abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 2 juni 2023 @ 14:11:49 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209375525
https://www.nu.nl/binnenl(...)is-toe-te-staan.html
Utrecht gaat als proef sekswerk vanuit huis toestaan. Prostitutie vindt op dit moment al vaak plaats in een woning, maar dit is nog illegaal. De gemeente wil sekswerk voor één persoon per woning onder bepaalde voorwaarden toestaan.

De sekswerker moet ingeschreven staan op het woonadres, er mag geen reclame worden gemaakt aan de gevel en alle inkomsten moeten naar de prostitutée gaan. Hiervoor moet de gemeente regelgeving aanpassen. Op zijn vroegst gaat de proef daarom pas volgend jaar van start. De proef moet drie jaar duren.

Daarnaast komt Utrecht met nieuwe regelgeving om een of twee kleinschalige locaties mogelijk te maken waar sekswerkers een werkruimte kunnen huren. Die locaties moeten zij zelf regelen, maar de gemeente wil wel helpen om het initiatief op te starten en met de buurt in gesprek te gaan.

Utrecht zoekt al jaren naar locaties voor prostitutie
Utrecht worstelt al jaren met sekswerk in de stad sinds het sluiten van de ramen in de Hardebollenstraat, de boten aan het Zandpad en de tippelzone. Nieuwe locaties voor prostitutie stuit steeds op verzet van omwonenden.

Daarom liet de gemeente onderzoek doen naar manieren voor sekswerkers om hun beroep schoon, veilig en transparant uit te kunnen voeren. Uit dat onderzoek kwamen enkele aanbevelingen, waaronder prostitutie vanuit huis.

"Sekswerk is een legaal beroep waarvoor ruimte moet zijn in Utrecht. Op een veilige manier, die past bij de huidige tijdsgeest", zegt wethouder Eelco Eerenberg (Volksgezondheid). "Sekswerkers wachten al te lang op meer legale mogelijkheden om hun beroep uit te oefenen in de stad."
  vrijdag 2 juni 2023 @ 14:25:49 #2
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_209375722
pi_209375820
Tvp
U MAD?
pi_209375903
Dit is wat de mensen willen.

Niemand wil een bordeelzone in de buurt.

Prima, dan maar prostitutie in je straat of in het hotel om de hoek.

Natuurlijk is het ook een zwaktebod van de overheid, die gewoonweg geen raad weet hoe prostitutie te reguleren.
pi_209375989
Zo extreem naïef voorstel kan alleen van d66/groenlinks komen |:(
pi_209376077
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 14:43 schreef ReplaR het volgende:
Zo extreem naïef voorstel kan alleen van d66/groenlinks komen |:(
Hoe zou jij het aanpakken?
pi_209376108
Als het illegaal is dan mag het niet. In een rechtsstaat is de wet geen onderdeel van de afweging van bestuurders.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_209376197
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 14:52 schreef Farenji het volgende:

[..]
Hoe zou jij het aanpakken?
Zoals we het al decennia hiervoor deden.
pi_209376234
Gewoon ergens op Lage Weide. Heeft niemand er last van.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_209376251
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:03 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Zoals we het al decennia hiervoor deden.
Maar dat bleek wel gevoelig voor dingen als mensenhandel
-nee-
  vrijdag 2 juni 2023 @ 15:15:21 #11
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209376306
Dit is een gevaarlijke ontwikkeling. Binnenkort moet dan uit mededingingsoverwegingen alle thuissex worden opgegeven en kun je je vrouw alleen nog maar neuken tegen het hoge btw tarief.

Kan ik trouwens dan ook bij de buurvrouw aankloppen als ze met een kop thee voor het raam zit?
We have always been at war with Eastasia.
pi_209376338
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:10 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Maar dat bleek wel gevoelig voor dingen als mensenhandel
Ja maar nu hebben ze er totaal geen zicht meer over.
pi_209376348
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 14:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Als het illegaal is dan mag het niet. In een rechtsstaat is de wet geen onderdeel van de afweging van bestuurders.
Alleen is prostitutie op zichzelf niet illegaal.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  Moderator vrijdag 2 juni 2023 @ 15:20:59 #14
138438 crew  Pizzakoppo
pi_209376361
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:15 schreef -XOR- het volgende:
Dit is een gevaarlijke ontwikkeling. Binnenkort moet dan uit mededingingsoverwegingen alle thuissex worden opgegeven en kun je je vrouw alleen nog maar neuken tegen het hoge btw tarief.

Kan ik trouwens dan ook bij de buurvrouw aankloppen als ze met een kop thee voor het raam zit?
Dat kan dan prima met de toestemmingsformulieren voor wederzijdse instemming tot copulatie. Het is even een klusje maar na het zoet komt het zuur.
pi_209376399
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:20 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Dat kan dan prima met de toestemmingsformulieren voor wederzijdse instemming tot copulatie. Het is even een klusje maar na het zoet komt het zuur.
Mag de notaris dan blijven kijken?
pi_209376489
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:19 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Alleen is prostitutie op zichzelf niet illegaal.
Ja, en? Als prostitue van uit huis wel illegaal is dan heeft de gemeente Utrecht zich daar bij neer te leggen.
pi_209376548
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ja, en? Als prostitue van uit huis wel illegaal is dan heeft de gemeente Utrecht zich daar bij neer te leggen.
Maar is het dat?
Gemeenten maken regels die dat niet toelaten, dan kunnen gemeenten ook regels maken die dat wel toelaten.
pi_209376594
Er vind al heel veel prostitutie vanuit woningen plaats. Ik denk dat in de praktijk mensen geen verschil zullen merken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_209376643
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:33 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Maar is het dat?
Gemeenten maken regels die dat niet toelaten, dan kunnen gemeenten ook regels maken die dat wel toelaten.
Als het alleen de gemeentelijke regels zijn die het illegaal maken wel en je die afschaft.
pi_209376743
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Als het alleen de gemeentelijke regels zijn die het illegaal maken wel en je die afschaft.
En dat gaat Utrecht nu doen.
pi_209376913
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Er vind al heel veel prostitutie vanuit woningen plaats. Ik denk dat in de praktijk mensen geen verschil zullen merken.
Jup, en alle tippelzones zijn wegbezuinigd / van de straat geveegd onder de mom van veiligheid 8)7
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_209376925
Niet echt veilig vind ik. Ik voorzie een hoop ellende, mishandelingen en mogelijk een stijging van vrouwenmoorden want wat kunnen ze doen in hun eentje tegen een vreemde pervert in hun eigen huis?
pi_209376939
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:07 schreef stavromulabeta het volgende:
Gewoon ergens op Lage Weide. Heeft niemand er last van.
Was al het plan hé, maar is bezwaar tegen gemaakt door alle ontwikkelplannen met Leidsche RIjn.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 16:08:47 #24
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_209377022
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:02 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Niet echt veilig vind ik. Ik voorzie een hoop ellende, mishandelingen en mogelijk een stijging van vrouwenmoorden want wat kunnen ze doen in hun eentje tegen een vreemde pervert in hun eigen huis?
Selectief zijn over hun klanten.

Wanneer ze voor een mensenhandelende pooier vanuit huis 'werken' wordt dat een stukje moeilijker.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_209377023
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:03 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Was al het plan hé, maar is bezwaar tegen gemaakt door alle ontwikkelplannen met Leidsche RIjn.
Gewoon op die strip tussen het spoor en die zand/sloopafvalberg. Nog een station "Utrecht lustenweide" erbij voor de bereikbaarheid. En klaar is kees.

Een van de weinige plekken die er op vooruit zouden gaan door wat prostitutie.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  vrijdag 2 juni 2023 @ 16:12:16 #26
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_209377066
Ik heb eigenlijk met afspraken aan huis, meestal via kinky, enkel slechte ervaringen gehad.

Ten eerste zijn de prijzen absurd hoog, ze vragen tegenwoordig zo'n 250 per uur, terwijl dat voor de corona crisis 150 maximaal 200 was.

80% van de dames komen uit landen als Colombia, Venezuela, en kunnen enkel Spaans, het is lastig communiceren, en voor elke handeling zoals PZC moet je bijbetalen.

Ook heb ik wel eens gehad, dat je mede wandelaars tegenkwam in de lift, of dat er zelfs op de deur werd geklopt terwijl je bezig was met zo'n vrouw.

Doe mij maar de huizen in Duitsland.

In Duitsland heb je saunaclubs zoals fkk Venus, waar betaalde liefde plaats kan vinden, deze bekende club onder Nederlanders ligt in Hamminkeln, net over de grens bij Arnhem.

Je betaald 60 euro aan entree, je krijgt voor dat geld een sleutel voor het kluisje, daarin ligt dan weer een badjas, handdoek, en slippers.

Eenmaal binnen kan je gebruik maken van een bubbelbad, sauna, en in de rookruimtes staan wat fruitautomaten, drinken en eten is inclusief, alcohol is tot in de avond gratis.
De dames die werkzaam zijn, toen ik er was vorige week zaterdag zo'n 13, dragen geen kleding, en ook geen lingerie.

Als man is het wel verplicht om met een badjas te lopen. De meeste 'ijsberen' (zo worden wij mannen genoemd omdat we een witte badjas dragen) zijn Turkse Duitse heren, voornamelijk uit de grotere steden, het Roergebied is namelijk op slechts een kwartier van deze plaats.

Verder heb je ook wat Nederlanders, en zelfs Belgische kentekens zag ik op de parkeerplaats staan.

De dames zijn vrijwel allemaal afkomstig uit Roemenië, en Bulgarije. En nu ook enkele uit Oekraïne, vroeger kregen deze geen werkvergunning maar nu door de oorlog is dat mogelijk.

Enige nadeel is dat de muziek erg hard aan staat, en het voornamelijk hip-hop muziek is, met wat Arabisch en Turks erdoor heen.
De meeste gasten komen vrijwel alleen om daar te relaxen, je hebt wat mensen die 'pannenkoeken', dat betekend dat men hangt bij een dame, zonder gebruik te maken van een dienst.

Ik heb zelf alleen rondgekeken, in voor mij een nieuwe ervaring, echter door de luide muziek die net zo hard staat zoals in een gewone discotheek zal ik er niet snel nog eens terug komen.

Naar mijn idee is dit concept ook beter als de traditionele raambuurten. waar 99% van de mensen enkel langsloopt om 'aapjes te kijken' en om even te lachen.
In zo'n saunaclub, lopen de heren ook enkel in een badjas, je hebt dus minder pottenkijkers, en zo'n entree van 60 euro helpt ook wel om het echte gajes weg te houden.

Seks 'aan huis' raad ik enkel aan als die dame in kwestie goede recensies heeft op girlsreview.

Anders is het bijna in alle gevallen 'weggegooid geld' .
  Moderator vrijdag 2 juni 2023 @ 16:50:58 #27
138438 crew  Pizzakoppo
pi_209377402
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:23 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Mag de notaris dan blijven kijken?
Lijkt mij verstandig om enig conflict later uit te bannen.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 16:52:00 #28
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_209377412
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:50 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Lijkt mij verstandig om enig conflict later uit te bannen.
Voor het bewijs achteraf worden er natuurlijk video-opnames gemaakt.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  vrijdag 2 juni 2023 @ 17:02:17 #29
168739 Red_85
'echt wel'
pi_209377517
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:02 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Veel vrouwen zijn al thuis de illegale prostitutie in gedwongen door sluitingen van ramen en bordelen. Want zijn ze werk als typiste gaan zoeken? Tuurlijk niet....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_209377539
Met al die studentes daar, nou nou. Kan gelijk de basisbeurs weer worden afgeschaft.
pi_209377566
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 17:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Met al die studentes daar, nou nou. Kan gelijk de basisbeurs weer worden afgeschaft.
Ouwe smeerlap!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209377594
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 17:06 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ouwe smeerlap!
Dat jij nou met je twintigste al grijs was.
pi_209377603
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 17:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Dat jij nou met je twintigste al grijs was.
Ik vind jou een bijzonder ordinaire kapitein.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209377610
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 17:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik vind jou een bijzonder ordinaire kapitein.
Da's verplicht.
pi_209377626
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:12 schreef BMW1993 het volgende:
Ik heb eigenlijk met afspraken aan huis, meestal via kinky, enkel slechte ervaringen gehad.

Ten eerste zijn de prijzen absurd hoog, ze vragen tegenwoordig zo'n 250 per uur, terwijl dat voor de corona crisis 150 maximaal 200 was.

80% van de dames komen uit landen als Colombia, Venezuela, en kunnen enkel Spaans, het is lastig communiceren, en voor elke handeling zoals PZC moet je bijbetalen.

Ook heb ik wel eens gehad, dat je mede wandelaars tegenkwam in de lift, of dat er zelfs op de deur werd geklopt terwijl je bezig was met zo'n vrouw.

In Duitsland heb je saunaclubs zoals fkk Venus, waar betaalde liefde plaats kan vinden, deze bekende club onder Nederlanders ligt in Hamminkeln, net over de grens bij Arnhem.

Je betaald 60 euro aan entree, je krijgt voor dat geld een sleutel voor het kluisje, daarin ligt dan weer een badjas, handdoek, en slippers.

Eenmaal binnen kan je gebruik maken van een bubbelbad, sauna, en in de rookruimtes staan wat fruitautomaten, drinken en eten is inclusief, alcohol is tot in de avond gratis.
De dames die werkzaam zijn, toen ik er was vorige week zaterdag zo'n 13, dragen geen kleding, en ook geen lingerie.

Als man is het wel verplicht om met een badjas te lopen. De meeste 'ijsberen' (zo worden wij mannen genoemd omdat we een witte badjas dragen) zijn Turkse Duitse heren, voornamelijk uit de grotere steden, het Roergebied is namelijk op slechts een kwartier van deze plaats.

Verder heb je ook wat Nederlanders, en zelfs Belgische kentekens zag ik op de parkeerplaats staan.

De dames zijn vrijwel allemaal afkomstig uit Roemenië, en Bulgarije. En nu ook enkele uit Oekraïne, vroeger kregen deze geen werkvergunning maar nu door de oorlog is dat mogelijk.

Enige nadeel is dat de muziek erg hard aan staat, en het voornamelijk hip-hop muziek is, met wat Arabisch en Turks erdoor heen.
De meeste gasten komen vrijwel alleen om daar te relaxen, je hebt wat mensen die 'pannenkoeken', dat betekend dat men hangt bij een dame, zonder gebruik te maken van een dienst.

Ik heb zelf alleen rondgekeken, in voor mij een nieuwe ervaring, echter door de luide muziek die net zo hard staat zoals in een gewone discotheek zal ik er niet snel nog eens terug komen.

Naar mijn idee is dit concept ook beter als de traditionele raambuurten. waar 99% van de mensen enkel langsloopt om 'aapjes te kijken' en om even te lachen.
In zo'n saunaclub, lopen de heren ook enkel in een badjas, je hebt dus minder pottenkijkers, en zo'n entree van 60 euro helpt ook wel om het echte gajes weg te houden.

Seks 'aan huis' raad ik enkel aan als die dame in kwestie goede recensies heeft op girlsreview.

Dat is geld voor seks sowieso al.
#freeWillemM
Op woensdag 14 juni 2023 19:05 schreef timmmmm het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
  Moderator vrijdag 2 juni 2023 @ 17:58:41 #36
138438 crew  Pizzakoppo
pi_209378184
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:52 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Voor het bewijs achteraf worden er natuurlijk video-opnames gemaakt.
Yes en ter back-up uiteraard geupload ergens op het internet. Niet te diep want het moet goed vindbaar zijn.
pi_209379193
quote:

Nee hoor, een van de voorwaarden is dat “alle inkomsten naar de prostitué gaan” Geen belasting dus :!
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 19:41:06 #38
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_209379214
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 19:39 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Nee hoor, een van de voorwaarden is dat “alle inkomsten naar de prostitué gaan” Geen belasting dus :!
Als prostitué moet je nog altijd belastingaangifte doen hoor.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 19:41:30 #39
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_209379222
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
Tvp
gewoon legaal bij de buurvrouw , dat wil je toch

bij 100 wippies een gratis blowjob
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  vrijdag 2 juni 2023 @ 19:42:42 #40
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_209379242
quote:
tuurlijk, zeg ik dacht dat je klanten wilde, zegt ze nee ik zoek me kat

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
mijn buren krijgen sowieso veel bezoek

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 19:41 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Als prostitué moet je nog altijd belastingaangifte doen hoor.
hoe weet je dan of die vent verlegen is om binnen te komen of dat het de belastingsinspecteur is die staat te tellen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  vrijdag 2 juni 2023 @ 19:56:13 #41
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209379437
Goed bezig.
Durf eens te experimenteren ipv dat vastgeroeste beleid.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 20:05:09 #42
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209379627
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:12 schreef BMW1993 het volgende:

Wat een ervaringsdeskundige.

Zo´n club klinkt eigenlijk wel interessant moet ik zeggen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_209380572
Aja praktisch niemand kan een vrouw of man controleren of hij sex in ruil voor geld heeft dus het bestond eigenlijk ws allang, alleen nu met een nieuwe wet mogen ze dan ook meer adverteren om zichzelf aan te bieden?
  vrijdag 2 juni 2023 @ 22:09:54 #44
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_209381521
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 17:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Menig docent zal er dan vast ook wel ff langs gaan. :P
pi_209381572
Allemaal porno wat er zit!

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')