abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 3 juni 2023 @ 08:10:03 #1
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209384120
quote:
SAN BRUNO - YouTube gaat stoppen met het verwijderen van content die ten onrechte beweert dat de Amerikaanse presidentsverkiezingen van 2020 werden geplaagd door „fraude, fouten of haperingen”, aldus het platform vrijdag. De beslissing kon snel rekenen op kritiek van voorstanders van het bestrijden van mis- en desinformatie.

„De gevaarlijke beslissing om onmiddellijk te stoppen met het verwijderen van content die haat en desinformatie blijft zaaien en zo onze democratie bedreigt, moet onmiddellijk worden teruggedraaid”, liet Nora Benavidez van Free Press weten.

De aankondiging van de videowebsite, die eigendom is van Google, wijkt af van het oorspronkelijke beleid dat in december 2020 werd ingevoerd. Toen werd geprobeerd onware beweringen de kop in te drukken. Die werden voornamelijk door de toenmalige Amerikaanse president Donald Trump de wereld in geholpen. Hij stelde dat hij de verkiezingen verloor van Joe Biden doordat de verkiezingen „gestolen” zouden zijn.

„De mogelijkheid om openlijk te debatteren over politieke ideeën, zelfs als ze controversieel zijn of gebaseerd op onbewezen aannames, hoort bij een functionerende democratische gemeenschap, zeker tijdens het verkiezingsseizoen”, aldus een blogpost van YouTube. Bovendien blijven andere regels tegen onware informatie over de verkiezingen bestaan, waaronder het verbod op content die kiezers misleidt of die mensen aanzet tot het verstoren van democratische processen, aldus YouTube.

BRON

Ik vraag me af waarom dat nu ineens wel mag.

In b4 "zie je nou wel , er dus wel gefraudeerd"
Ik ben inmiddels overleden
pi_209384156
Was hij wel gevaccineerd?

Edit: oh sorry verkeerde topic.
U MAD?
  Spellchecker zaterdag 3 juni 2023 @ 08:22:21 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209384166
Lekker hoor, meer geld verdienen. :7 :7 :7
pi_209384218
Onware informatie verwijderen, ik geef het je te doen. Door alleen je op een deeltje te richten (ook al is het nog zo correct dat de verkiezingsfraude claim van Trump nergens op slaat), ben je bezig partij te trekken. Want wat te denken van de gepolitiseerde discussie over het klimaat? Of de gepolitiseerde discussie over gender? Of de gepolitiseerde discussie over de oorlog in Oekraïne? Gaan we daar ook de onware beweringen verwijderen (en het zijn er nogal wat, al is dat vaak omdat de media helemaal niet weet wat waar en onwaar is)?

Of moeten we niet gewoon constateren dat het meestal helemaal niet duidelijk is om te bepalen wat waar is en wat niet? Tenminste: zeker niet voor YouTube.

Kortom: slecht idee met meer nadelen dan voordelen.

(Voor de duidelijkheid: dat google de pogingen nu gaat staken is dus een goed idee)

[ Bericht 5% gewijzigd door VEM2012 op 03-06-2023 08:42:00 ]
pi_209384222
Een onverwacht goed besluit van Youtube.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 3 juni 2023 @ 08:35:24 #7
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_209384225
Schade is gedaan, doel is bereikt. Nu kan het veilig en lekker doen alsof je het voor je users doet.
Walgelijk bedrijf.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_209384263
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 08:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Schade is gedaan, doel is bereikt. Nu kan het veilig en lekker doen alsof je het voor je users doet.
Walgelijk bedrijf.
Ja, dit dan weer wel.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209384393
quote:
„De mogelijkheid om openlijk te debatteren over politieke ideeën, zelfs als ze controversieel zijn of gebaseerd op onbewezen aannames, hoort bij een functionerende democratische gemeenschap, zeker tijdens het verkiezingsseizoen”
En zo hoort het. Nou BNW nog opheffen op Fok! en gewoon toelaten in NWS en POL.
  Moderator zaterdag 3 juni 2023 @ 13:23:56 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_209386479
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 09:03 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
En zo hoort het. Nou BNW nog opheffen op Fok! en gewoon toelaten in NWS en POL.
Is ook niet verboden in NWS

Het is in BNW alleen beter op zijn plekje net als voetbal was in VBL en politiek was in POL
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_209386569
Wat is (on)waarheid? Onmogelijk om te bepalen dus dit lijkt mij een goede ontwikkeling.

Vermoedelijk gedreven door de groeiende populariteit van alternatieven die dit standpunt eerder hebben ingenomen. Zal wel pijn doen bij het (woke) management van YouTube dat ze niet nog een verkiezing kunnen helpen kantelen.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:29:29 #12
503314 Ikbenookeenklant
Stik maar in je kutkaas!
pi_209386984
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat is (on)waarheid? Onmogelijk om te bepalen dus dit lijkt mij een goede ontwikkeling.

Vermoedelijk gedreven door de groeiende populariteit van alternatieven die dit standpunt eerder hebben ingenomen. Zal wel pijn doen bij het (woke) management van YouTube dat ze niet nog een verkiezing kunnen helpen kantelen.
videos over bv dit:



en andere content met bijvoorbeeld beschuldigingen en nep nieuws/informatie
pi_209387038
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 09:03 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
En zo hoort het. Nou BNW nog opheffen op Fok! en gewoon toelaten in NWS en POL.
Dat willen ze helemaal niet. Dan worden ze voortdurend tegengesproken en met feiten geconfronteerd.
BNW wil een eigen safe space waarin iedereen 'hun eigen onderzoek' doet in dezelfde facebookgroepjes en alles een complot is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 3 juni 2023 @ 19:41:02 #14
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_209390781
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 08:35 schreef Akathisia het volgende:
Een onverwacht goed besluit van Youtube.
Dit. Onwaarheden bestrijd je met een dialoog en niet met censuur.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')