abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 3 juni 2023 @ 09:13:49 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209384432
https://www.telegraaf.nl/(...)a-bedreigen-ex-vrouw

DETROIT - Een 43-jarige Nederlander is in Amerika veroordeeld tot vijf jaar cel wegens het met een pistool bedreigen van zijn ex-vrouw. Bij het doorzoeken van zijn verblijfplaats in de VS werd een grote hoeveelheid wapens en zware munitie aangetroffen.



Dat meldt het Amerikaanse ministerie van justitie vrijdag. Vires Al-H. werd door rechter Laurie Michelson veroordeeld, in de federale rechtbank in Detroit. Volgens gerechtelijke documenten stuurde Al-H. in juni 2021 een sms met een video naar zijn vrouw, met wie hij destijds in scheiding lag,waarin hij haar bedreigde met een pistool. „Zie je dit pistool?”, was te horen. „Ik stop het tegen je hoofd en zal hem leegmaken. Zeventien kogels in je f*cking hoofd. Ik ben er klaar voor.”



Bij een daaropvolgende doorzoeking van de slaapkamer van Al-H., die bij zijn ouders verbleef, vond de politie zes vuurwapens (vier pistolen van Glocks en Ruger en twee Arsenal-machingeweren), 34 pistoolmagazijnen, 53 magazijnen voor machinegeweren en meer dan 2.600 patronen munitie. Hij stalkte zijn ex-vrouw al langere tijd, meldde de FBI. Vanwege de dreiging mocht hij hun vier kinderen al niet meer zien.

Geen wapenvergunning
Al-H. had voor het bezit geen wapenvergunning en, zo meldde officier van justitie Dawn Ison, heeft in Nederland een strafblad van meerdere kantjes. In het verleden werd onze landgenoot - die oorspronkelijk uit Irak komt - onder andere veroordeeld wegens huiselijk geweld, mishandeling, drugsbezit, vernieling van eigendommen en diefstal. In januari van dit jaar pleitte Al-H. al schuldig aan het bezit van vuurwapens en munitie. Hij verbleef bovendien illegaal in Amerika, in het dorp Shelby.

Ison gaf aan dat met de arrestatie van de man ’de regio weer een stuk veiliger was geworden’. „Het beschermen van onze natie gaat verder dan patrouilleren aan de grenzen. De grenspatrouille van de Verenigde Staten zet zich in om al onze gemeenschappen te beschermen tegen gevaarlijke mensen zoals deze man.”

Als Al-H. zijn straf heeft uitgezeten zal hij naar Nederland worden uitgezet.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 09:16:40 #2
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209384457
quote:
Hij verbleef bovendien illegaal in Amerika, in het dorp Shelby.
Zou hij net zoals vele anderen de truc hebben gebruikt van gewoon niet het land verlaten terwijl hij officieel maar max 2 maanden ofzo mag blijven?

quote:
Bij een daaropvolgende doorzoeking van de slaapkamer van Al-H., die bij zijn ouders verbleef, vond de politie zes vuurwapens (vier pistolen van Glocks en Ruger en twee Arsenal-machingeweren), 34 pistoolmagazijnen, 53 magazijnen voor machinegeweren en meer dan 2.600 patronen munitie.

Geen wapenvergunning
Al-H. had voor het bezit geen wapenvergunning
Hoe komt hij aan al die wapens?
pi_209384464
quote:
„Ik stop het tegen je hoofd en zal hem leegmaken.
Erg letterlijke vertaling vanuit het Engels.
  Spellchecker zaterdag 3 juni 2023 @ 09:24:11 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209384530
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 09:16 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Zou hij net zoals vele anderen de truc hebben gebruikt van gewoon niet het land verlaten terwijl hij officieel maar max 2 maanden ofzo mag blijven?
[..]
Hoe komt hij aan al die wapens?
Hoe komen al die Amerikanen aan al die wapens?
  zaterdag 3 juni 2023 @ 09:40:47 #5
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_209384676
quote:
Als Al-H. zijn straf heeft uitgezeten zal hij naar Nederland worden uitgezet.
Oeh gelukkig. Ik was al bang dat we verstoken zouden blijven van de aanwezigheid van deze topper.
pi_209384700
In Nederland zou hij maximaal 6 maanden voorwaardelijk celstraf krijgen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 3 juni 2023 @ 09:50:23 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_209384761
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 09:13 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)a-bedreigen-ex-vrouw

DETROIT - Een 43-jarige Nederlander is in Amerika veroordeeld tot vijf jaar cel wegens het met een pistool bedreigen van zijn ex-vrouw. Bij het doorzoeken van zijn verblijfplaats in de VS werd een grote hoeveelheid wapens en zware munitie aangetroffen.

[ afbeelding ]

Dat meldt het Amerikaanse ministerie van justitie vrijdag. Vires Al-H. werd door rechter Laurie Michelson veroordeeld, in de federale rechtbank in Detroit. Volgens gerechtelijke documenten stuurde Al-H. in juni 2021 een sms met een video naar zijn vrouw, met wie hij destijds in scheiding lag,waarin hij haar bedreigde met een pistool. „Zie je dit pistool?”, was te horen. „Ik stop het tegen je hoofd en zal hem leegmaken. Zeventien kogels in je f*cking hoofd. Ik ben er klaar voor.”

[ afbeelding ]

Bij een daaropvolgende doorzoeking van de slaapkamer van Al-H., die bij zijn ouders verbleef, vond de politie zes vuurwapens (vier pistolen van Glocks en Ruger en twee Arsenal-machingeweren), 34 pistoolmagazijnen, 53 magazijnen voor machinegeweren en meer dan 2.600 patronen munitie. Hij stalkte zijn ex-vrouw al langere tijd, meldde de FBI. Vanwege de dreiging mocht hij hun vier kinderen al niet meer zien.

Geen wapenvergunning
Al-H. had voor het bezit geen wapenvergunning en, zo meldde officier van justitie Dawn Ison, heeft in Nederland een strafblad van meerdere kantjes. In het verleden werd onze landgenoot - die oorspronkelijk uit Irak komt - onder andere veroordeeld wegens huiselijk geweld, mishandeling, drugsbezit, vernieling van eigendommen en diefstal. In januari van dit jaar pleitte Al-H. al schuldig aan het bezit van vuurwapens en munitie. Hij verbleef bovendien illegaal in Amerika, in het dorp Shelby.

Ison gaf aan dat met de arrestatie van de man ’de regio weer een stuk veiliger was geworden’. „Het beschermen van onze natie gaat verder dan patrouilleren aan de grenzen. De grenspatrouille van de Verenigde Staten zet zich in om al onze gemeenschappen te beschermen tegen gevaarlijke mensen zoals deze man.”

Als Al-H. zijn straf heeft uitgezeten zal hij naar Nederland worden uitgezet.
Hem gewoon weigeren, zoals andere landen ook doen met tuig dat wij willen uitzetten!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_209384800
Typisch Nederlandse naam wel.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Spellchecker zaterdag 3 juni 2023 @ 09:57:28 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209384826
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 09:55 schreef bijdehand het volgende:
Typisch Nederlandse naam wel.
Hoofd ook :Y
pi_209384832
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 09:42 schreef superniger het volgende:
In Nederland zou hij maximaal 6 maanden voorwaardelijk celstraf krijgen.
90 minuten koffiezetten in het bejaardenhuis
  zaterdag 3 juni 2023 @ 09:58:11 #11
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_209384841
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 09:55 schreef bijdehand het volgende:
Typisch Nederlandse naam wel.
Amsterdammer zou kunnen, maar Nederlander?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_209384854
Vijf jaar? Beginnen ze in de VS ook al met fopstrafjes.
  Spellchecker zaterdag 3 juni 2023 @ 10:00:50 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209384876
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 09:59 schreef Nober het volgende:
Vijf jaar? Beginnen ze in de VS ook al met fopstrafjes.
_O-
pi_209386203
Fraaie vent zegt. :X .....
  zaterdag 3 juni 2023 @ 18:08:39 #15
396386 sturmpie
for night & nature
pi_209389928
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 09:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Dawn Ison, heeft in Nederland een strafblad van meerdere kantjes. In het verleden werd onze landgenoot - die oorspronkelijk uit Irak komt - onder andere veroordeeld wegens huiselijk geweld, mishandeling, drugsbezit, vernieling van eigendommen en diefstal.
dan zal ie via 'n omweg naar de VS zijn gereisd imo, volgens mij krijg je geen visum met dat
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  zaterdag 3 juni 2023 @ 18:15:34 #16
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_209389986
"Nederlander"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')