En welke kleur heeft jouw Bugatti?quote:Op zondag 4 juni 2023 15:21 schreef 2dope het volgende:
Het is wel grappig dat Tate in meerdere filmpjes letterlijk zijn "fans" uitlacht om hoe sneu ze zijn en dat diezelfde achterban er alsnog achteraan blijft lopen.
Tate is zelf verder natuurlijk een inhoudsloze sukkel die letterlijk nul komma nul intellectualiteit in huis heeft en uitsluitend kan praten over dure auto's, wijven neuken en geld verdienen. Extreem kortzichtige, lachwekkende troep, de enige credit die je hem zou kunnen geven is dat hij een lucratief businessmodel heeft opgezet met goedgelovige losertjes geld aftroggelen. Helaas zijn incels vaak zelf ook niet bepaald uitvinders dus die slikken alles als zoete koek.
Kennis en uitspraken haalt hij van de talloze RedPill, Incel, MGTOW groepen en brengt het met in woord naar buiten. Niets nieuws aan.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:34 schreef Droopie het volgende:
Die Andrew Tate heeft een mening over tientallen zaken.
Heb ik respect voor zijn vechtkwaliteiten zeker.
Heeft hij gelijk dat het leven in Dubai en Roemenie beter is dan in het westen, zeker weten.
Verder vind ik het maar een naar mannetje, die wel een goede scam met zijn PR mensen uitvoert.
Als hij denkt dat hij zo relevant is dat ze hem vervolgen (want de Matrix blabla), so be it.
Ik denk dat hij gewoon een vrouwenhandelaar is met een te groot ego.
Hmhm, dat is vast ook de reden dat Roemenië op nummer 45 staat van een recente quality of life/social wellbeing survey en op dat vlak ingehaald wordt door alle 26 andere EU-lidstaten.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:34 schreef Droopie het volgende:
Heeft hij gelijk dat het leven in Dubai en Roemenie beter is dan in het westen, zeker weten.
Gek genoeg ken ik ze alleen via fok. Verder hoor ik nooit die namenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:44 schreef herverwijderd het volgende:
Ik ben me maar heel minimaal bewust van die Tate en Gladovic heb ik nog nooit van gehoord.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:09 schreef Muisje22 het volgende:
Neem jij mensen waar de GGZ geen plek meer voor had met een zware onbehandelbare (o.a. narcistische) persoonlijkheidsstoornis, een onderontwikkelde theory of mind, met de empathie van een stuk bloemkool en het redeneervermogen van een baksteen serieus?
Daar heb je je antwoord.
Tate is gearresteerd terwijl hij in Roemenië was, dat heb ik meegekregen buiten fok om.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Gek genoeg ken ik ze alleen via fok. Verder hoor ik nooit die namen
Ja, plus een gerechtelijk stuk van 86 pagina’s gevuld met bewijzen voor de komende rechtszaak.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:23 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Tate is gearresteerd terwijl hij in Roemenië was, dat heb ik meegekregen buiten fok om.
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Gek genoeg ken ik ze alleen via fok. Verder hoor ik nooit die namen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |