Ja of maar 10 zelfs .... echt iets wat een hoop geld kost als je veel wilt maken .. Maar in UTO erg popuie voor de bezoekersquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee wel vaker
maar er zitten maar 20 foto's op zo'n rolletje???
Misschien kan Babs een jasje van schapenwol kopen?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ripi (ik houd hem er even in) wil sieraden
Bep een leren jas
De rest weet ik niet alles voor hebbedingen
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk ook dat ze lachte naar degenen die langs liepenthnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
ik heb er buikpijn vanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan er niet zo goed tegen
om er naar te kijken
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan er niet zo goed tegen
om er naar te kijken
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien kan Babs een jasje van schapenwol kopen?
ik luister maar naar Ripi's betoogquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Zit maar op 2 en richt me vooral daarop zodat ik 1 alleen wazig zie.
Heb je hem weleens normaal horen praten danquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:12 schreef Monique___ het volgende:
ripi wil een smoking met handschoentje erbij
wat praat hij super overdreven
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:13 schreef HappyCharly het volgende:
Get it, get it...
jasje van schapenwol...
![]()
wolfs in schaapkleren...
vind het nu wel heel erg dik erboven op liggen hoe hij praatquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heb je hem weleens normaal horen praten dan
Ja ik ook en zo de tijd doorkomen tot de stemming.quote:
Het is een slang in zijn gedrag en in zijn spraak. Nog ff en hij gaat sissen..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vind het nu wel heel erg dik erboven op liggen hoe hij praat
De merel wil wel de boventoon voerenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:14 schreef HappyCharly het volgende:
Ik schakel ook maar even... te pijnlijk...
hoor vogeltjes, dat is leuk
maar dan de stem van Eunice... pff....
stemmen ronselenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:16 schreef lojanda het volgende:
Duidelijk dat Rupert iets nodig heeft van Eunice.. nog nooit heeft hij zolang met haar gesproken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |