Er was niet echt een foutmelding. Als ik een nieuw tablad wilde openen / nieuwe website invoeren dan lukte het niet om die website te laden.quote:
Ik heb nu ccleaner op het systeem losgelaten, en daaruit kwam inderdaad ''de pc voelt zich niet zo lekker, wilt u opschonen?'', en dat deed ccleaner binnen 1 seconden. Dan verwijderen ze duizenden ''trackers'' etc. En andere troep waar je geen weet van hebt. Hopen dat het bovenstaand probleem ook verhelpt, en anders zal ik eens met Firefox ipv Chrome gaan werken. Wellicht dat dit ook beter is.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:57 schreef gepromoveerT het volgende:
Je kan naast je Chrome ook een andere browser installeren en kijken of het daarmee is opgelost.
Zelf hou ik van Firefox en om het je makkelijker te maken, hierbij een linkje naar de site.
https://www.mozilla.org/nl/firefox/new/
Ook kanhet helpen om elke dag voor het afsluiten van je lt de lt schoon te maken met de gratis versie van Ccleaner.
De optie aangepast opschonen en register uitvoeren. De rest leer je in de loop der tijd.
Is een kwestie van een halve minuut.
Na installatie van Ccleaner wel even de vinkjes goed zetten i.v.m. privacy
https://www.ccleaner.com/nl-nl/ccleaner/download
Vaak is het uitzoeken van de storing veels te veel werk, of je moet er nieuwsgierig naar zijn
Die cookies accepteerde ik vroeger blindelings, want ik gooide ze er toch wel automatisch uit, als ik FF afsluit en voor de viezigheid aan het eind van de dag nog effe Ccleaner voor ik de pc afsluit.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb nu ccleaner op het systeem losgelaten, en daaruit kwam inderdaad ''de pc voelt zich niet zo lekker, wilt u opschonen?'', en dat deed ccleaner binnen 1 seconden. Dan verwijderen ze duizenden ''trackers'' etc. En andere troep waar je geen weet van hebt. Hopen dat het bovenstaand probleem ook verhelpt, en anders zal ik eens met Firefox ipv Chrome gaan werken. Wellicht dat dit ook beter is.
Accepteren jullie wel altijd de cookies als je naar bepaalde websites gaat? Of moet ik dat helemaal niet doen? Is zo'n automatisme.
Eventueel kan ik Malwarebytes ook nog downloaden en uitvoeren, maar dat is eigenlijk hetzelfde als ccleaner denk ik he?
Niet dus. Gewoon doen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eventueel kan ik Malwarebytes ook nog downloaden en uitvoeren, maar dat is eigenlijk hetzelfde als ccleaner denk ik he?
De free versie kan je blijvend gebruiken. Je moet af en toe handmatig scannen.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heel handig inderdaad! Jammer dat de proefversie maar 14 dagen geldig is.
Perfect!quote:Op maandag 19 juni 2023 21:49 schreef bbfakir het volgende:
[..]
De free versie kan je blijvend gebruiken. Je moet af en toe handmatig scannen.
Ik had exact hetzelfde met MS Edge en bij mij is het nu ook opgelostquote:Op maandag 19 juni 2023 11:20 schreef GwaiLow het volgende:
Hm, heb een aantal dagen geleden mijn Google Chrome geupdate (nieuwste versie). Dacht eigenlijk dat dit automatisch ging, dus heb er nooit naar omgekeken. Ik heb sinds die tijd geen rare problemen meer gehad met Chrome, dus wellicht dat dit de oplossing is geweest. Niet te vroeg juichen natuurlijk!
Ondanks dat ik Google Chrome geüpdatet had, en hij in het begin prettiger en sneller leek te werken, werd dat toch al snel weer wat trager, en uiteindelijk opnieuw het probleem dat ik geen website meer kon laden. Inmiddels ben ik overgestapt op Mozilla Firefox, en dat werkt tot nu toe heel prettig. Nog geen problemen gehad, maar toch nog even afwachten natuurlijk. Heb een aantal keer CCleaner, Malwarebytes en de update gedaan bij Chrome, helaas was dat dus toch niet de oplossing.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik had exact hetzelfde met MS Edge en bij mij is het nu ook opgelost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |