De stem van Hannelore: beste Janet zou je nu eens op willen houden met zeuren en let op waar je loopt!!!quote:
Kan alleen van Jeff of wendy zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:35 schreef Monique___ het volgende:
kerstman met bier genot
[ afbeelding ]
quote:
Nee echt niet hoor, ze hebben het tenslotte al een paar keer benoemd.. echt alleen Jeffrey (met hoofdletters) en Wendyquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
sowieso want niemand anders drinkt daar![]()
Volgens mij draagt ze vaak zo'n korte leggingquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:36 schreef greysbones het volgende:
Heeft janet nu een correctie broekje als korte broek aan ?
zou kunnenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:36 schreef greysbones het volgende:
Heeft janet nu een correctie broekje als korte broek aan ?
Dat snappen wij niet, dat is om de gebarentaal te oefenen!!!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zou kunnen
zag in een flits dat eunice ook iets aan heeft waarbij je kunt liplezen
iets met doofstommen
Ivm de gebarentaal opdracht ?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zou kunnen
zag in een flits dat eunice ook iets aan heeft waarbij je kunt liplezen
iets met doofstommen
Ik las naadquote:
Wendyquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bij wie heeft ze vandaag nog niet staan slijmen????
Nu 'toevallig' met Mirthequote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bij wie heeft ze vandaag nog niet staan slijmen????
Koken maar ze hebben nog nooit geholpen.. ze heeft zelfs een keer met Babette en Mirthe een kookpan gehad.. nou dan weet je het wel zegt ze, die gaan even de keuken uit en komen nooit meer terugquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:37 schreef greysbones het volgende:
Wendy zei iets …
Ik had ooit babet en zoe ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |