abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_209407252
Ik wou snel alles wegtrekken, maar er is geen beginnen aan. 36 jaar en 3 maanden dus ik neem aan dat ik het moet accepteren. Ik zie het voorin nog niet, maar ze zijn achter en ik heb zwart haar. Dus het valt op.

Ik weet het: HAARVERF....maar daar ben ik bang voor. Mijn moeder verft zonder problemen haar haren, maar mijn vader kreeg een dikke kop. Dus geen L'oreal troep voor mij. Ik zoek dus naar alternatieven en die zijn er, maar die zijn altijd op basis van henna, helaas kan een mens daar ook allergisch voor zijn en/of worden lees ik....

Weet iemand een alternatief zonder henna die niet chemisch is?
pi_209407396
Boeiend. Ik werd vanaf mijn 12de al grijs (pigmentstoornis). Rond mijn 30ste was ik al voor de helft grijs.

Ik heb dan ook nooit erover nagedacht om die haren te verven. Omarm die grijze haren; het ziet er vaak uitstekend uit!
pi_209407410
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 11:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Boeiend. Ik werd vanaf mijn 12de al grijs (pigmentstoornis). Rond mijn 30ste was ik al voor de helft grijs.

Ik heb dan ook nooit erover nagedacht om die haren te verven. Omarm die grijze haren; het ziet er vaak uitstekend uit!
Jij bent een man. Boeit niemand. Vrouwen worden dan als oud gezien. Zelf vond ik het altijd een raar gezicht, zit ik in de tram zit er een meisje/vrouw met zwart of donkerbruin haar met grijze haren ertussen voor me. Het oogt slordig.

EDIT: Grappige + trieste is dat ik nu zelf die meisje/vrouw ben met dus zwart haar en grijze haren ertussen. Ongetwijfeld wordt ernaar gestaard en gelachen en met walging naar gekeken.
pi_209407422
Ik vraag me af of de dermatoloog mij kan helpen? Alleen hoe kom ik bij die dermatoloog? Kan ik echt naar de huisarts gaan en zeggen: Ik wil mijn haren verven, eeeh omdat ik mooi wil blijven, maar mijn vader had ooit een ernstige allergische reactie en ik vrees hetzelfde lot dus zou graag de dermatoloog willen laten testen of ik mogelijk allergisch voor haarverf ben?
pi_209407429
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 11:20 schreef jarajosefff het volgende:
Ik vraag me af of de dermatoloog mij kan helpen? Alleen hoe kom ik bij die dermatoloog? Kan ik echt naar de huisarts gaan en zeggen: Ik wil mijn haren verven, eeeh omdat ik mooi wil blijven, maar mijn vader had ooit een ernstige allergische reactie en ik vrees hetzelfde lot dus zou graag de dermatoloog willen laten testen of ik mogelijk allergisch voor haarverf ben?
Nee, in elke bijsluiter staat dat je even een testje moet doen op de huid. Dus leef je uit als je moeder gaat kleuren.
  FOK!fotograaf maandag 5 juni 2023 @ 11:24:21 #7
364681 over_hedge
pi_209407447
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 11:17 schreef jarajosefff het volgende:

[..]
Jij bent een man. Boeit niemand. Vrouwen worden dan als oud gezien. Zelf vond ik het altijd een raar gezicht, zit ik in de tram zit er een meisje/vrouw met zwart of donkerbruin haar met grijze haren ertussen voor me. Het oogt slordig.

EDIT: Grappige + trieste is dat ik nu zelf die meisje/vrouw ben met dus zwart haar en grijze haren ertussen. Ongetwijfeld wordt ernaar gestaard en gelachen en met walging naar gekeken.
Je bent 36. Je bent ook oud.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 5 juni 2023 @ 11:26:52 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209407466
Wat dacht je van een goede kapper?
The love you take is equal to the love you make.
  Vis een optie? maandag 5 juni 2023 @ 11:27:34 #9
70532 loveli
N
pi_209407470
quote:
Ongetwijfeld wordt ernaar gestaard en gelachen en met walging naar gekeken.
Door precies niemand.
crap in = crap out
pi_209407476
Met 36 mag je in je vuistjes knijpen dat je nu pas je eerste grijze haren krijgt.

Ik zelf was 16 toen ik ze voor het eerst kreeg :P
Twiddel
  FOK!fotograaf maandag 5 juni 2023 @ 11:29:00 #11
364681 over_hedge
pi_209407480
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 11:27 schreef loveli het volgende:

[..]
Door precies niemand.
Nouja blijkbaar doet de ts dit wel bij andere. Dus zijn er blijkbaar zulke mensen :') Maar 99.9% kan het niks schelen welke kleur je haar heeft
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  roze maandag 5 juni 2023 @ 11:32:56 #12
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209407501

[ Bericht 90% gewijzigd door Ama op 05-06-2023 11:33:59 (Laat maar ) ]
Your beauty never ever scared me.
pi_209407509
quote:
HENNA...en daar kan men ook allergisch voor zijn.

DE ALARMBELLEN RINKELEN HIER, zal ik dan toch maar snel die blind date joch bellen die mijn vader al maanden terug had geregeld? Hij is kaal en dik, maar dat boeit niet. Het is een man....en als die kaal is mag die weinig over mijn haren zeggen.

MAAR hij is 35. EN IK HAAT JONGE MANNEN. HAAT. Ze zijn saai en raar.

Alleen mijn 61-jarige geblondeerde schat heeft zijn oudere vrouwen weggegooid, die van 55 en 51 zijn levenslang single nu, en ik bedoel zelfs die jongere van 38 is in de kliko beland

In plaats daarvan kijkt hij liever naar meisjes die zijn dochter kunnen zijn...maar ja ik wil eigenlijk geen man. Het is zo vervelend, je moet het aandacht geven, telkens afspreken. Ik ben niet werkloos, ik werk 40 uur per week. Ik wil series kijken. Alleen wat als ik er later over 10 jaar spijt van krijg?
pi_209407516
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2023 11:22 schreef mootie het volgende:

[..]
Nee, in elke bijsluiter staat dat je even een testje moet doen op de huid. Dus leef je uit als je moeder gaat kleuren.
Dan verzin ik dat ik getest had en jeuk had? En dat ik daarom naar de dermatoloog wil? Waarom moet ik eerst schade oplopen en pijn hebben voordat ik naar de dermatoloog kan?
  maandag 5 juni 2023 @ 11:36:31 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209407526
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 11:35 schreef jarajosefff het volgende:

[..]
Dan verzin ik dat ik getest had en jeuk had? En dat ik daarom naar de dermatoloog wil? Waarom moet ik eerst schade oplopen en pijn hebben voordat ik naar de dermatoloog kan?
Dermatoloog doet niks met haarverf.
pi_209407529
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 11:24 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Je bent 36. Je bent ook oud.
Waarom is zij ook 36 niet oud:

Waarom is zij zelfs 39 niet oud:

pi_209407530
👴
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
pi_209407534
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 11:28 schreef summer2bird het volgende:
Met 36 mag je in je vuistjes knijpen dat je nu pas je eerste grijze haren krijgt.

Ik zelf was 16 toen ik ze voor het eerst kreeg :P
Zijn er echt een stuk of 30 / 40 al....
  FOK!fotograaf maandag 5 juni 2023 @ 11:37:49 #19
364681 over_hedge
pi_209407536
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 11:36 schreef jarajosefff het volgende:

[..]
Waarom is zij ook 36 niet oud:

[ afbeelding ]

Waarom is zij zelfs 39 niet oud:

[ afbeelding ]
Er jong uitzien en jong zijn, zijn 2 verschillende dingen.
pi_209407544
Beter grijs dan kaal
Hahaahahahha!
Waardeloos in COR.
pi_209407558
quote:

[..]

Waarom zou dat lelijk staan bij een vrouw? Het is meer de uitstraling die jij zelf uitstraalt die jou lelijk kan maken. En daar heeft een grijze haar meer of minder niks mee te maken.

Accepteer je eigen uiterlijk; elke vrouw wordt daar beter van.
pi_209407564
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 11:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Er jong uitzien en jong zijn, zijn 2 verschillende dingen.
Dus mijn gezicht lijkt ook 23. Maar met grijze haren er tussen denkt men dat mijn ware leeftijd 49 is zometeen.
  maandag 5 juni 2023 @ 11:45:04 #23
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_209407571
Gaat vanzelf over, als je kaal wordt.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_209407596
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 11:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Waarom zou dat lelijk staan bij een vrouw? Het is meer de uitstraling die jij zelf uitstraalt die jou lelijk kan maken. En daar heeft een grijze haar meer of minder niks mee te maken.

Accepteer je eigen uiterlijk; elke vrouw wordt daar beter van.
Dit is mooi?

Als ze gewoon normaal doet en niet de feminist uithangt en verft ziet ze er zo uit:

pi_209407607
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 11:48 schreef jarajosefff het volgende:

[..]
Dit is mooi?

[ afbeelding ]

Als ze gewoon normaal doet en niet de feminist uithangt en verft ziet ze er zo uit:

[ afbeelding ]
Nee, dat is niet lelijk. Ze straalt uit dat ze blij is en dat maakt haar al mooi.

Zou jij ook eens moeten doen in plaats van klagen hoe slecht / lelijk het allemaal wel niet is.
pi_209407628
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 11:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Nee, dat is niet lelijk. Ze straalt uit dat ze blij is en dat maakt haar al mooi.

Zou jij ook eens moeten doen in plaats van klagen hoe slecht / lelijk het allemaal wel niet is.
Op die eerste lijkt ze begin 60, en op die tweede eind 30. Maakt nogal een verschil. Nu is zij getrouwd, dus boeit het haar allemaal niet meer. Maar jij zou geen vrouw met grijze haren nemen.
  maandag 5 juni 2023 @ 11:56:59 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209407642
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 11:54 schreef jarajosefff het volgende:

[..]
Op die eerste lijkt ze begin 60, en op die tweede eind 30. Maakt nogal een verschil. Nu is zij getrouwd, dus boeit het haar allemaal niet meer. Maar jij zou geen vrouw met grijze haren nemen.
Ik denk zomaar dat jouw herhaalde hysterische gedoe een groter breekpunt is dan wat grijs haar.
pi_209407742
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 11:54 schreef jarajosefff het volgende:
Maar jij zou geen vrouw met grijze haren nemen.
Ik ben al vanaf mijn 12de dus grijs. Denk je nou echt dat ik moeilijk zou doen om een vrouw met wat grijze haren? :D

Echt, stap eens af van je slechte zelfbeeld: grijze haren zijn NIET lelijk.
pi_209407775
quote:
11s.gif Op maandag 5 juni 2023 10:50 schreef jarajosefff het volgende:
Ik wou snel alles wegtrekken, maar er is geen beginnen aan. 36 jaar en 3 maanden dus ik neem aan dat ik het moet accepteren. Ik zie het voorin nog niet, maar ze zijn achter en ik heb zwart haar. Dus het valt op.

Ik weet het: HAARVERF....maar daar ben ik bang voor. Mijn moeder verft zonder problemen haar haren, maar mijn vader kreeg een dikke kop. Dus geen L'oreal troep voor mij. Ik zoek dus naar alternatieven en die zijn er, maar die zijn altijd op basis van henna, helaas kan een mens daar ook allergisch voor zijn en/of worden lees ik....

Weet iemand een alternatief zonder henna die niet chemisch is?
Afscheren en een kwastje eroverheen. Een kwart van de bevolking is kaal, dus doe er je voordeel mee.
pi_209407810
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 12:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Ik ben al vanaf mijn 12de dus grijs. Denk je nou echt dat ik moeilijk zou doen om een vrouw met wat grijze haren? :D

Echt, stap eens af van je slechte zelfbeeld: grijze haren zijn NIET lelijk.
Hij is idd niet lelijk:

Zij wel met grijs haar:

Grijs haar is wel lelijk. Anders zou geen enkele vrouw haar haren verven. Maar ik vind zojuist dit:

https://fair4hair.nl/natuurlijk-kleuren/

Deze week maar eens bellen en eerst die henna laten testen. Kijk ik hoef niet nu direct te verven, maar als het vooraan ook begint en het voor mij zelf zichtbaar is ipv alleen voor de wereld die achter mij loopt....dan moet ik weten wat me te doen staat.
pi_209407824
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 12:11 schreef jarajosefff het volgende:
dan moet ik weten wat me te doen staat.
Je eigen uiterlijk accepteren zoals het is, dát is wat jou te doen staat.
pi_209407880
Oh meid nee toch :N

Ts heeft gewoon gelijk. Bij mannen staat het kapot charismatisch, vrouwen lijken gelijk op een heks.
-nee-
  roze maandag 5 juni 2023 @ 12:27:10 #33
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209407960
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 12:20 schreef Selenophilia het volgende:

Ts heeft gewoon gelijk. Bij mannen staat het kapot charismatisch, vrouwen lijken gelijk op een heks.
Maar TS is een man. :?
  Spellchecker maandag 5 juni 2023 @ 12:28:41 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209407973
quote:

Behalve Truus O+
pi_209408032
Kun je anders niet gewoon je hoofd kaalscheren? Dan valt het ook niet meer op.
pi_209408042
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 12:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Je eigen uiterlijk accepteren zoals het is, dát is wat jou te doen staat.
Luister joch...ken je van die vrouwen met nepborsten, neptanden, nieuwe neus, gespoten lippen etc? Dat ben ik als ik niet bang was. Denk jij dat zij er altijd zo uitzag:

Nope....dit was zij eerst:

Denk jij dat zij er altijd zo uitzag?

Nope......dit was zij eerst:

Het verschil tussen die meiden en ik:

Ik durf te diëten, ik durf te sporten, maar als ik hangende vel zou krijgen, durf ik dat niet te laten verwijderen. Ik durf geen veneers te nemen mocht er echt ooit een tand verkleuren en/of doodgaan, ik durf mijn haren niet met chemische troep te verven, ik durf die vetbultje die paar maanden terug ineens op mijn been is ontstaan (gelukkig ziet de buitenwereld het niet, maar ik wil) niet te laten verwijderen, ik durf NIETS!

Maar IK WIL HET WEL ALLEMAAL.

En vrouwen die zoals jij zeggen: Accepteer jezelf hoe je bent, ZIJN LELIJK. En als ik dit allemaal ga accepteren mocht ik ooit een zwarte tand krijgen en grijs haren overal, dan ben ik ook lelijk. En dat wil ik niet.

p.s. Als ik 3 kinderen had en getrouwd was dacht ik er mogelijk anders over, maar ja scheiden is een trend en zoals ik al aangaf mannen kunnen altijd een jongere vrouw die wel mooi is krijgen.
pi_209408045
quote:

dit.
pi_209408051
Je zal je maar druk maken over de dingen des levens die er totaal niet meer toe doen als je weet waar je verzonnen lot ligt :')
pi_209408091
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 12:35 schreef jarajosefff het volgende:

[..]
Luister joch...ken je van die vrouwen met nepborsten, neptanden, nieuwe neus, gespoten lippen etc? Dat ben ik als ik niet bang was. Denk jij dat zij er altijd zo uitzag:

[ afbeelding ]

Nope....dit was zij eerst:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Denk jij dat zij er altijd zo uitzag?

[ afbeelding ]

Nope......dit was zij eerst:

[ afbeelding ]

Het verschil tussen die meiden en ik:

Ik durf te diëten, ik durf te sporten, maar als ik hangende vel zou krijgen, durf ik dat niet te laten verwijderen. Ik durf geen veneers te nemen mocht er echt ooit een tand verkleuren en/of doodgaan, ik durf mijn haren niet met chemische troep te verven, ik durf die vetbultje die paar maanden terug ineens op mijn been is ontstaan (gelukkig ziet de buitenwereld het niet, maar ik wil) niet te laten verwijderen, ik durf NIETS!

Maar IK WIL HET WEL ALLEMAAL.

En vrouwen die zoals jij zeggen: Accepteer jezelf hoe je bent, ZIJN LELIJK. En als ik dit allemaal ga accepteren mocht ik ooit een zwarte tand krijgen en grijs haren overal, dan ben ik ook lelijk. En dat wil ik niet.

p.s. Als ik 3 kinderen had en getrouwd was dacht ik er mogelijk anders over, maar ja scheiden is een trend en zoals ik al aangaf mannen kunnen altijd een jongere vrouw die wel mooi is krijgen.
Ik durf te doen alsof ik kanker heb
Waardeloos in COR.
pi_209408132
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2023 12:27 schreef Ama het volgende:

[..]
Maar TS is een man. :?
Zolang niemand in het broekje van ts heeft gekeken kunnen wij dat niet met zekerheid zeggen.
-nee-
pi_209408134
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 12:36 schreef jarajosefff het volgende:

[..]
dit.
Idd
-nee-
pi_209408153
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 12:44 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Zolang niemand in het broekje van ts heeft gekeken kunnen wij dat niet met zekerheid zeggen.
Welk broekje? Ik draag alleen tijdens menstruatie ondergoed. En verder draag ik altijd rokken of jurken.
pi_209408170
Grijze haren zijn TS haar probleem niet, het slechte zelfbeeld is haar probleem.
  maandag 5 juni 2023 @ 12:49:20 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209408172
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 12:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Grijze haren zijn TS haar probleem niet, het slechte zelfbeeld is haar probleem.
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209408185
Zijn er voor haarverf en henna niet van die testers beschikbaar voor allergische reacties?

Mijn vriendin had laatst wenkbrauwverf en die kon je eerst testen door iets achter je oor te doen en te kijken of dat reactie uit lokte. Terwijl een allergische reactie op haarverf me wel iets intenser en problematischer lijkt dan op wenkbrauwverf.

edit: Over deze reactie heen gelezen
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2023 11:22 schreef mootie het volgende:

[..]
Gewoon een onzintopic dus. En bij een kapper kun je misschien wel zoiets laten testen zonder dat je gelijk de verf koopt? Achter elk oor een ander type verf.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_209408189
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 12:47 schreef jarajosefff het volgende:

[..]
Welk broekje? Ik draag alleen tijdens menstruatie ondergoed. En verder draag ik altijd rokken of jurken.
Dit verklaart wel een hoop gezondheidsklachten. Ga eens gauw je foefje stomen.
-nee-
  roze maandag 5 juni 2023 @ 12:57:04 #47
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209408256
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 12:44 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Lol dit weet iedereen al jaren. Weet wel meer maar ga ik niet zeggen ivm privacywetgeving dit dat.
  maandag 5 juni 2023 @ 12:58:27 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209408269
quote:
10s.gif Op maandag 5 juni 2023 12:57 schreef Ama het volgende:

[..]
Lol dit weet iedereen al jaren. Weet wel meer maar ga ik niet zeggen ivm privacywetgeving dit dat.
Het meest schadelijke is dan wel dat er foto's van een andere vrouw gebruikt woeden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209408285
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 12:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het meest schadelijke is dan wel dat er foto's van een andere vrouw gebruikt woeden.
Misschien moet die vrouw hier maar eens komen klagen.
pi_209408303
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 12:47 schreef jarajosefff het volgende:

[..]
Pics.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')