abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 juni 2023 @ 15:14:02 #1
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_209376295
Regelmatig als ik bezig ben met Google Chrome dan kan ik plotseling geen website meer bezoeken. Dan wil/kan hij de website niet meer laden. Als ik dan de laptop weer opnieuw opstart werkt het weer normaal. En wellicht ook wel als ik Chrome afsluit en weer opstart, maar het is toch vervelend. Ik verwijder via ''browsegegevens wissen'' de cookies en de gecachete afbeeldingen en bestanden, maar toch komt het vaak rond de 2 a 3 dagen weer voor dat websites niet willen laden.

Overigens als ik een website bezoek accepteer ik wel altijd blind de cookies. Misschien niet heel handig, of doen jullie dit ook? Geen idee of bovenstaand probleem hiermee te maken heeft overigens.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 15:51:35 #2
500413 TomNook
Wil je een extra kamer?
pi_209376753
Klinkt als een driveby-aanval; is malware
Eerst je hypotheek afbetalen!
  dinsdag 6 juni 2023 @ 16:16:35 #3
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_209421371
Lastige problemen zijn dat vaak...
Wat je kunt doen is chrome de-installeren en weer herinstalleren.
Ook kun je eens een tijdje edge of andere browser gebruiken om te zien of het alleen in chrome zit.
Het kan evt. zijn dat je HD een probleem heeft. (Doe eens een HD controle via de verkenner.)
Eventueel is er een progje actief die roet in het eten gooit. (Firewall, virusscanners)
Rechtsonder op taakbalk de 'icoontjes' eens aflopen en wat zaken 'uit' zetten.
pi_209426970
wat voor foutmelding krijg je precies?
pi_209453887
malwarebytes even loslaten op je systeem.
pi_209466064
Je kan naast je Chrome ook een andere browser installeren en kijken of het daarmee is opgelost.
Zelf hou ik van Firefox en om het je makkelijker te maken, hierbij een linkje naar de site.
https://www.mozilla.org/nl/firefox/new/

Ook kanhet helpen om elke dag voor het afsluiten van je lt de lt schoon te maken met de gratis versie van Ccleaner.
De optie aangepast opschonen en register uitvoeren. De rest leer je in de loop der tijd.
Is een kwestie van een halve minuut.
Na installatie van Ccleaner wel even de vinkjes goed zetten i.v.m. privacy
https://www.ccleaner.com/nl-nl/ccleaner/download

Vaak is het uitzoeken van de storing veels te veel werk, of je moet er nieuwsgierig naar zijn :P
  zaterdag 10 juni 2023 @ 20:52:46 #7
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_209468372
Thanks voor de tips! Ik ga er even induiken. Ik had Chrome even uit mijn taakbalk verwijderd en er weer opnieuw ingezet. Het lijkt wel of dit heeft geholpen, al is dat nog wel even afwachten.

Ik zal ccleaner ook eens op de systeem loslaten.
  zaterdag 10 juni 2023 @ 20:54:57 #8
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_209468408
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 06:56 schreef mschol het volgende:
wat voor foutmelding krijg je precies?
Er was niet echt een foutmelding. Als ik een nieuw tablad wilde openen / nieuwe website invoeren dan lukte het niet om die website te laden.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 09:32:23 #9
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_209496002
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 17:57 schreef gepromoveerT het volgende:
Je kan naast je Chrome ook een andere browser installeren en kijken of het daarmee is opgelost.
Zelf hou ik van Firefox en om het je makkelijker te maken, hierbij een linkje naar de site.
https://www.mozilla.org/nl/firefox/new/

Ook kanhet helpen om elke dag voor het afsluiten van je lt de lt schoon te maken met de gratis versie van Ccleaner.
De optie aangepast opschonen en register uitvoeren. De rest leer je in de loop der tijd.
Is een kwestie van een halve minuut.
Na installatie van Ccleaner wel even de vinkjes goed zetten i.v.m. privacy
https://www.ccleaner.com/nl-nl/ccleaner/download

Vaak is het uitzoeken van de storing veels te veel werk, of je moet er nieuwsgierig naar zijn :P
Ik heb nu ccleaner op het systeem losgelaten, en daaruit kwam inderdaad ''de pc voelt zich niet zo lekker, wilt u opschonen?'', en dat deed ccleaner binnen 1 seconden. Dan verwijderen ze duizenden ''trackers'' etc. En andere troep waar je geen weet van hebt. Hopen dat het bovenstaand probleem ook verhelpt, en anders zal ik eens met Firefox ipv Chrome gaan werken. Wellicht dat dit ook beter is.

Accepteren jullie wel altijd de cookies als je naar bepaalde websites gaat? Of moet ik dat helemaal niet doen? Is zo'n automatisme.

Eventueel kan ik Malwarebytes ook nog downloaden en uitvoeren, maar dat is eigenlijk hetzelfde als ccleaner denk ik he?
pi_209504684
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 09:32 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Ik heb nu ccleaner op het systeem losgelaten, en daaruit kwam inderdaad ''de pc voelt zich niet zo lekker, wilt u opschonen?'', en dat deed ccleaner binnen 1 seconden. Dan verwijderen ze duizenden ''trackers'' etc. En andere troep waar je geen weet van hebt. Hopen dat het bovenstaand probleem ook verhelpt, en anders zal ik eens met Firefox ipv Chrome gaan werken. Wellicht dat dit ook beter is.

Accepteren jullie wel altijd de cookies als je naar bepaalde websites gaat? Of moet ik dat helemaal niet doen? Is zo'n automatisme.

Eventueel kan ik Malwarebytes ook nog downloaden en uitvoeren, maar dat is eigenlijk hetzelfde als ccleaner denk ik he?
Die cookies accepteerde ik vroeger blindelings, want ik gooide ze er toch wel automatisch uit, als ik FF afsluit en voor de viezigheid aan het eind van de dag nog effe Ccleaner voor ik de pc afsluit.

Tegenwoordig kan je op -meer- klikken en daarna op -alle cookies weigeren- en de site werkt prima.
Doet die dat niet, dan zijn ze een klant kwijt, of ik download de vid en kijk het offline.

Om je windows schoon te maken en/of te repareren voer je als administrator de opdrachtprompt uit en typt vervolgens (fsc /scannow). Wordt je win10 gecontroleerd en gerepareerd.
pi_209507407
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 09:32 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Eventueel kan ik Malwarebytes ook nog downloaden en uitvoeren, maar dat is eigenlijk hetzelfde als ccleaner denk ik he?
Niet dus. Gewoon doen.
woef
  maandag 19 juni 2023 @ 11:20:48 #12
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_209565463
Hm, heb een aantal dagen geleden mijn Google Chrome geupdate (nieuwste versie). Dacht eigenlijk dat dit automatisch ging, dus heb er nooit naar omgekeken. Ik heb sinds die tijd geen rare problemen meer gehad met Chrome, dus wellicht dat dit de oplossing is geweest. Niet te vroeg juichen natuurlijk!
  maandag 19 juni 2023 @ 12:37:57 #13
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_209566337
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 11:03 schreef bbfakir het volgende:

[..]
Niet dus. Gewoon doen.
Heel handig inderdaad! Jammer dat de proefversie maar 14 dagen geldig is.
pi_209573509
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 12:37 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Heel handig inderdaad! Jammer dat de proefversie maar 14 dagen geldig is.
De free versie kan je blijvend gebruiken. Je moet af en toe handmatig scannen.
woef
  donderdag 22 juni 2023 @ 14:10:17 #15
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_209604600
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 21:49 schreef bbfakir het volgende:

[..]
De free versie kan je blijvend gebruiken. Je moet af en toe handmatig scannen.
Perfect!

Ik zie alleen steeds de melding dat Malwarebytes Browser Guard niet is geinstalleerd. Is dit heel belangrijk om wel te doen? Of is dit gewoon een soort reclame voor een betaalde bescherming.
  donderdag 22 juni 2023 @ 15:32:00 #16
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209605492
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 11:20 schreef GwaiLow het volgende:
Hm, heb een aantal dagen geleden mijn Google Chrome geupdate (nieuwste versie). Dacht eigenlijk dat dit automatisch ging, dus heb er nooit naar omgekeken. Ik heb sinds die tijd geen rare problemen meer gehad met Chrome, dus wellicht dat dit de oplossing is geweest. Niet te vroeg juichen natuurlijk!
Ik had exact hetzelfde met MS Edge en bij mij is het nu ook opgelost
  maandag 26 juni 2023 @ 14:15:50 #17
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_209654279
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 15:32 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik had exact hetzelfde met MS Edge en bij mij is het nu ook opgelost
Ondanks dat ik Google Chrome geüpdatet had, en hij in het begin prettiger en sneller leek te werken, werd dat toch al snel weer wat trager, en uiteindelijk opnieuw het probleem dat ik geen website meer kon laden. Inmiddels ben ik overgestapt op Mozilla Firefox, en dat werkt tot nu toe heel prettig. Nog geen problemen gehad, maar toch nog even afwachten natuurlijk. Heb een aantal keer CCleaner, Malwarebytes en de update gedaan bij Chrome, helaas was dat dus toch niet de oplossing.

Eigenlijk wil ik Google Chrome nu helemaal van mijn laptop afgooien, maar dat lijkt niet zo heel makkelijk te gaan...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')