quote:Op zondag 4 juni 2023 19:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Antwerp staat stijf van de stress, Dortmundstyle.
https://www.flashscore.nl(...)ik-wel-van/zHSGH1Kh/quote:"De teleurstelling was hartstikke groot", aldus Van Bommel. "Ik heb de spelers ervan overtuigd dat ze door niks geks te doen het kunnen verwerken. We bereiden ons voor zoals altijd. Zo moet je het ook doen. Dat is ook mentaal het beste. Als we het nu helemaal anders gaan doen, dan gaan de spelers denken dat de trainer het niet meer weet. Wij worden niet nerveus en voeren geen show op, dat is ook de kracht van dit elftal. We komen gewoon zakelijk en met plezier op de club trainen."
Nog even volhouden, het gaat je echt een keer lukken!quote:Op zondag 4 juni 2023 19:27 schreef Speedfight het volgende:
Ik word leip
Ik heb 3/4 woorden in de Quordle opgelost.
🟧🟩
🟩🟩
Kun jij deze 4 woorden raden?
https://quordlewordle.com(...)sc3Rvcm0scm9tYW46bmw
Waarom kunnen jullie het welquote:Op zondag 4 juni 2023 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog even volhouden, het gaat je echt een keer lukken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik begin mij zorgen te maken over hulpje @Coco als zijn baasje @GGMM dit soort berichten begint te verspreiden.
[ Bericht 17% gewijzigd door RamboDirk op 04-06-2023 19:57:49 ]
https://www.margriet.nl/l(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op zondag 4 juni 2023 19:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Heeft iemand van jullie nog een goede tip om een katoenen hoodie te laten krimpen? Ben 13 kilo afgevallen maar draag 'em écht heel graag.
@:capuchon_jongen @:charz @:karina @:tarado @:ggmm @:Drizzt_doUrden
Want?quote:Op zondag 4 juni 2023 19:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Spoiler die foto eens, lamlul.
Gewoon meer eten.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Heeft iemand van jullie nog een goede tip om een katoenen hoodie te laten krimpen? Ben 13 kilo afgevallen maar draag 'em écht heel graag.
gewoon dragenquote:Op zondag 4 juni 2023 19:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Rondje droger. Win je een paar mm mee, als je geluk hebt.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Zelfs als skaterpik van 15 jaar jong weigerde ik oversized te gaan.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon dragen
lekker oversized, goed hip jatoch
Ja baasquote:Op zondag 4 juni 2023 19:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je doet maar gewoon wat ik zeg.
quote:Op zondag 4 juni 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel % van het plezier bij het plaatsen van gifjes haal je uit je geiligheid?
@:atypisch
Je bent er bijna, nog een paar dagen oefenen en het gaat je lukken. Deze had ik ook met veel moeite.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |