literprijzen controleren bij de Jumboquote:Op maandag 5 juni 2023 00:11 schreef xsaskiax het volgende:
En ja hoor 3 kratjes bier in 3 dagen.. schandalig!!!
Volgens Zoë drinken er maar 5 mensen bier..... volgens mij kwamen we gisteren hier op 8.. is 3 flesjes pp per krat
6 pakken melk in 2 dagen.. goh niemand reageert, ook Mirthe niet die erbij staat te lachen
Zoë zegt dat iedereen zegt dat hij/zij het niet gedaan heeft
Ik zie hem er wel voor aanquote:Op maandag 5 juni 2023 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is apart, maar denk dat ie niet alles meent wat ie zegt ,,, Hij zal wel snickers eten thuis , maar dagelijks
mirthe zei...nou wie dan. ikke niet hoor!quote:Op maandag 5 juni 2023 00:11 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens Zoë drinken er maar 5 mensen bier..... volgens mij kwamen we gisteren hier op 8.. is 3 flesjes pp per krat
6 pakken melk in 2 dagen.. goh niemand reageert, ook Mirthe niet die erbij staat te lachen
De grootste zuipert is Jeff, die spuugt er niet inquote:Op maandag 5 juni 2023 00:11 schreef xsaskiax het volgende:
SPitt bier is 80 ct/liter Melk 1.13quote:Op maandag 5 juni 2023 00:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De grootste zuipert is Jeff, die spuugt er niet in
Is wel veganquote:Op maandag 5 juni 2023 00:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar van melk wordt je geen alcoholist
Deze meid....quote:Op maandag 5 juni 2023 00:23 schreef xsaskiax het volgende:
Babette gilt dat de volle maan zo mooi is, Zoë moet ook kijken
Zoë: weet je wat ook vol is, de zak van Isaac (en dan erbij zeggen dat ze het eigenlijk niet wilde zeggen...... houd dan je waffel trut!!!)
Erik heeft 'n emmer-iets gemaakt als muizenvalquote:Op maandag 5 juni 2023 00:34 schreef chufi het volgende:
Geen muizenvallen vandaag ? of hebben ze die buiten de slaapkamers geactiveerd?
Vind het een vreselijke vrouw en dat gevel heb ik al vanaf het moment dat ik het proggie volg.quote:
Ja die werkte afgelopen nacht toch niet of is er een nieuw model Remia Mouse trapp fallsquote:Op maandag 5 juni 2023 00:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Erik heeft 'n emmer-iets gemaakt als muizenval
Hij had er een hele theorie over zoals bij al zijn faalprojectjesquote:Op maandag 5 juni 2023 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die werkte afgelopen nacht toch niet of is er een nieuw model Remia Mouse trapp falls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |