----------------------------------quote:Grote storing legt treinverkeer rond Amsterdam plat
Door een storing in een verkeerspost van ProRail is er geen treinverkeer mogelijk van en naar Amsterdam Centraal. Een woordvoerder van de NS kan nog niet zeggen hoelang de storing gaat duren.
De storing begon aan het einde van de middag. Het gaat om treinen die van en naar Amsterdam Centraal rijden.
Volgens een woordvoerder van ProRail is de oorzaak van de storing nog onduidelijk. Daardoor is ook niet precies te zeggen hoelang de problemen aanhouden.
De NS adviseert reizigers in de regio Amsterdam om voorlopig gebruik te maken van alternatief vervoer of om de reis uit te stellen.
https://www.nu.nl/binnenl(...)-amsterdam-plat.html
quote:Op zondag 4 juni 2023 18:34 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Met de trein gaan
Dat doen alleen armzalige en autisten
Met de auto naar Amsterdam gaanquote:Op zondag 4 juni 2023 18:34 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Met de trein gaan
Met de auto naar Amsterdam gaan.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:34 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Met de trein gaan
Ik zit nu lekker op het terras met een biertje. Tis hier leuk hoorquote:Op zondag 4 juni 2023 18:37 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik heb je post verbeterd, geen dank
En dat moet perse daar want?quote:Op zondag 4 juni 2023 18:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zit nu lekker op het terras met een biertje. Tis hier leuk hoor![]()
Hopelijk kan ik straks naar huis
Ik ben daar nu en het is echt extreem rustig in vergelijking met normaalquote:
quote:Op zondag 4 juni 2023 18:59 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Ik ben daar nu en het is echt extreem rustig in vergelijking met normaal
Ik denk dat er best veel mensen een probleempje hebben
50 euro ppquote:Op zondag 4 juni 2023 19:07 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Snel geld verdienen. Zou ik ook doen als ik een auto had.![]()
[ twitter ]
Pijpen zal ze!quote:Op zondag 4 juni 2023 19:07 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ twitter ]
Ik zie dat niet als geld verdienen. Een tankje bezinrquote:Op zondag 4 juni 2023 19:07 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ twitter ]
Bedankt voor de duiding.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:23 schreef Starhopper het volgende:
Door een storing in een verkeerspost van ProRail is er geen treinverkeer mogelijk van en naar Amsterdam Centraal.
Het gaat om treinen die van en naar Amsterdam Centraal rijden.
Ik vind het wel zielig voor alle bakvissen.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:32 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Het werd per minuut duurder. 140 euro voor een ritje naar de ArenA
https://www.ad.nl/binnenl(...)%2Fwww.google.com%2F
Ah de profiteurs worden ook wakker.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:07 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ twitter ]
Och jee wat fijn, het gaat hier om jou en niet om de storingquote:Op zondag 4 juni 2023 19:19 schreef Starhopper het volgende:
Haha. Iemand hier heeft een lift geregeld vanaf Amstelveen naar Haarlem en ik mag mee
Sneue reactiequote:Op zondag 4 juni 2023 19:46 schreef Prego het volgende:
[..]
Och jee wat fijn, het gaat hier om jou en niet om de storing
Jij blij, ik moet met de bus naar Haarlem vanaf Zuidquote:Op zondag 4 juni 2023 19:19 schreef Starhopper het volgende:
Haha. Iemand hier heeft een lift geregeld vanaf Amstelveen naar Haarlem en ik mag mee
Gaat over mij nuquote:Op zondag 4 juni 2023 19:46 schreef Prego het volgende:
[..]
Och jee wat fijn, het gaat hier om jou en niet om de storing
Ja! Ik blijquote:Op zondag 4 juni 2023 20:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jij blij, ik moet met de bus naar Haarlem vanaf Zuid
Stampvolle bak ook
Eeuh.... Er werd net op Haarlem omgeroepen dat er tussen Leiden en Den Haag minder treinen rijden vanwege een systeemstoringquote:Op zondag 4 juni 2023 20:38 schreef sp3c het volgende:
Is ook gewoon echt u-ren rijden he dit
En dan moet ik hopen dat daar wel een trein gaat naar den haag en binnenkort en dat die niet stampvol zit
#treinleven
Zag er wel een wegrijden dus ik heb goede hoop voor over een half uur ofzoquote:Op zondag 4 juni 2023 20:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Eeuh.... Er werd net op Haarlem omgeroepen dat er tussen Leiden en Den Haag minder treinen rijden vanwege een systeemstoringSterkte daar
Gelukkig hebben die deuren een handmatige ontgrendeling, 5 minuten later sta je in de stationshal.quote:
Ik heb zo het gevoel dat de Russen hier meer van weten. Maar dat is puur een gevoel hoor.quote:
Dit zou mij inderdaad niet verbazen, maar ik vermoed dat hier dan geen ruchtbaarheid aan wordt gegeven.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat de Russen hier meer van weten. Maar dat is puur een gevoel hoor.
Zondagavond is dan wel een beetje een matige timing.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat de Russen hier meer van weten. Maar dat is puur een gevoel hoor.
Misschien is het morgen in de spits nog steeds niet opgelostquote:Op zondag 4 juni 2023 21:35 schreef nostra het volgende:
[..]
Zondagavond is dan wel een beetje een matige timing.
Netjesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |