Er was kennelijk nog geen topicquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
zo dadelijk 16:00 is de finale in eindhoven, FC Barcelona vs VFL Wolfsburg
met 3 nederlandse dames bij Wolfsburg, Janssen, Wilms en Roordquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:01 schreef Viv het volgende:
[..]
Er was kennelijk nog geen topic![]()
Dan is dit 'm! Ik zal de TT even aanpassen.
https://nos.nl/artikel/24(...)s-en-restaurants-volquote:Uitverkochte Champions League-finale in Eindhoven, hotels en restaurants vol
De Champions League-finale voor vrouwen wordt vanmiddag gespeeld in een uitverkocht PSV-stadion in Eindhoven. Niet eerder waren er zoveel mensen in Nederland bij een vrouwenvoetbalwedstrijd: bijna 35.000 mensen zijn in Eindhoven om Wolfsburg en Barcelona te zien beslissen welke club zich de beste van Europa mag noemen.
Hoop vrouwen ?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
De sfeer in de stad was vanmiddag voorafgaand aan de wedstrijd super
Ja logisch wel ...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook genoeg mannelijke supporters
Ik denk dat de FA cup finale meer kijkers heeftquote:
Ik denk dat de nacompetitie Almere City - VVV nog meer kijkers trekt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat de FA cup finale meer kijkers heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |