abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_209376731
twitter


Het zijn treurige beelden, maar ze komen vaak voorbij en hij wordt zelfs belachelijk gemaakt, Biden die de weg kwijt is, mensen het podium oproept die reeds overleden zijn, valt van een trap, verdwaasd rondloopt etc.

Ik vind het pijnlijk om te zien, als mens naar een oudere man, en vraag me af hoe lang kun je iemand op deze wijze nog laten opdraven her en der? Waarom blijft dit maar doorgaan, doet men of hij gewoon functioneert?
  Moderator vrijdag 2 juni 2023 @ 16:01:49 #2
54278 crew  Tijger_m
42
pi_209376908
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:50 schreef Za het volgende:
[ twitter ]

Het zijn treurige beelden, maar ze komen vaak voorbij en hij wordt zelfs belachelijk gemaakt, Biden die de weg kwijt is, mensen het podium oproept die reeds overleden zijn, valt van een trap, verdwaasd rondloopt etc.

Ik vind het pijnlijk om te zien, als mens naar een oudere man, en vraag me af hoe lang kun je iemand op deze wijze nog laten opdraven her en der? Waarom blijft dit maar doorgaan, doet men of hij gewoon functioneert?
Waarom pretendeer jij dat hij niet functioneert? Obama struikelde ooit ook eens en Gerald Ford ook.

Hoe lang nog? Nou, op zijn minst tot het eind van zijn huidige termijn.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_209376926
Kamala Harris dacht heel even dat ze aan de beurt was.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_209376935
Iedereen die denkt dat Biden zelf beslissingen neemt is voor mij compleet gek. Die man is zo seniel als wat en weet bij vlagen niet eens waar hij is en hij slaat wartaal uit.

Wat heeft hij trouwens voor schoenen aan? Is dat om hem rechtop te laten staan zonder dat hij omlazert?

Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_209376964
TS zit dit gewoon met een halfje te bekijken hoor :')
pi_209377014
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:01 schreef Tijger_m het volgende:

Waarom pretendeer jij dat hij niet functioneert?
Serieus?
pi_209377020
Dit ook echt serieus als NWS topic openen :') man man..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator vrijdag 2 juni 2023 @ 16:10:24 #8
54278 crew  Tijger_m
42
pi_209377040
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:08 schreef Za het volgende:

[..]
Serieus?
Nee, joh, ik verwacht geen serieuze antwoorden van jou.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_209377044
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit ook echt serieus als NWS topic openen :') man man..
Dit betreft onze wereldleider, en imo is het duidelijk dat het al een poosje niet zo goed gaat met hem.
pi_209377065
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kamala Harris dacht heel even dat ze aan de beurt was.
Harris is voor Biden wat Sophie Hermans is voor Rutte, de garantie dat hij de leider moet blijven. Dat is Biden echter niet zelf, de machtigste persoon op aarde is degene die zijn teleprompter bedient.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 16:12:37 #11
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_209377070
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:50 schreef Za het volgende:
[ twitter ]

Het zijn treurige beelden, maar ze komen vaak voorbij en hij wordt zelfs belachelijk gemaakt, Biden die de weg kwijt is, mensen het podium oproept die reeds overleden zijn, valt van een trap, verdwaasd rondloopt etc.

Ik vind het pijnlijk om te zien, als mens naar een oudere man, en vraag me af hoe lang kun je iemand op deze wijze nog laten opdraven her en der? Waarom blijft dit maar doorgaan, doet men of hij gewoon functioneert?
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 23:35 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
[ twitter ]

2 uur lang handjes schudden als 80 jarige, net na een bipartisan deal uit de zware klei te hebben getrokken...nou ja, tegen die tijd zou ik er trots op zijn als ik het kon ;)
Dat hij dan ergens over struikelt, soit..kleinigheidje..kan de beste gebeuren ;)
Non-nieuws dit, kan verder ook prima in POL / [AMV] #1026 Trump hoort bij CNN!!
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_209377074
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:10 schreef Za het volgende:

[..]
Dit betreft onze wereldleider, en imo is het duidelijk dat het al een poosje niet zo goed gaat met hem.
:')
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_209377100
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:50 schreef Za het volgende:
Ik vind het pijnlijk om te zien, als mens naar een oudere man, en vraag me af hoe lang kun je iemand op deze wijze nog laten opdraven her en der? Waarom blijft dit maar doorgaan, doet men of hij gewoon functioneert?
Jij bent nog nooit gestruikeld? En als je iemand ziet vallen dan ga je ook niet helpen weer op te staan?

Goh, dat mensen zoals jij bestaan.
pi_209377125
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:15 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Jij bent nog nooit gestruikeld? En als je iemand ziet vallen dan ga je ook niet helpen weer op te staan?

Goh, dat mensen zoals jij bestaan.
Dat is idd wat hij schrijft ja...
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_209377170
Amerika het land wat in verval is en blijkbaar de laatste jaren alleen nog maar fossielen als presidentskandidaat naar voren kan schuiven. :D
pi_209377183
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:15 schreef qajariaq het volgende:

Jij bent nog nooit gestruikeld? En als je iemand ziet vallen dan ga je ook niet helpen weer op te staan?

Goh, dat mensen zoals jij bestaan.
Je zou een hele compilatie kunnen maken waarin deze man valt, struikelt, verdwaasd rondloopt, vreemde dingen zegt etc.

Waarom ontken je dit?

Dit is geen kwestie van politieke voorkeur, maar het op laten draven van een hoogbejaarde man, die niet meer functioneert in zijn rol als wereldleider.
pi_209377184
Tja oude man, maar hij wilt nog een ronde, groot ego enzo :')
pi_209377221
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:24 schreef Za het volgende:

[..]
Je zou een hele compilatie kunnen maken waarin deze man valt, struikelt, verdwaasd rondloopt, vreemde dingen zegt etc.
Ja, maar een compilatie van domme dingen van Biden wordt nogal overschaduwd door de blunders en leugens van de vorige president.
pi_209377225
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:24 schreef Jed1Gam het volgende:

Tja oude man, maar hij wilt nog een ronde, groot ego enzo :')
Ik weet niet of hij een groot ego heeft, hij komt heden heel bedeesd en onzeker over.

Het zou fijn zijn wanneer hij met zijn vrouw en kleinkinderen ergens kon gaan relaxen, ipv iets te moeten opbrengen wat hij niet meer aankan.
pi_209377234
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:29 schreef qajariaq het volgende:

Ja, maar een compilatie van domme dingen van Biden wordt nogal overschaduwd door de blunders en leugens van de vorige president.
Het gaat me er niet om een vergelijking te maken tussen hem en wie dan ook.

Alleen dat hij niet gewoon een keer is gestruikeld en verders alles okidoki.
pi_209377235
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:29 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ja, maar een compilatie van domme dingen van Biden wordt nogal overschaduwd door de blunders en leugens van de vorige president.
Ja dat is idd waar dit topic om draait.
De een is gek, maar dat is niet erg want een ander was gekker.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_209377255
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:31 schreef marsan het volgende:

Ja dat is idd waar dit topic om draait.
De een is gek, maar dat is niet erg want een ander was gekker.
Nee daar draait dit topic niet om.
pi_209377259
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:31 schreef marsan het volgende:

[..]
Ja dat is idd waar dit topic om draait.
De een is gek, maar dat is niet erg want een ander was gekker.
Ik denk niet dat Biden gek is, tot nog toe functioneert die man prima als president. Dat ie oud wordt is een feit maar of dat te oud is heb ik geen idee van.

In ieder geval heeft het land nu weer fatsoenlijke sturing.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 16:34:28 #24
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_209377264
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:24 schreef Za het volgende:

[..]
Je zou een hele compilatie kunnen maken waarin deze man valt, struikelt, verdwaasd rondloopt, vreemde dingen zegt etc.

Waarom ontken je dit?

Dit is geen kwestie van politieke voorkeur, maar het op laten draven van een hoogbejaarde man, die niet meer functioneert in zijn rol als wereldleider.
Struikelen op een podium is geen teken dat hij 'niet meer functioneert'. Op politiek gebied lijkt het vooralsnog gewoon goed te gaan, deze week nog een deal kunnen regelen zodat de US niet failliet ging, ondanks progressieve Democraten die méér wilden en Freedom Caucus-republikeinen die minder wilden.

Ik zou ook graag een wat jongere generatie politiek zijn hoor, maar zo'n val is hooguit een beetje leedvermaak. Geen teken dat hij niet meer functioneert. Ondanks je politieke voorkeur.

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Hertog op 02-06-2023 16:43:37 (Typo, dus ik kan ook geen president zijn :P) ]
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_209377271
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:29 schreef Za het volgende:

[..]
Ik weet niet of hij een groot ego heeft, hij komt heden heel bedeesd en onzeker over.

Het zou fijn zijn wanneer hij met zijn vrouw en kleinkinderen ergens kon gaan relaxen, ipv iets te moeten opbrengen wat hij niet meer aankan.
Hij wilt toch weer president worden. Kan wel snappen dat hij deze wil uitzitten, maar nog een keer? Zo'n zware baan, terwijl je mentaal en fysieke maximaal aan het aftakelen bent. Zoek dan gewoon een opvolger en help die persoon om een betere positie te krijgen. Maarja groot ego, dan denk je dat alleen jij zelf de beste bent.
pi_209377281
Al je 80 bent ben je ook gewoon veel te oud voor zo'n veeleisende funtie.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_209377286
Stel je voor dat Mark Rutte 80 was.

Of Kaag 78.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_209377290
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:33 schreef qajariaq het volgende:

tot nog toe functioneert die man prima als president.
Oke dan.
pi_209377295
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:35 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Hij wilt toch weer president worden. Kan wel snappen dat hij deze wil uitzitten, maar nog een keer? Zo'n zware baan, terwijl je mentaal en fysieke maximaal aan het aftakelen bent. Zoek dan gewoon een opvolger en help die persoon om een betere positie te krijgen. Maarja groot ego, dan denk je dat alleen jij zelf de beste bent.
Ik zie geen reden om aan zijn mentale capaciteit te twijfelen eigenlijk. Niemand lijkt enige interesse te hebben in wat hij eigenlijk doet als President, maar hij heeft net een vrij zware onderhandelingsronde met het Huis van Afgevaardigden achter de rug over het schuldenplafond. Voor zover ik kan zien heeft hij daar er uit gehaald wat hij wilde.

Maar ja dat is natuurlijk allemaal vrij saai.
  Eindredactie Games vrijdag 2 juni 2023 @ 16:37:29 #30
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_209377298
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:33 schreef Za het volgende:

[..]
Nee daar draait dit topic niet om.
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:24 schreef Za het volgende:
Dit is geen kwestie van politieke voorkeur
Nee uiteraard niet, puur toeval dat jij als fervent Trump-bewonderaar dit topic opent.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_209377318
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:37 schreef 2dope het volgende:

Nee uiteraard niet, puur toeval dat jij als fervent Trump-bewonderaar dit topic opent.
Het is jouw kwade gedachtengang die deze link legt. Wanneer Trump zou rondlopen als Biden zou ik exact dezelfde vraag stellen.

Zie het eens los van het politieke spectrum, als artiest voor mijn part.
pi_209377319
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:35 schreef eudaemonia het volgende:
Al je 80 bent ben je ook gewoon veel te oud voor zo'n veeleisende funtie.
Ik was er op geen enkele leeftijd geschikt voor eigenlijk.
Dit soort functies vereist een speciaal soort mensen die kennelijk niet van ophouden weten. Kissinger was tot ver in de negentig ook nog actief.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 16:40:30 #33
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_209377320
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:37 schreef 2dope het volgende:

[..]
[..]
Nee uiteraard niet, puur toeval dat jij als fervent Trump-bewonderaar dit topic opent.
Het is ook niet alsof Trump zo veel jonger of gezonder is.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_209377332
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:37 schreef 2dope het volgende:

[..]
[..]
Nee uiteraard niet, puur toeval dat jij als fervent Trump-bewonderaar dit topic opent.
Eeh biden valt. Vaak ook wel. Wat heeff trump ermee te maken?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_209377343
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:37 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ik zie geen reden om aan zijn mentale capaciteit te twijfelen eigenlijk. Niemand lijkt enige interesse te hebben in wat hij eigenlijk doet als President, maar hij heeft net een vrij zware onderhandelingsronde met het Huis van Afgevaardigden achter de rug over het schuldenplafond. Voor zover ik kan zien heeft hij daar er uit gehaald wat hij wilde.

Maar ja dat is natuurlijk allemaal vrij saai.
Hij kan best nog super fit zijn mentaal, maar hij is 80, en wilt nog 4 jaar extra. De druk die iemand in die positie constant moet handelen en alle nieuwe info doornemen elke dag etc, is gewoon erg veel.

Ik denk dat als Biden nog 4 jaar moet het best nog slecht kan aflopen, door iets simpels, verkeerd vallen of oververmoeid zijn en dan vergeetachtig. Wat de beste kan overkomen, maar de kans is gewoon veel groter met die leeftijd. Maar goed het is kiezen tussen 2 bejaarden voor die Amerikanen.
pi_209377346
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:24 schreef Za het volgende:

[..]
Je zou een hele compilatie kunnen maken waarin deze man valt, struikelt, verdwaasd rondloopt, vreemde dingen zegt etc.

Waarom ontken je dit?

Dit is geen kwestie van politieke voorkeur, maar het op laten draven van een hoogbejaarde man, die niet meer functioneert in zijn rol als wereldleider.
En tegelijkertijd bereikt hij het ene resultaat na het andere mbt de debt limit waarna republikeinen moord en brand schreeuwen dat ze gepiepeld zijn en staat ie uren handjes te schudden. Wat is het nou? Typisch gevalletje 'de vijand is tegelijkertijd zwak en sterk' :')

Prik er toch eens doorheen, dat bubbeltje van je :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_209377354
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:42 schreef marsan het volgende:

[..]
Eeh biden valt. Vaak ook wel. Wat heeff trump ermee te maken?
Wat is er moeilijk aan om te begrijpen dat de enige reden om Biden als oud af te doen is om Trump op te hemelen. Straks krijg je het argument dat Trump tenminste nog tot op gevorderde leeftijd seksueel actief is, met of zonder instemming van de betreffende partner. Want ja, T kan niets fout doen en de rst van de wereld is sowieso altijd fout bezig.
pi_209377364
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Waarom pretendeer jij dat hij niet functioneert? Obama struikelde ooit ook eens en Gerald Ford ook.

Hoe lang nog? Nou, op zijn minst tot het eind van zijn huidige termijn.
Maar denk jij serieus dat deze man mentaal nog helemaal in orde is?

Als je ooit eens een speech van hem kijkt waar niet in geknipt is wordt je gelijk duidelijk dat hij niet meer helemaal helder is. Dat is heel wat anders dan een Obama die een keer gestruikeld is.

Ik ben helemaal geen fan van zijn tegenstanders, maar als je iets meer dan wat je op CNN of de NOS ziet van deze man en nog steeds denkt dat hij ze allemaal op een rijtje heeft dan is er denk ik echt iets mis met je beoordelingsvermogen.

Ik vind het echt schokkend dat mensen doen alsof wat hij allemaal doet en zegt normaal is, omdat hij aan "de goede kant" staat. Dit zeg ik als iemand die Trump een mongool vindt en hoogstwaarschijnlijk op een democraat zou stemmen als ik daar zou wonen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2023 16:50:23 ]
pi_209377365
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:31 schreef marsan het volgende:

[..]
Ja dat is idd waar dit topic om draait.
De een is gek, maar dat is niet erg want een ander was gekker.
Naja, het verschil is dat de meeste democraten liever een jongere leider hebben en de meeste republikeinen die ene die nog gekker is. Het kon ff niet anders. Nood breekt wet.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 2 juni 2023 @ 16:47:42 #40
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209377368
Dit kan iedereen overkomen. Deze TS :') :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209377375
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:46 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Wat is er moeilijk aan om te begrijpen dat de enige reden om Biden als oud af te doen is om Trump op te hemelen. Straks krijg je het argument dat Trump tenminste nog tot op gevorderde leeftijd seksueel actief is, met of zonder instemming van de betreffende partner. Want ja, T kan niets fout doen en de rst van de wereld is sowieso altijd fout bezig.
Wat is er moeilijk aan om gewoon on topic te blijven en je vergelijkingen in een passend topic te posten?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_209377386
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:47 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Naja, het verschil is dat de meeste democraten liever een jongere leider hebben en de meeste republikeinen die ene die nog gekker is. Het kon ff niet anders. Nood breekt wet.
Als de meeste democraten dat willen, is er dus een andere kandidaat straks dan de zittende president.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_209377388
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:48 schreef marsan het volgende:

[..]
Wat is er moeilijk aan om gewoon on topic te blijven en je vergelijkingen in een passend topic te posten?
Als je nog eens aandachtig en begrijpend leest zal je zien dat mijn betoog volkomen on topic is.
pi_209377389
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:49 schreef marsan het volgende:

[..]
Als de meeste democraten dat willen, is er dus een andere kandidaat straks dan de zittende president.
Zo werkt dat helaas niet. Dat weet jij ook.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 2 juni 2023 @ 16:50:24 #45
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209377392
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:47 schreef Viezig het volgende:

[..]
Maar denk jij serieus dat deze man mentaal nog helemaal in orde is?

Als je ooit eens een speech van hem kijkt waar niet in geknipt is wordt je gelijk duidelijk dat hij niet meer helemaal helder is. Dat is heel wat anders dan een Obama die een keer gestruikeld is.

Ik ben helemaal geen fan van zijn tegenstanders, maar als je iets meer dan wat je op CNN of de NOS ziet van deze man en nog steeds denkt dat hij ze allemaal op een rijtje heeft dan is er denk ik echt iets mis met je beoordelingsvermogen.
Biden is nooit een goede spreker geweest. Maar dat maakt hem geen slechte president.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209377404
(gespeelde) sympathie voor een politicus. Waarom?

Ze krijgen de meest verschrikkelijke haat over hun heen, maar als ze vallen.. "och gossie.. wat vind ik dat errug!"

Laat hem gewoon zelf beslissen wanneer hij er genoeg van heeft.
pi_209377407
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:50 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Als je nog eens aandachtig en begrijpend leest zal je zien dat mijn betoog volkomen on topic is.
Ik zie dat er in de opening niets wordt gepost over trump tot jij ermee aankomt kakken. Hoezo on topic?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_209377409
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:50 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Zo werkt dat helaas niet. Dat weet jij ook.
Precies. Door de (korte) geschiedenis heen van de VS waren de meeste presidenten 50-60 jaar bij aanstelling. Biden is in die zin echt oud ja als zittende (en wellicht blijvende) President. Een Obama of JFK die mid 40 waren zit er voorlopig niet in denk ik.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_209377420
Wanneer heeft hij overledene opgeroepen op het podium?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 16:53:32 #50
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_209377429
Bill Clinton heeft Aids, Hillary Clinton is Gek, Joe Biden heeft de Vallende Ziekte. Niets nieuws onder de zon.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')