiu de halve loods een gele kaart krijgen
er is wel een regel dat je niet mag dreigen en mag gooien met dingen..
Daarom zei ik ook "voor mij krijgt die"quote:Op maandag 5 juni 2023 18:05 schreef greysbones het volgende:
Als
[..]
deelnemers voor uitlokken geel krijgen jullie je de toko wel sluiten
Dan blijven Erik Mori en Janet over
Nee snap ut nie, leg eens uitquote:Op maandag 5 juni 2023 18:07 schreef xsaskiax het volgende:
Babette de hele tijd: snap je, snap je, snap je wat ik bedoel..... en ze gaat pas weer verder als Jasper en Marciano braaf 'ja' gezegd hebben.
Weer begint ze te zeiken over dat ze niet meer rookt en drinkt..... bla bla bla snap je....snap je wat ik bedoel????
Die watertankquote:Op maandag 5 juni 2023 18:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waneer? Tja als loze stem zou ik het ook durven.
Welnee Jeff had nul stemmen....Oooh half jaar geledenquote:Op maandag 5 juni 2023 18:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waneer? Tja als loze stem zou ik het ook durven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |