In Indonesië. Ik zal eens kijken!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:48 schreef leeell het volgende:
Waar zit je? In Azië kan je overal zo'n beetje alle goede shit over de toonbank kopen.
Strippie Ambien en je zit gebeiteld
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:41 schreef Viv het volgende:
@:Koekjesbakker345 als je niet goed slaapt, valt alles je overdag ook zwaarder.![]()
Kun je daar niet aan slaapmedicatie komen? Soms zijn medicijnen in het buitenland vrij verkrijgbaar, terwijl ze in Nederland op recept zijn.
Altijd fijn om mede-ervaringsdeskundigen in Azië op deze manier te herkennen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:48 schreef leeell het volgende:
Waar zit je? In Azië kan je overal zo'n beetje alle goede shit over de toonbank kopen.
Strippie Ambien en je zit gebeiteld
In de praktijk checkt men dit nooit.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:05 schreef Koekjesbakker345 het volgende:
Toen ik las dat ik een Schengenverklaring moest regelen om mijn slaappillen mee te mogen nemen, dacht ik: ach, die heb ik daar vast niet nodig. Waarom zou ik in zo'n geweldige omgeving niet kunnen slapen?
Tot je die verklaring eens níet bij je hebt, en jarenlang de gevangenis in gaat voor drugssmokkel.quote:
Onzin, als jij dat spul via een recept hebt gekregen is er niets aan de hand. Kost alleen meer tijd. Blijf de volgende keer gewoon in Europa pik, vrouwen zijn hier ook veel aantrekkelijker. Been there.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Tot je die verklaring eens níet bij je hebt, en jarenlang de gevangenis in gaat voor drugssmokkel.![]()
@:zarb je hebt gelijk dat slaapmedicatie niet de enige oplossing kan zijn. Maar het kan wel helpen om uit de negatieve spiraal te komen van slecht slapen - overdag geen fut voor leuke dingen - slecht slapen.
Cap tikus moet je hebben. Beter dan bintang. Vraag maar aan de locals, ts.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:58 schreef Hallojo het volgende:
Misschien wat Bintang klappen voor het slapengaan.
Zeker, goed slapen is, maar om daar nou gelijk als eerste allerlei tips over te geven (zoals hier in het topic gebeurd) vind ik niet echt handig.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Tot je die verklaring eens níet bij je hebt, en jarenlang de gevangenis in gaat voor drugssmokkel.![]()
@:zarb je hebt gelijk dat slaapmedicatie niet de enige oplossing kan zijn. Maar het kan wel helpen om uit de negatieve spiraal te komen van slecht slapen - overdag geen fut voor leuke dingen - slecht slapen.
Ik zou dat ook niet bij iedereen doen, maar TS gaf aan dat hij/zij thuis af en toe slaappillen gebruikt en deze bij nader inzien toch mee had willen nemen. Daar heb ik mijn reactie wel op afgestemd.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:11 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zeker, goed slapen is, maar om daar nou gelijk als eerste allerlei tips over te geven (zoals hier in het topic gebeurd) vind ik niet echt handig.
quote:
quote:Op zondag 4 juni 2023 16:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Over Zuidoost Azië kan ik niet oordelen, maar toen ik in Oezbekistan was heb ik een Vlaams en een Australisch koppel leren kennen die de lul waren wegen respectievelijk slaappillen en paracetamol met codeïne. Hebben ondanks recept dagenlang vastgezeten omdat ze die verklaring niet hadden, en ze zijn er met boetes van $400 en $1200 vanaf gekomen. Er zijn landen waar het echt enorme problemen op kan leveren, dus kijk uit met dergelijke adviezen.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:58 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Onzin, als jij dat spul via een recept hebt gekregen is er niets aan de hand. Kost alleen meer tijd. Blijf de volgende keer gewoon in Europa pik, vrouwen zijn hier ook veel aantrekkelijker. Been there.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |