abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 5 juni 2023 @ 02:16:38 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209405156
Ik zat net te denken, wat soort type personen en individuen zijn altijd aanwezig in dit subforum R&P en waarom? Ik zit op fok forum sinds grofweg 2008/2009, en R&P was mijn primaire forum waar ik echt altijd te vinden was en ik heb heel veel reacties en topics gemaakt in dit subforum. De laatste 3 jaren ben ik bewust gaan rellen en trollen vanwege mijn diepgaandere issues waarmee ik worstel sinds 2020 en uit totale schijt gebruikte is R&P als uitlaatklep, maar de jaren daarvoor heb ik echt heel lang mijn best gedaan hele serieuze en kwalitatief hoge topics en reacties te plaatsen. Mijn privé inbox staat ook vol met berichten van tevreden users die mij bedanken voor de goede adviezen en inzichten die ik ze heb gegeven met mijn reacties in hun topics.

Waarom ben ik in in R&P belandt en waarom bleef ik in dit subforum vastplakken? Toen ik hier voor eerst kwam, was in 20 jaar oud en ik had mijn eerste psychose achter de rug, maar eigenlijk nog belangrijker ik had mijn eerste serieuze en echte liefdesverdriet en gebroken hart achter de rug. Als ik nu erop terugkijk is het heel knullig, maar toen der tijd had dat echt een zware indruk op mij achtergelaten. Ik had met het meid waar ik voor het eerst zware ondraaglijke liefdesverdriet voor voelde ongeveer een jaar mee zitten chatten, een paar keer mee afgesproken en gezoend, vanwege clingy en opdringerige needy gedrag was ze afgeknapt en heeft ze mij gedumpt en gefriendzoned, vanwege mijn complexe levenstrauma’s en issues kon ik dat gewoon niet hebben waardoor ik uiteindelijk doordraaide en mijn eerste psychose en opname beleefde. Nadat ik dat had meegemaakt en hersteld was, wilde ik nooit meer zo’n verschrikkelijke emotionele pijn en ellende voelen, waardoor ik alles over liefde/vrouwen versieren/hoe ik als mijn aantrekkelijk kon zijn en blijven voor vrouwen wilde leren en begrijpen. Ik kwam heel veel verschillende informatie tegen online, sommigen waren tegenstrijdig of vrouwonvriendelijk en anderen waren juist zo krankzinnig dat ze achteraf juist heel kloppend en bruikbaar waren als leidraad😂🤣.

In deze zoektocht leerde ik FOK forum kennen en R&P, waar toen der tijd FOK nog in haar gouden tijdperk zat en er elke 10 minuten honderden nieuwe berichten waren. Ik was toen in de zomer van 2009 net nieuw in Nederland en ik kende toen nog helemaal niemand en wist nog niks van hoe de Nederlandse cultuur en samenleving in elkaar zat. Ik besefte dat ik heel veel zou kunnen leren over hoe of wat verschillende soorten mensen in Nederland stiekem over denken of tegen wat voor issues en problemen mensen tegenaan lopen, en met die informatie en kennis kan ik voordeel mee doen. Dit bleek ook te kloppen.

Fok is totaal geen accurate weerspiegeling van de samenleving, maar toch kan je echt wel wijze inzichten ontwikkelen over wat er bij de meeste mensen spelen en als je slim genoeg bent kan je dit tactisch toepassen zodat jij er beter van wordt. Wat denken jullie daarover? Kan je inzien wat ik hiermee bedoel en denk je er ook zo over?

Als wat voor soort persoon beschouw je jezelf en waarom ben je nog steeds regelmatig in R&P te vinden? :7

*;
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_209405206
Ik klik op 'Nieuwe Topics'.
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 5 juni 2023 @ 02:46:39 #3
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_209405247
Merk toch vaak dat het wel instabiele personen zijn die bevestiging zoeken bij anderen.

Zelf zou ik mijn shit hier niet heel snel neerzetten, en als ik dat al doe (en ook wel gedaan heb in een ver verleden) dan waren de keuzes die er gemaakt konden worden al gemaakt.
  maandag 5 juni 2023 @ 02:54:57 #4
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209405271
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 02:46 schreef BaksteenMongool het volgende:
Merk toch vaak dat het wel instabiele personen zijn die bevestiging zoeken bij anderen.

Zelf zou ik mijn shit hier niet heel snel neerzetten, en als ik dat al doe (en ook wel gedaan heb in een ver verleden) dan waren de keuzes die er gemaakt konden worden al gemaakt.
Waaraan merk je dat het instabiele personen zijn die bevestiging zoeken bij anderen? Ik geloof niet iedereen die hier een topic opent, bevestiging zoekt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 5 juni 2023 @ 03:41:03 #5
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_209405377
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 02:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Waaraan merk je dat het instabiele personen zijn die bevestiging zoeken bij anderen? Ik geloof niet iedereen die hier een topic opent, bevestiging zoekt.
Vaak typen ze een hele lap tekst waarbij ze het probleem al geanalyseerd hebben en dan vragen ze nog om hulp, wij kunnen hier niet voor je kiezen dat zul je toch echt zelf moeten doen.

Zie niet vaak dat er om andere invalshoeken wordt gevraagd en dat deze daadwerkelijk gegeven worden al helemaal niet.
pi_209405778
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 03:41 schreef BaksteenMongool het volgende:

[..]
Vaak typen ze een hele lap tekst waarbij ze het probleem al geanalyseerd hebben en dan vragen ze nog om hulp, wij kunnen hier niet voor je kiezen dat zul je toch echt zelf moeten doen.

Zie niet vaak dat er om andere invalshoeken wordt gevraagd en dat deze daadwerkelijk gegeven worden al helemaal niet.
En ze luisteren naar niemand. Worden snel boos als je niet zegt wat ze willen horen. Zoals TS.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator maandag 5 juni 2023 @ 07:51:11 #7
5428 crew  miss_sly
pi_209405862
Even een gastslotje, loopt zo natuurlijk niet echt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 5 juni 2023 @ 08:42:50 #8
5428 crew  miss_sly
pi_209406166
Ik heb wat geveegd. Hou het ontopic en zonder op personen af te geven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_209406211
Ik open hier een topic als ik op lastige vraagstukken niet helemaal zeker ben van mezelf, het is prettig om dingen uit een andere invalshoek te zien dan je eigen gedachte
  maandag 5 juni 2023 @ 09:48:41 #10
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209406692
quote:
99s.gif Op maandag 5 juni 2023 07:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]
En ze luisteren naar niemand. Worden snel boos als je niet zegt wat ze willen horen. Zoals TS.
Dat valt echt wel mee hoor. Zowel bij mij als bij de meeste andere Topic Starters.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_209407082
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 09:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Dat valt echt wel mee hoor. Zowel bij mij als bij de meeste andere Topic Starters.
Bij jou merk je vooral dat je behoorlijk gepikeerd wordt als mensen niet met je meepraten of als je niet meteen geloofd wordt. Maar je bent niet de enige hoor :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 5 juni 2023 @ 10:34:49 #12
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_209407098
Ik zal niet zo snel zelf een topic maken over dingen waar ik tegen aan loop; maar kom hier vooral om mensen advies te geven waar ik kan. Ik vind het altijd zo zonde om te lezen als mensen niet goed communiceren met hun partner en daardoor in de moeilijkheden komen. Daarnaast is het wel leuk om ook andere meningen te lezen; soms leer je er nog van ook. Focus me wel vooral op het relatie stukje van het subforum. Toch het subforum waar ik al jaren het vaakst te vinden ben. In tegenstelling tot wat andere subfora heb je hier onder de vaste posters net wat minder trolletjes of hi ha ho gebruikers wat ook wel helpt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator maandag 5 juni 2023 @ 10:35:59 #13
5428 crew  miss_sly
pi_209407111
Ik zit sinds augustus 2000 op FOK! en ben vanaf de start wel in R&P geïnteresseerd. Heb er ook veel gepost vanaf het begin, ben hier eigenlijk gekomen door te lezen in R&P.

Er komt echt ontzettend veel voorbij, van kleine probleempjes toch echt enorme problemen. De users die ermee komen variëren net zo veel: sommigen staan erg open voor adviezen, gaan gesprekken aan, leren er echt wel wat van, maar sommigen komen alleen klagen, doen niets met adviezen, weerleggen alles en komen dus echt geen stap verder.

Ik probeer wel oprecht te reageren en dat netjes en vriendelijk te doen. Soms vind ik dat wel lastig, als iemand voor de tigste keer met hetzelfde probleem komt, dezelfde adviezen krijgt en ze weer weerlegt en afdoet als onnodig/onmogelijk/niet helpend/etc.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_209408785
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 03:41 schreef BaksteenMongool het volgende:

[..]
Vaak typen ze een hele lap tekst waarbij ze het probleem al geanalyseerd hebben en dan vragen ze nog om hulp, wij kunnen hier niet voor je kiezen dat zul je toch echt zelf moeten doen.

Zie niet vaak dat er om andere invalshoeken wordt gevraagd en dat deze daadwerkelijk gegeven worden al helemaal niet.
Soms lees ik ook problemen waarvoor je beter professionele hulp in zou kunnen schakelen. Eigenlijk.

Ik ben hier zo kort dat ik er echt nog geen mening over kan vormen :) Dat was het antwoord op de vraag van de TS.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209408883
Zit al dik 10 jaar ofzo op fok, de oldies kennen me ook wel van vroeger :P

Had het forum echt nodig vroeger, het was mijn enige uitlaatklep.
Werd thuis mishandeld en op school gepest, daardoor zo erge spanning ontwikkeld dat ik bijna niet kon praten in het echt. Op internet en ook dit forum kon dat veel makkelijker voor mij gezien ik de mensen niet echt kon zien en het dus niet eng was.

Ik ben echt blij dat ik hier terecht kon, want anders denk ik dat ik niet zou zijn waar ik nu ben.

Nu ben ik veel stabieler in mijn leven en reageer ik meestal alleen in andermans topics of lees ik alleen mee.

Om iets meer OT te reageren, meestal zie ik mensen hier vaak topics posten die steeds weer hetzelfde riedeltje herhalen, mensen die echt hulp willen, mensen die ergens mee zitten en natuurlijk trolls.

Het mooie aan dit forum vind ik altijd dat iedereen zo'n beetje welkom is. Als je het normaal houd ben je altijd welkom, ongeacht hoe gek je bent :P
Twiddel
  maandag 5 juni 2023 @ 14:11:19 #16
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209409195
quote:
99s.gif Op maandag 5 juni 2023 10:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Bij jou merk je vooral dat je behoorlijk gepikeerd wordt als mensen niet met je meepraten of als je niet meteen geloofd wordt. Maar je bent niet de enige hoor :)
En terecht!
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 5 juni 2023 @ 14:12:53 #17
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_209409216
quote:
99s.gif Op maandag 5 juni 2023 07:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]
En ze luisteren naar niemand. Worden snel boos als je niet zegt wat ze willen horen. Zoals TS.
sluit mij hier bij aan
  maandag 5 juni 2023 @ 14:15:15 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209409255
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 13:40 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Soms lees ik ook problemen waarvoor je beter professionele hulp in zou kunnen schakelen. Eigenlijk.

Ik ben hier zo kort dat ik er echt nog geen mening over kan vormen :) Dat was het antwoord op de vraag van de TS.
“Ik heb mijn moeder gespoten met parfume, deodorant en met zeep gepoetst, maar ze begint nu echt te stinken. Ze ligt de hele tijd in haar bed maar haar ogen wijd open te slapen en haar huid is helemaal bleek met blauwe plekken. Ze knippert haar ogen al dagen niet en haar lichaam is helemaal stijf! Waarom wordt ze niet meer wakker :'( :'( :'( ??? “
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator maandag 5 juni 2023 @ 14:16:04 #19
5428 crew  miss_sly
pi_209409271
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2023 14:15 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
“Ik heb mijn moeder gespoten met parfume, deodorant en met zeep gepoetst, maar ze begint nu echt te stinken. Ze ligt de hele tijd in haar bed maar haar ogen wijd open te slapen en haar huid is helemaal bleek met blauwe plekken. Ze knippert haar ogen al dagen niet en haar lichaam is helemaal stijf! Waarom wordt ze niet meer wakker :'( :'( :'( ??? “
Ik weet niet of dit nu werkelijk een constructieve post is voor je topic...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 5 juni 2023 @ 14:17:33 #20
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209409296
quote:
7s.gif Op maandag 5 juni 2023 14:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik weet niet of dit nu werkelijk een constructieve post is voor je topic...
Is bedoeld als voorbeeld van problemen die eigenlijk professionele hulp vraagt…
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator maandag 5 juni 2023 @ 14:28:11 #21
5428 crew  miss_sly
pi_209409440
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 14:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Is bedoeld als voorbeeld van problemen die eigenlijk professionele hulp vraagt…
Maar nee, dat is natuurlijk een voorbeeld van niks.

Hou het ontopic, joh, is veel beter en leuker voor je topic.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 5 juni 2023 @ 14:48:03 #22
441859 crew  Lenny77
pi_209409714
Ongelofelijk :N
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')