wauw kippenvel.. echt prachtig! en wat een sterke boodschapquote:Op woensdag 17 april 2024 18:29 schreef Ynske het volgende:
K3 bij liefde voor muziek
https://www.facebook.com/share/v/uWNn6m6zhPoK6S4R/
Vind het maar een lange titel. Ookquote:Op donderdag 18 april 2024 10:20 schreef Melissa97 het volgende:
Blijkbaar is er een nieuwe K3 film in de maak: 'Lied van de Zeemeermin'.
Ze zouden ook Diede kunnen vragen...quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:48 schreef Melissa97 het volgende:
Denk je echt dat er weer een K2 zoekt K3 komt, stel Marthe stopt binnen een jaar?
Kijk, ik zou het heel leuk vinden. Maar de vorige ronde zat er wel echt 5 jaar tussen, ik denk nu dat voor het grote publiek Julia nog steeds als 'de nieuwe' gezien wordt...
Ik denk dat we hoogstens een behind the scenes programma krijgen waarin ze het nieuwe meisje met Hanne en Julia volgen voor een paar weken op vtm mochten ze toch iemand intern iemamd kiezen.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:11 schreef Melissa97 het volgende:
Ik denk dat iets van een tv-programma toch wel nodig is om een soort van 'draagvlak' onder de mensen te krijgen
Okay ze kwam en slayde maar ze werd voor de finale eruit geyeet 😭quote:Op zondag 5 mei 2024 16:00 schreef Poedelpoes het volgende:
Hebben jullie Noa's comeback gezien? Blijkbaar komt volgende week Lauren 💀
Gaat allemaal niet gebeuren, de tickets voor de nieuwe K3 show Zeesterren die loopt t/m mei 2025 zijn al in de verkoop. Afgaande op de titel zal deze qua thematiek wel mooi aansluiten bij de nieuwe K3 film waarin Marthe ook te zien zal zijn. Ik denk daarom dat de contracten met de dames inmiddels wel weer verlengd zijn anders ga je geen nieuwe tour inplannen. Bovendien wil je als Studio 100 niet dat één van de dames al haar afscheid heeft aangekondigd tegen de tijd dat de film draait in de bioscopen, dat zou commercieel niet handig zijn. Theoretisch zou het haar afscheidstour kunnen worden maar dat verwacht ik niet. Ze is al sinds 2012 of zo werkzaam voor Studio 100 en dat is echt haar ding. Blijft nog wel even spannend hoe het najaar van 2024 eruit gaat zien voor K3. Deze zomer zijn er niet veel activiteiten vanwege de opnamen van de nieuwe film. Ik verwacht eigenlijk wel dat ze dit najaar de studio induiken voor een nieuw album dat dan op tijd voor Sinterklaas uit kan komen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:31 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik denk ook dat de koek volgend jaar op is voor Marthe. K2 zoekt K3 2025 here we go!!! Vandaar dat ze een film gaan opnemen denk ik dit jaar ipv een tour, zodat het budget voor een Marthe afscheidstour naar begin 2025 kan gaan... ik verwacht de persco ook zo rond die tijd.
Honestly ik kijk er echt naar uit om weer samen met Nederland en België te smullen voor de tv...
Wie zouden jullie in de jury willen? Ik denk dat zelf dat ze Patty Brard terug moeten halen... we need her more than ever🥵 geen Gordon pls
Yaaas ben benieuwd. Een van hen kan alsnog hun exit maken in 2025 na de tour. Het contract wordt volgend jaar toch pas vernieuwd? Klaasje deed ook nog een tour voor ze ging.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:07 schreef Riparius het volgende:
[..]
Gaat allemaal niet gebeuren, de tickets voor de nieuwe K3 show Zeesterren die loopt t/m mei 2025 zijn al in de verkoop. Afgaande op de titel zal deze qua thematiek wel mooi aansluiten bij de nieuwe K3 film waarin Marthe ook te zien zal zijn. Ik denk daarom dat de contracten met de dames inmiddels wel weer verlengd zijn anders ga je geen nieuwe tour inplannen. Bovendien wil je als Studio 100 niet dat één van de dames al haar afscheid heeft aangekondigd tegen de tijd dat de film draait in de bioscopen, dat zou commercieel niet handig zijn. Theoretisch zou het haar afscheidstour kunnen worden maar dat verwacht ik niet. Ze is al sinds 2012 of zo werkzaam voor Studio 100 en dat is echt haar ding. Blijft nog wel even spannend hoe het najaar van 2024 eruit gaat zien voor K3. Deze zomer zijn er niet veel activiteiten vanwege de opnamen van de nieuwe film. Ik verwacht eigenlijk wel dat ze dit najaar de studio induiken voor een nieuw album dat dan op tijd voor Sinterklaas uit kan komen.
julia klinkt vocaal veel beter dan klaasje? vind ik tenminste, klaasje klinkt zelfs op de cd's altijd een beetje vreemdquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:41 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier al gezegd heb..(dit is absoluut geen shade maar gewoon persoonlijke smaak). I love Julia maar ik denk toch dat ik Klaasje leuker vind (op sommige vlakken). Julia is sowieso de personality hire, en soms als ik Liefde voor Muziek kijk vraag ik me toch af hoe het zou zijn met Klaasje, die ik toch muzikaler vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |