Is de 2de keer dat Zoë iets gooit richting een persoon maar zij mag alles schijnbaar zelfs met scheldwoorden gooienquote:Op maandag 5 juni 2023 17:17 schreef Setje72 het volgende:
Zal wel geen geel worden...aangezien Mex ook geen geel kreeg voor dat schaaltje kapot gooien
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:33 schreef woxxel het volgende:
Die vent kan echt t bloed onder je nagels vandaan halen als hij z'n zin niet krijgt.
Als ze maar 8 euro voor boodschappen hebben, hoe kan ie verwachten dat daar 1.70 vanaf gaat voor zijn verslaving
't is om te huilenquote:Op maandag 5 juni 2023 17:34 schreef Chanel5 het volgende:
nou ja zeg, zoveel gooi je niet weg van lenteui, tis geen prei!!!
valt me tegen van je Wendy
en ineens een SL, vanwege de afgekeurde lenteui???
Misschien verliezen de mensen die bijgekomen zijn zo weer terug naar hun eerdere gewichtquote:Op maandag 5 juni 2023 17:34 schreef Ebinas het volgende:
Weer veel groenvoer![]()
Goh hoe anders was dat in het begin, bergen en bergen rijst
[ afbeelding ]
Dat is wel weer een risico met veel meer te eten iddquote:Op maandag 5 juni 2023 17:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien verliezen de mensen die bijgekomen zijn zo weer terug naar hun eerdere gewicht
Het is ook niet voor niets dat bijna de hele groep hem eruit wil hebben/op hem kotst...quote:Op maandag 5 juni 2023 17:33 schreef woxxel het volgende:
Die vent kan echt t bloed onder je nagels vandaan halen als hij z'n zin niet krijgt.
Als ze maar 8 euro voor boodschappen hebben, hoe kan ie verwachten dat daar 1.70 vanaf gaat voor zijn verslaving
Het kan echt niet en het is grensoverschrijdend het wordt tijd dat hij naar huis gaat.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:33 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat ze soms echt kunnen genieten van de stilte en de rust. De hele dag mensen om je heen, praten, muziek, ping pong ballenquote:Op maandag 5 juni 2023 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel interessante gesprekken in de keuken zeg...
Van Jeff of van Zoe?quote:Op maandag 5 juni 2023 17:41 schreef Rhosyn het volgende:
Babette krijgt te horen van Marciano en Jasper dat zij degene is die Jeffrey's gedrag altijd goed praat.
Daar moet ze mee op houden zeggen ze.
Ja, klopt... ik heb hem even uit gezet..quote:Op maandag 5 juni 2023 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze soms echt kunnen genieten van de stilte en de rust. De hele dag mensen om je heen, praten, muziek, ping pong ballen
Het is pas maandag, normaal duurt een bestelling geen 5 dagenquote:Op maandag 5 juni 2023 17:43 schreef Dotteke het volgende:
Kijk had ik het toch goed gehoord, er zijn al hulzen besteld en die komen vrijdag binnen.
Zou Zoë nu bestellen dan komt het ook pas vrijdag b innen.
Huh?quote:
Makkelijkste is om haar op de stip te zetten .. iedereen blijquote:Op maandag 5 juni 2023 17:41 schreef Rhosyn het volgende:
Babette krijgt te horen van Marciano en Jasper dat zij degene is die Jeffrey's gedrag altijd goed praat.
Daar moet ze mee op houden zeggen ze.
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Makkelijkste is om haar op de stip te zetten .. iedereen blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |