Omdat Jeff net Babet verweet dat ze het altijd voor Zoe opneemt en voor haar praat. Ik wissel meestal van stream als Babet er is, vandaar dat ik het vroegquote:Op maandag 5 juni 2023 17:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Huh?
Er staat toch dat Babette het gedrag van Jeffrey goed praat.
Ik begrijp je vraag niet.
Oh. Het was nu Marciano én Jasper die Babette verweet voor Jeffrey op te komen.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat Jeff net Babet verweet dat ze het altijd voor Zoe opneemt en voor haar praat. Ik wissel meestal van stream als Babet er is, vandaar dat ik het vroeg
Dat is waar hou ik ook van als iemand gewoon zijn mond open trekt, maar Jeffrey is anders hij lokt altijd ruzie uit. Vele houden zich in die durven niet met hem in confrontatie te gaan als ik daar was had ik altijd ruzie met hem gehad hahahaquote:Op maandag 5 juni 2023 17:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
het is niet mijn favoriet en het is zeker niet mijn stijl maar je weet wel wat je aan hem hebt en zegt waar het op staat en dat doen er veel niet
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:54 schreef schizolientje het volgende:
En weer internetshoppen met Isaac ( nieuw talpa progr.) Nu wil ze weer een armbandje voor Babette met de datum van het jaar van je leven en haar naam erop. let wel, Zoe s naam en daar moet Babette mee gaan lopen
Willen ze nu dan wel op hem stemmen?quote:Op maandag 5 juni 2023 17:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het is ook niet voor niets dat bijna de hele groep hem eruit wil hebben/op hem kotst...
Ze houden wel van gooien daarquote:Op maandag 5 juni 2023 17:58 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano vergelijkt Jeff met een hond
"Gooi hem eruit"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 5 juni 2023 18:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze houden wel van gooien daar
Mag ook allemaal gewoon.Ordinair viswijf die zowieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juni 2023 18:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze houden wel van gooien daar
Mag ook allemaal gewoon.Ieuwwwww dat vieze lachje van Jeffrey....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verschrikkelijk, maar echt.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ieuwwwww dat vieze lachje van Jeffrey....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |