abonnement Unibet Coolblue
pi_209388160
quote:
De gemeente Almere heeft vlak voor de deadline een plan ingeleverd om woningen voor statushouders te regelen. Flevoland had Almere tot 2 juni gegeven om met een plan te komen. De provincie dreigde anders zelf woningen aan te wijzen op kosten van de gemeente.
Statushouders zijn asielzoekers die in Nederland mogen blijven. Zij hebben recht op een woning. Maar door het algemene woningtekort in Nederland gaat dat moeizaam. Daardoor zitten nog veel statushouders in de overvolle asielzoekerscentra.

Almere moet dit jaar nog honderden statushouders koppelen aan een huis. De gemeente had al drie keer uitstel gekregen bij het maken van een plan. Een eerder conceptplan werd teruggetrokken omdat de gemeente eerst draagvlak wilde krijgen bij de gemeenteraad en woningcorporaties.

Inmiddels is het plan klaar, precies op de dag dat het ultimatum van de provincie afliep. Volgens een woordvoerder van de gemeente heeft Almere de plannen om nog dit jaar zo'n 550 statushouders te huisvesten opgestuurd naar de provincie en de gemeenteraad.

Almere wil onder meer in vier jaar tijd duizend flexwoningen laten bouwen en bestaande woningen kopen om daar statushouders in te kunnen onderbrengen De gemeente kiest ervoor om de asielzoekers met een verblijfsvergunning zoveel mogelijk te spreiden over de stad, om integratie te bevorderen.

Wethouder kritisch op gang van zaken
Wethouder Froukje de Jonge benadrukt dat ze bij de toewijzing van woningen statushouders niet zomaar wil laten voorgaan als er ook andere urgente woningzoekers zijn. "Wij vinden het niet eerlijk dat één groep, die door het Rijk is uitgezonderd, per definitie altijd voorgaat", zegt De Jonge.

"Urgentie is een veelkoppig monster en heeft bijna altijd hartverscheurende redenen. Wij, en vooral de woningcorporaties die feitelijk de passende toewijzing doen, willen de ruimte hebben om te kijken wie het urgentst is."

De wethouder was onlangs in een gesprek met de gemeenteraad kritisch op de gang van zaken. "Eind mei kregen we plompverloren een verhoging van 30 procent opgelegd wat betreft de taakstelling van statushouders. Er was geen overleg mogelijk, we moeten het doen. We krijgen een probleem voor de voeten geworpen: namelijk een veel te schaars goed en een veel te hoge vraag daarnaar.''
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_209388186
Fijn voor die mensen. Welkom in Nederland.

Afhankelijk moeten zijn van sociale huur :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_209388233
Oh lekker nu ook concurrentie van die uitvreters die nooit een dag in dit land hebben gewerkt op de woningmarkt.

Wanneer krijgen we eens politici die er voor mij zijn, vuile hufters.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209388276
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 16:16 schreef BoneThugss het volgende:
Fijn voor die mensen. Welkom in Nederland.

Afhankelijk moeten zijn van sociale huur :')
Gemeenten zullen zich heus niet de huizen in het duurdere segment kunnen veroorloven gezien deze megalomane taakstelling van alleen dit jaar, dus is dit een nog grotere vinger naar de woningzoekende starter die zich alleen een starterswoning had kunnen veroorloven, beperkt doordat de sociale huur puur en alleen bestemd is voor statushouders. Naast de sociale huur is nu dus ook het nog enigzins betaalbare starterssegment aan de beurt. Welkom in Nederland inderdaad, het land waar de eigen inwoners keihard gediscrimineerd worden en buitenlanders die de halve wereld over reizen een voorkeursbehandeling genieten.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 16:21:23 #5
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_209388279
Dit probleem dat in de OP gesteld wordt, is enorm simpel op te lossen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 3 juni 2023 @ 16:21:46 #6
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_209388285
Maar daarvoor moeten de bestuurders hun haat jegens de blanke Nederlander opzij zetten, en dat zullen ze nimmer doen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_209388347
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar daarvoor moeten de bestuurders hun haat jegens de blanke Nederlander opzij zetten, en dat zullen ze nimmer doen.
:')
pi_209388414
Kunnen ze niet een keer opdonderen met die lui binnen te halen, voorrang te geven op alle voorzieningen, terwijl er voor de eigen bevolking amper betaalbare woonruimte beschikbaar is?

Vraag me af hoe lang men dit blijft pikken.
blablablabla
pi_209388420
Prima oplossing. Roeien met die riemen die je hebt.

quote:
16s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 16:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh lekker nu ook concurrentie van die uitvreters die nooit een dag in dit land hebben gewerkt op de woningmarkt.

Wanneer krijgen we eens politici die er voor mij zijn, vuile hufters.
Ahahahaha nooit. Deze mensen verdienen het meer dan de autochtone Nederlander, wen er maar aan!
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_209388476
Nederlanders pikken dit gewoon joh. Even kakelen op het internet en klaar. Land van de lafaards.
pi_209388485
quote:
Statushouders zijn asielzoekers die in Nederland mogen blijven. Zij hebben recht op een woning.
Ik hoor het graag als ik er naast zit. Maar is dit nou de enige groep waarvoor 'recht op een woning' wettelijk verankerd is?
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 3 juni 2023 @ 16:34:48 #12
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_209388548
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit probleem dat in de OP gesteld wordt, is enorm simpel op te lossen.
woningen bouwen voor de eigen bevolking
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_209388685
..and so it begins
Google is your friend, abuse your friends
pi_209388869
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 16:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Gemeenten zullen zich heus niet de huizen in het duurdere segment kunnen veroorloven gezien deze megalomane taakstelling van alleen dit jaar
Gewoon een flinke villa kopen en daar dan tientallen statushouders in vestigen toch? Ook rijke buurten kunnen wel wat opgedrongen diversiteit gebruiken. ~O>
pi_209388983
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 16:28 schreef Elan het volgende:
Kunnen ze niet een keer opdonderen met die lui binnen te halen, voorrang te geven op alle voorzieningen, terwijl er voor de eigen bevolking amper betaalbare woonruimte beschikbaar is?

Vraag me af hoe lang men dit blijft pikken.
Komt goed, Rutte is ermee bezig :Z :Z
quote:
VVD-leider Mark Rutte doet naar eigen zeggen "een uiterste poging" om met een substantieel pakket aan maatregelen te komen om de migratie in te dammen. Hij vertrouwt erop dat dit "binnen een paar weken" gaat lukken.
https://nos.nl/artikel/24(...)-stabiliteit-kabinet
pi_209389002
Verder, ja, top. Graag koopwoningen in het gehele prijssegment. En hetzelfde voor privéhuur.

En dan 60% van de statushouders in koopwoningen, 30% in sociale huur, de rest voor privéhuur.

Dan kunnen we de lasten eindelijk eens eerlijk gaan verdelen. Eens kijken hoe lang de neoliberalen dan nog aan blijven sturen op grootscheepse immigratie.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 3 juni 2023 @ 16:58:12 #17
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_209389003
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 16:56 schreef BeriBeri het volgende:

[..]
Komt goed, Rutte is ermee bezig :Z :Z
[..]

nee hij heeft daar geen actieve herinnering aan
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 16:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Gewoon een flinke villa kopen en daar dan tientallen statushouders in vestigen toch? Ook rijke buurten kunnen wel wat opgedrongen diversiteit gebruiken. ~O>
Ja ik geloof dat ze in bloemendaal 12 villas gaan opkopen

in iedere villa 150 asielzoekers en 12 in het tuinhuis
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_209389023
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 16:56 schreef BeriBeri het volgende:

[..]
Komt goed, Rutte is ermee bezig :Z :Z
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)-stabiliteit-kabinet
Ach we weten hoe het gaat toch? Rechter zegt "mag niet" en/of coalitiepartijen zeggen "wil niet", en alles blijft zoals het was.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 17:01:05 #19
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_209389056
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 16:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ach we weten hoe het gaat toch? Rechter zegt "mag niet" en/of coalitiepartijen zeggen "wil niet", en alles blijft zoals het was.
https://www.telegraaf.nl/(...)oor-asielmaatregelen

Rutte gaat nu echt ALLES doen
Een ultieme poging dat is een poging waarvan je verwachtdat het niets oplevert, maar dan heet Rutte het kabinet weer een maand verder en issie nog een maand premier

quote:
Rutte ongekend fel tijdens vragensessie, maar belooft 'ultieme poging' te doen voor asielmaatregelen
Door ONZE PARLEMENTAIRE REDACTIE

Updated 38 min geleden
1 uur geleden in BINNENLAND
DEN HAAG - Partijleider en premier Mark Rutte van de VVD belooft een 'ultieme poging' te gaan doen om binnen een paar weken een pakket asielmaatregelen te nemen die de instroom 'fors' moeten inperken.

In een tumultueuze vragensessie met partijleden was Rutte tegen kritische partijleden ongekend fel.

Hij zei niet bereid te zijn om ,,onverantwoord een kabinet te laten vallen als er nog kansen zijn om eruit te komen."


[ Bericht 16% gewijzigd door michaelmoore op 04-06-2023 08:00:58 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_209389086
quote:
Daarna richtte Hermans zich tot Rutte. „Mark, schiet eens op!”, zei ze tegen de partijleider, die tussen de leden in het publiek zat. Rutte zwaaide vrolijk terug. Volgens Hermans is ’lid blijven van deze coalitie geen doel op zich’.
Hahaha. Wie houdt ze voor de gek zeg.
"Pools are perfect for holding water"
pi_209389113
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 16:28 schreef Elan het volgende:
Kunnen ze niet een keer opdonderen met die lui binnen te halen, voorrang te geven op alle voorzieningen, terwijl er voor de eigen bevolking amper betaalbare woonruimte beschikbaar is?

Vraag me af hoe lang men dit blijft pikken.
Tja, wie is 'men'?

De Nederlander? Die pikt alles. Het kan nog veel verder gaan.

Nooit zal de Nederland echt opstaan tegen die asielinstroom en voorkeursbehandeling voor asielzoekers/statushouders. Want dan ben je een racist. En dat wil je toch niet zijn?
pi_209389144
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 17:02 schreef probeer het volgende:

[..]
Hahaha. Wie houdt ze voor de gek zeg.
Toneelspel natuurlijk.

Maar opvallend: iedereen is bang voor Rutte in de VVD. Semi-kritisch doen, maar uiteindelijk toch voor hem buigen.

Reden; Rutte is de absolute zonnekoning binnen de VVD. Hij gaat over alle lijsten. Als je vervelend doet, lig je eruit. Geen baantjescarroussel voor jou. Iedereen beseft dat. Zo rolt maffiabaas Rutte. Dat is macht.
pi_209389219
Wat is er mis met een tentenkamp? Een heel groot tentenkamp ergens in no man's land.
pi_209389326
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 16:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Gewoon een flinke villa kopen en daar dan tientallen statushouders in vestigen toch? Ook rijke buurten kunnen wel wat opgedrongen diversiteit gebruiken. ~O>
Dan wel graag 2 films en een serie, met minimaal de legendarische quote: "Buurman wat doet u nu?"
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_209389445
Mensen beseffen niet dat het partijkartel de volledige macht in handen heeft. Van de coalitie tot aan de 1e Kamer. Maar ook alle burgemeesters, aanpalende organisaties, het is allemaal in handen van het bekende clubje pro-asiel partijen. Er is amper een functionerende oppositie in Nederland. Wat dat betreft is Nederland veel meer een semi-dictatuur dan een vrije democratie. In een semi-dictatuur is er oppositie, maar die is tandeloos. GL en PvdA zijn ronduit controlled opposition. De journalistiek zit bij de macht op schoot, in een echte vrije democratie zou de journalistiek de macht uitdagen en bevragen.

Dus, no way dat die ook maar iets gaan doen tegen de asielinstroom. Allemaal vage beloftes, maar de praktijk leert heel anders. De asielindustrie is een miljardenindustrie en draait op volle toeren. Die willen niet stoppen.

Wat nu?

Wel, niks.

De Nederlander pikt alles. Dociel als wat. De regering heeft meer trucs up haar sleeve: woningen opkopen, mensen dwingen woonruimte af te staan, onteigening van panden, enzovoorts. Totale alleenrecht op sociale huurwoningen voor heel Nederland. Lege kantoorpanden speciaal omzetten voor statushouders. En ga zo maar door.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 17:33:20 #26
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_209389548
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 17:09 schreef Alpha0 het volgende:
Wat is er mis met een tentenkamp? Een heel groot tentenkamp ergens in no man's land.
er zijn zat natura 2000 gebieden , als ze maar niet gaan zitten schijten, want dan wordt Rob Jetten boos
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_209390435
Definitieve RIP van de zelfscankassa’s ;(
U MAD?
pi_209390504
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 16:29 schreef NaarMensje het volgende:
Prima oplossing. Roeien met die riemen die je hebt.
[..]
Ahahahaha nooit. Deze mensen verdienen het meer dan de autochtone Nederlander, wen er maar aan!
In NL is het overal roeien met de riemen die je niet hebt.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 19:39:15 #29
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209390762
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 19:06 schreef de_boswachter het volgende:
Definitieve RIP van de zelfscankassa’s ;(
Welkom ghetto's!
pi_209390898
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 17:09 schreef Alpha0 het volgende:
Wat is er mis met een tentenkamp? Een heel groot tentenkamp ergens in no man's land.
Zodat jouw huis vrijkomt voor een statushouder? Nobel van je.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2023 19:53:07 ]
pi_209390925
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 17:22 schreef Homey het volgende:
Mensen beseffen niet dat het partijkartel de volledige macht in handen heeft. Van de coalitie tot aan de 1e Kamer.
Reken je BBB ook tot het partijkartel dus?
  zaterdag 3 juni 2023 @ 20:06:45 #32
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_209391052
quote:
16s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 16:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh lekker nu ook concurrentie van die uitvreters die nooit een dag in dit land hebben gewerkt op de woningmarkt.

Wanneer krijgen we eens politici die er voor mij zijn, vuile hufters.
Wanneer de mensen daar op gaan stemmen
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_209391062
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 19:55 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Reken je BBB ook tot het partijkartel dus?
Die zullen in de oppositie belanden in de 1e kamer. De coalitie (dus met controlled opposition GL en PvdA) heeft ook in de 1e kamer namelijk een meerderheid.

De BBB is machteloos. De oppositie in Nederland is machteloos. En dat kenmerkt een semi-dictatuur: een oppositie die volledig tandeloos is. Ze kunnen gewoon niks maken.
pi_209391074
In Almere woont toch al een meerderheid van buitenlandse komaf?
pi_209391079
Jezelf als volk apartheid aandoen is best bijzonder.
Je zal maar een autochtone dakloze zijn.
Daar zijn ook geen woningen of reservaten voor.
pi_209391080
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 20:06 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wanneer de mensen daar op gaan stemmen
Eigenlijk zit er een stap ervoor: wanneer mensen wel goed geïnformeerd worden. Dan gaan mensen anders stemmen en dan zie je pas verandering.

Maar ja, verander de informatievoorziening maar eens. De NPO en de grote kranten gaan over de publieke opinie, good luck daarmee.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 20:10:59 #37
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_209391097
Het is wel raar dat de gemeente zo gaat concurreren op de koopmarkt met het geld dat afkomstig is van mensen die zelf ook op die markt zoeken.
Dan ben je dus letterlijk kansloos geworden. Want ook op de kopersmarkt wordt je dan ( met je eigen geld nota bene!) weggeconcurreerd om woonruimte!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 20:12:05 #38
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_209391111
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 20:09 schreef Homey het volgende:

[..]
Eigenlijk zit er een stap ervoor: wanneer mensen wel goed geïnformeerd worden. Dan gaan mensen anders stemmen en dan zie je pas verandering.

Maar ja, verander de informatievoorziening maar eens. De NPO en de grote kranten gaan over de publieke opinie, good luck daarmee.
Ja, de pers is geen waakhond meer maar spreekbuis van de staat.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_209391172
Blijkbaar is de Ruttiaanse methode om moeilijk beslissingen tot het echt niet meer kan vooruit te schuiven geen succesvolle aanpak voor de gemeente Almere.

Het doet de politiek daar wel iets minder pijn omdat nu niet de Almeerse politici op hun wanbeleid worden aangekeken maar de statushouders asielzoekers .
pi_209391199
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 20:12 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja, de pers is geen waakhond meer maar spreekbuis van de staat.
Tsja. Je kan het de huidige journalisten moeilijk kwalijk nemen dat ze niet kritisch over de staat berichten nadat honderden van hun collega’s en hun gezinnen zijn opgepakt en zonder proces jarenlang vastzitten onder erbarmelijke omstandigheden.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 22:28:28 #42
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_209392950
quote:
JA dit kan ECHT niet

iedere butenlander krijgt een woning en nederlandse kinderen moeten 12 jaar thuis bij ma op de bank zitten met hun liefje

er zijn toch weilanden zat leeg nu , ga gvd BOUWEN
Haal een goede minister van volkshuisvesting geen watje met woondeals, maar iemand met haar op de tanden
In woondeals kun je niet wonen

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 04-06-2023 07:57:17 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zaterdag 3 juni 2023 @ 22:34:50 #43
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209393028
Gaaf land.
pi_209393265
quote:
16s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 16:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh lekker nu ook concurrentie van die uitvreters die nooit een dag in dit land hebben gewerkt op de woningmarkt.

Wanneer krijgen we eens politici die er voor mij zijn, vuile hufters.
Sociale huurwoningen zijn onderdeel van de woningmarkt. Koopwoningen en sociale huurwoningen staan kriskras door elkaar in Nederland.

Ook zijn er veel mensen die recht hebben op sociale huur die iets kopen of privaat huren (vaak met hulp van hun ouders). En mensen die sociaal huren maar ook iets zouden kunnen kopen of privaat zouden kunnen huren.

Het is niet zo dat het weggeven van sociale huurwoningen geen druk oplevert op de algehele woningmarkt.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 23:00:21 #45
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_209393377
Grote problemen hebben soms onconventionele oplossingen nodig, ik vind dit eigenlijk wel een slim plan van de gemeente om aan hun taakstelling te voldoen. We moeten mensen met een verblijfsvergunning toch echt aan een woning helpen. Als het in Almere een succes wordt, dan kunnen andere gemeentes het beleid misschien overnemen.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_209393506
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 23:00 schreef hooibaal het volgende:
Grote problemen hebben soms onconventionele oplossingen nodig, ik vind dit eigenlijk wel een slim plan van de gemeente om aan hun taakstelling te voldoen. We moeten mensen met een verblijfsvergunning toch echt aan een woning helpen. Als het in Almere een succes wordt, dan kunnen andere gemeentes het beleid misschien overnemen.
Hoezo moet dat? De meeste immigranten regelen hun eigen woonruimte.

En hoezo moet het om zulke grote groepen mensen gaan? Vrijwel alle Syriërs en Eritreeërs krijgen hier een status en vervolgens voorrang op een woning. Dat klopt toch niet?
  zaterdag 3 juni 2023 @ 23:13:55 #47
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_209393541
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 23:11 schreef luxerobots het volgende:
Hoezo moet dat?
Omdat we dat verplicht zijn, en omdat in de AZC's en in Ter Apel alles vastloopt omdat er geen doorstroming is.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_209393542
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 16:31 schreef HyperViper het volgende:
Nederlanders pikken dit gewoon joh. Even kakelen op het internet en klaar. Land van de lafaards.
de kracht van democratie
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_209393601
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 23:13 schreef hooibaal het volgende:

[..]
Omdat we dat verplicht zijn, en omdat in de AZC's en in Ter Apel alles vastloopt omdat er geen doorstroming is.
Tijd om los te komen van deze verplichting.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 23:21:24 #50
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_209393614
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 23:13 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
de kracht van democratie
polderen , net zo lang blijven kakelen tot iemand moe wordt, het zat is, toegeeft en naar huis gaat

duurt ongeloofelijk lang soms meerdere dagen maar iemand krijgt zin zin
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')