Jij bent een man. Boeit niemand. Vrouwen worden dan als oud gezien. Zelf vond ik het altijd een raar gezicht, zit ik in de tram zit er een meisje/vrouw met zwart of donkerbruin haar met grijze haren ertussen voor me. Het oogt slordig.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Boeiend. Ik werd vanaf mijn 12de al grijs (pigmentstoornis). Rond mijn 30ste was ik al voor de helft grijs.
Ik heb dan ook nooit erover nagedacht om die haren te verven. Omarm die grijze haren; het ziet er vaak uitstekend uit!
Nee, in elke bijsluiter staat dat je even een testje moet doen op de huid. Dus leef je uit als je moeder gaat kleuren.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:20 schreef jarajosefff het volgende:
Ik vraag me af of de dermatoloog mij kan helpen? Alleen hoe kom ik bij die dermatoloog? Kan ik echt naar de huisarts gaan en zeggen: Ik wil mijn haren verven, eeeh omdat ik mooi wil blijven, maar mijn vader had ooit een ernstige allergische reactie en ik vrees hetzelfde lot dus zou graag de dermatoloog willen laten testen of ik mogelijk allergisch voor haarverf ben?
Je bent 36. Je bent ook oud.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:17 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Jij bent een man. Boeit niemand. Vrouwen worden dan als oud gezien. Zelf vond ik het altijd een raar gezicht, zit ik in de tram zit er een meisje/vrouw met zwart of donkerbruin haar met grijze haren ertussen voor me. Het oogt slordig.
EDIT: Grappige + trieste is dat ik nu zelf die meisje/vrouw ben met dus zwart haar en grijze haren ertussen. Ongetwijfeld wordt ernaar gestaard en gelachen en met walging naar gekeken.
Door precies niemand.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:17 schreef jarajosefff het volgende:
Ongetwijfeld wordt ernaar gestaard en gelachen en met walging naar gekeken.
Nouja blijkbaar doet de ts dit wel bij andere. Dus zijn er blijkbaar zulke mensenquote:
HENNA...en daar kan men ook allergisch voor zijn.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Plantenkleuring.
https://www.haarzen.nl/plantenkleuring/
Dan verzin ik dat ik getest had en jeuk had? En dat ik daarom naar de dermatoloog wil? Waarom moet ik eerst schade oplopen en pijn hebben voordat ik naar de dermatoloog kan?quote:Op maandag 5 juni 2023 11:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, in elke bijsluiter staat dat je even een testje moet doen op de huid. Dus leef je uit als je moeder gaat kleuren.
Dermatoloog doet niks met haarverf.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:35 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Dan verzin ik dat ik getest had en jeuk had? En dat ik daarom naar de dermatoloog wil? Waarom moet ik eerst schade oplopen en pijn hebben voordat ik naar de dermatoloog kan?
Zijn er echt een stuk of 30 / 40 al....quote:Op maandag 5 juni 2023 11:28 schreef summer2bird het volgende:
Met 36 mag je in je vuistjes knijpen dat je nu pas je eerste grijze haren krijgt.
Ik zelf was 16 toen ik ze voor het eerst kreeg
Er jong uitzien en jong zijn, zijn 2 verschillende dingen.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:36 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Waarom is zij ook 36 niet oud:
[ afbeelding ]
Waarom is zij zelfs 39 niet oud:
[ afbeelding ]
Waarom zou dat lelijk staan bij een vrouw? Het is meer de uitstraling die jij zelf uitstraalt die jou lelijk kan maken. En daar heeft een grijze haar meer of minder niks mee te maken.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:17 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Jij bent een man. Boeit niemand. Vrouwen worden dan als oud gezien. Zelf vond ik het altijd een raar gezicht, zit ik in de tram zit er een meisje/vrouw met zwart of donkerbruin haar met grijze haren ertussen voor me. Het oogt slordig.
EDIT: Grappige + trieste is dat ik nu zelf die meisje/vrouw ben met dus zwart haar en grijze haren ertussen. Ongetwijfeld wordt ernaar gestaard en gelachen en met walging naar gekeken.
Dus mijn gezicht lijkt ook 23. Maar met grijze haren er tussen denkt men dat mijn ware leeftijd 49 is zometeen.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er jong uitzien en jong zijn, zijn 2 verschillende dingen.
Dit is mooi?quote:Op maandag 5 juni 2023 11:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Waarom zou dat lelijk staan bij een vrouw? Het is meer de uitstraling die jij zelf uitstraalt die jou lelijk kan maken. En daar heeft een grijze haar meer of minder niks mee te maken.
Accepteer je eigen uiterlijk; elke vrouw wordt daar beter van.
Nee, dat is niet lelijk. Ze straalt uit dat ze blij is en dat maakt haar al mooi.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:48 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Dit is mooi?
[ afbeelding ]
Als ze gewoon normaal doet en niet de feminist uithangt en verft ziet ze er zo uit:
[ afbeelding ]
Op die eerste lijkt ze begin 60, en op die tweede eind 30. Maakt nogal een verschil. Nu is zij getrouwd, dus boeit het haar allemaal niet meer. Maar jij zou geen vrouw met grijze haren nemen.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet lelijk. Ze straalt uit dat ze blij is en dat maakt haar al mooi.
Zou jij ook eens moeten doen in plaats van klagen hoe slecht / lelijk het allemaal wel niet is.
Ik denk zomaar dat jouw herhaalde hysterische gedoe een groter breekpunt is dan wat grijs haar.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:54 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Op die eerste lijkt ze begin 60, en op die tweede eind 30. Maakt nogal een verschil. Nu is zij getrouwd, dus boeit het haar allemaal niet meer. Maar jij zou geen vrouw met grijze haren nemen.
Ik ben al vanaf mijn 12de dus grijs. Denk je nou echt dat ik moeilijk zou doen om een vrouw met wat grijze haren?quote:Op maandag 5 juni 2023 11:54 schreef jarajosefff het volgende:
Maar jij zou geen vrouw met grijze haren nemen.
Afscheren en een kwastje eroverheen. Een kwart van de bevolking is kaal, dus doe er je voordeel mee.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:50 schreef jarajosefff het volgende:
Ik wou snel alles wegtrekken, maar er is geen beginnen aan. 36 jaar en 3 maanden dus ik neem aan dat ik het moet accepteren. Ik zie het voorin nog niet, maar ze zijn achter en ik heb zwart haar. Dus het valt op.
Ik weet het: HAARVERF....maar daar ben ik bang voor. Mijn moeder verft zonder problemen haar haren, maar mijn vader kreeg een dikke kop. Dus geen L'oreal troep voor mij. Ik zoek dus naar alternatieven en die zijn er, maar die zijn altijd op basis van henna, helaas kan een mens daar ook allergisch voor zijn en/of worden lees ik....
Weet iemand een alternatief zonder henna die niet chemisch is?
Hij is idd niet lelijk:quote:Op maandag 5 juni 2023 12:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf mijn 12de dus grijs. Denk je nou echt dat ik moeilijk zou doen om een vrouw met wat grijze haren?
Echt, stap eens af van je slechte zelfbeeld: grijze haren zijn NIET lelijk.
Je eigen uiterlijk accepteren zoals het is, dát is wat jou te doen staat.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:11 schreef jarajosefff het volgende:
dan moet ik weten wat me te doen staat.
Maar TS is een man.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:20 schreef Selenophilia het volgende:
Oh meid nee toch![]()
Ts heeft gewoon gelijk. Bij mannen staat het kapot charismatisch, vrouwen lijken gelijk op een heks.
Behalve Truusquote:Op maandag 5 juni 2023 12:20 schreef Selenophilia het volgende:
Oh meid nee toch![]()
Ts heeft gewoon gelijk. Bij mannen staat het kapot charismatisch, vrouwen lijken gelijk op een heks.
Luister joch...ken je van die vrouwen met nepborsten, neptanden, nieuwe neus, gespoten lippen etc? Dat ben ik als ik niet bang was. Denk jij dat zij er altijd zo uitzag:quote:Op maandag 5 juni 2023 12:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je eigen uiterlijk accepteren zoals het is, dát is wat jou te doen staat.
dit.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:20 schreef Selenophilia het volgende:
Oh meid nee toch![]()
Ik durf te doen alsof ik kanker hebquote:Op maandag 5 juni 2023 12:35 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Luister joch...ken je van die vrouwen met nepborsten, neptanden, nieuwe neus, gespoten lippen etc? Dat ben ik als ik niet bang was. Denk jij dat zij er altijd zo uitzag:
[ afbeelding ]
Nope....dit was zij eerst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk jij dat zij er altijd zo uitzag?
[ afbeelding ]
Nope......dit was zij eerst:
[ afbeelding ]
Het verschil tussen die meiden en ik:
Ik durf te diëten, ik durf te sporten, maar als ik hangende vel zou krijgen, durf ik dat niet te laten verwijderen. Ik durf geen veneers te nemen mocht er echt ooit een tand verkleuren en/of doodgaan, ik durf mijn haren niet met chemische troep te verven, ik durf die vetbultje die paar maanden terug ineens op mijn been is ontstaan (gelukkig ziet de buitenwereld het niet, maar ik wil) niet te laten verwijderen, ik durf NIETS!
Maar IK WIL HET WEL ALLEMAAL.
En vrouwen die zoals jij zeggen: Accepteer jezelf hoe je bent, ZIJN LELIJK. En als ik dit allemaal ga accepteren mocht ik ooit een zwarte tand krijgen en grijs haren overal, dan ben ik ook lelijk. En dat wil ik niet.
p.s. Als ik 3 kinderen had en getrouwd was dacht ik er mogelijk anders over, maar ja scheiden is een trend en zoals ik al aangaf mannen kunnen altijd een jongere vrouw die wel mooi is krijgen.
Zolang niemand in het broekje van ts heeft gekeken kunnen wij dat niet met zekerheid zeggen.quote:
Welk broekje? Ik draag alleen tijdens menstruatie ondergoed. En verder draag ik altijd rokken of jurken.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:44 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Zolang niemand in het broekje van ts heeft gekeken kunnen wij dat niet met zekerheid zeggen.
Dit.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Grijze haren zijn TS haar probleem niet, het slechte zelfbeeld is haar probleem.
Gewoon een onzintopic dus. En bij een kapper kun je misschien wel zoiets laten testen zonder dat je gelijk de verf koopt? Achter elk oor een ander type verf.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, in elke bijsluiter staat dat je even een testje moet doen op de huid. Dus leef je uit als je moeder gaat kleuren.
Dit verklaart wel een hoop gezondheidsklachten. Ga eens gauw je foefje stomen.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:47 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Welk broekje? Ik draag alleen tijdens menstruatie ondergoed. En verder draag ik altijd rokken of jurken.
Lol dit weet iedereen al jaren. Weet wel meer maar ga ik niet zeggen ivm privacywetgeving dit dat.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:44 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Zolang niemand in het broekje van ts heeft gekeken kunnen wij dat niet met zekerheid zeggen.
Het meest schadelijke is dan wel dat er foto's van een andere vrouw gebruikt woeden.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Lol dit weet iedereen al jaren. Weet wel meer maar ga ik niet zeggen ivm privacywetgeving dit dat.
Misschien moet die vrouw hier maar eens komen klagen.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het meest schadelijke is dan wel dat er foto's van een andere vrouw gebruikt woeden.
Pics.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:47 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Welk broekje? Ik draag alleen tijdens menstruatie ondergoed. En verder draag ik altijd rokken of jurken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |