Dat denk ik ook, misschien 1 of 2?quote:
Precies. Gewoon lekker luchtig.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Af en toe wat verstrooid, maar dat siert haar juist.
Prijzenpot aanspreken voor boodschappen x 25quote:Op maandag 5 juni 2023 13:41 schreef OmaJacky het volgende:
Dit gaat t m niet worden.
Ze gaan niks verdienen en dan nog 84 in de min van de koffie .![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 13:41 schreef OmaJacky het volgende:
Dit gaat t m niet worden.
Ze gaan niks verdienen en dan nog 84 in de min van de koffie .![]()
Je moet hem echt gelijk houden, anders glijd hij er zo af. Die waterbak zit ook veel te volquote:
Wordt wel eens tijd iddquote:Op maandag 5 juni 2023 13:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Prijzenpot aanspreken voor boodschappen x 25![]()
myrthe en ice ook dikke failquote:Op maandag 5 juni 2023 13:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Juist de personen die denken alles wel te weten.
Eens, en vooral hoe Zoe en Babs omspringen met hun oude vriendschap. Waren Babs en Wendy niet voor de lol getrouwd?quote:Op maandag 5 juni 2023 13:38 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx zou ik dan weer een kutkind noemen
Of Babs een kutwijf zoals ze Wendy behandelt
50 euro voor 1 keer kip 6quote:Op maandag 5 juni 2023 13:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Prijzenpot aanspreken voor boodschappen x 25![]()
Als het water gaat klotsen is het gedaan...quote:Op maandag 5 juni 2023 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je moet hem echt gelijk houden, anders glijd hij er zo af. Die waterbak zit ook veel te vol
Is ook onmogelijk.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:43 schreef Snensie het volgende:
Wat een slecht in elkaar geflanste opdracht waar niet over nagedacht is en ik denk ook niet even uitgeprobeerd. Onmogelijk weer en dus heel frustrerend.
Dit is gewoon weer een belachelijke opdracht die niet te halen is en dan moet het ook nog in twee minutenquote:Op maandag 5 juni 2023 13:43 schreef Snensie het volgende:
Wat een slecht in elkaar geflanste opdracht waar niet over nagedacht is en ik denk ook niet even uitgeprobeerd. Onmogelijk weer en dus heel frustrerend.
Daar zat ik ook al aan te denken, maar volgens mij mag dat niet en als het al zou kunnen moet je hem laten glijden en dan flikkert die bak er al af.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:43 schreef spapaars het volgende:
Zou gewoon een flinke sloot water meteen eruit gooien, en dan de hindernissen nemen.
Ze moeten er een dikke handdoek onder leggen.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:43 schreef Snensie het volgende:
1600 voor een wasrek?quote:Op maandag 5 juni 2023 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden ze nu balen van dat wasrek van 1600,- ?
Ze mogen de bak niet aanraken ... alleen de brancard...quote:Op maandag 5 juni 2023 13:43 schreef spapaars het volgende:
Zou gewoon een flinke sloot water meteen eruit gooien, en dan de hindernissen nemen.
Hoe wil je dat eruit gooienquote:Op maandag 5 juni 2023 13:43 schreef spapaars het volgende:
Ze mogen de bak niet aanraken en gaan ze hem scheefhouden glijdt hij eraf.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:43 schreef spapaars het volgende:
O dear.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:47 schreef Monique___ het volgende:
aan het geluid te horen heeft eunice al zeker 8 cm ontsluiting........
[ afbeelding ]
Wel leuk als het eens niet luktquote:Op maandag 5 juni 2023 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je moet hem echt gelijk houden, anders glijd hij er zo af. Die waterbak zit ook veel te vol
O, dat ding.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, dat klimrek dat ze gekocht hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |