Hoe zou jij het aanpakken?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:43 schreef ReplaR het volgende:
Zo extreem naïef voorstel kan alleen van d66/groenlinks komen
Maar dat bleek wel gevoelig voor dingen als mensenhandelquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:03 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Zoals we het al decennia hiervoor deden.
Ja maar nu hebben ze er totaal geen zicht meer over.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:10 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar dat bleek wel gevoelig voor dingen als mensenhandel
Alleen is prostitutie op zichzelf niet illegaal.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Als het illegaal is dan mag het niet. In een rechtsstaat is de wet geen onderdeel van de afweging van bestuurders.
Dat kan dan prima met de toestemmingsformulieren voor wederzijdse instemming tot copulatie. Het is even een klusje maar na het zoet komt het zuur.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:15 schreef -XOR- het volgende:
Dit is een gevaarlijke ontwikkeling. Binnenkort moet dan uit mededingingsoverwegingen alle thuissex worden opgegeven en kun je je vrouw alleen nog maar neuken tegen het hoge btw tarief.
Kan ik trouwens dan ook bij de buurvrouw aankloppen als ze met een kop thee voor het raam zit?
Mag de notaris dan blijven kijken?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat kan dan prima met de toestemmingsformulieren voor wederzijdse instemming tot copulatie. Het is even een klusje maar na het zoet komt het zuur.
Ja, en? Als prostitue van uit huis wel illegaal is dan heeft de gemeente Utrecht zich daar bij neer te leggen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:19 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Alleen is prostitutie op zichzelf niet illegaal.
Maar is het dat?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, en? Als prostitue van uit huis wel illegaal is dan heeft de gemeente Utrecht zich daar bij neer te leggen.
Als het alleen de gemeentelijke regels zijn die het illegaal maken wel en je die afschaft.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:33 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar is het dat?
Gemeenten maken regels die dat niet toelaten, dan kunnen gemeenten ook regels maken die dat wel toelaten.
En dat gaat Utrecht nu doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als het alleen de gemeentelijke regels zijn die het illegaal maken wel en je die afschaft.
Jup, en alle tippelzones zijn wegbezuinigd / van de straat geveegd onder de mom van veiligheidquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Er vind al heel veel prostitutie vanuit woningen plaats. Ik denk dat in de praktijk mensen geen verschil zullen merken.
Was al het plan hé, maar is bezwaar tegen gemaakt door alle ontwikkelplannen met Leidsche RIjn.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:07 schreef stavromulabeta het volgende:
Gewoon ergens op Lage Weide. Heeft niemand er last van.
Selectief zijn over hun klanten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:02 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Niet echt veilig vind ik. Ik voorzie een hoop ellende, mishandelingen en mogelijk een stijging van vrouwenmoorden want wat kunnen ze doen in hun eentje tegen een vreemde pervert in hun eigen huis?
Gewoon op die strip tussen het spoor en die zand/sloopafvalberg. Nog een station "Utrecht lustenweide" erbij voor de bereikbaarheid. En klaar is kees.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:03 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Was al het plan hé, maar is bezwaar tegen gemaakt door alle ontwikkelplannen met Leidsche RIjn.
Voor het bewijs achteraf worden er natuurlijk video-opnames gemaakt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Lijkt mij verstandig om enig conflict later uit te bannen.
Veel vrouwen zijn al thuis de illegale prostitutie in gedwongen door sluitingen van ramen en bordelen. Want zijn ze werk als typiste gaan zoeken? Tuurlijk niet....quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:02 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Niet echt veilig vind ik. Ik voorzie een hoop ellende, mishandelingen en mogelijk een stijging van vrouwenmoorden want wat kunnen ze doen in hun eentje tegen een vreemde pervert in hun eigen huis?
Ouwe smeerlap!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Met al die studentes daar, nou nou. Kan gelijk de basisbeurs weer worden afgeschaft.
Ik vind jou een bijzonder ordinaire kapitein.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dat jij nou met je twintigste al grijs was.
Da's verplicht.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind jou een bijzonder ordinaire kapitein.
Dat is geld voor seks sowieso al.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:12 schreef BMW1993 het volgende:
Ik heb eigenlijk met afspraken aan huis, meestal via kinky, enkel slechte ervaringen gehad.
Ten eerste zijn de prijzen absurd hoog, ze vragen tegenwoordig zo'n 250 per uur, terwijl dat voor de corona crisis 150 maximaal 200 was.
80% van de dames komen uit landen als Colombia, Venezuela, en kunnen enkel Spaans, het is lastig communiceren, en voor elke handeling zoals PZC moet je bijbetalen.
Ook heb ik wel eens gehad, dat je mede wandelaars tegenkwam in de lift, of dat er zelfs op de deur werd geklopt terwijl je bezig was met zo'n vrouw.
Doe mij maar de huizen in Duitsland.
In Duitsland heb je saunaclubs zoals fkk Venus, waar betaalde liefde plaats kan vinden, deze bekende club onder Nederlanders ligt in Hamminkeln, net over de grens bij Arnhem.
Je betaald 60 euro aan entree, je krijgt voor dat geld een sleutel voor het kluisje, daarin ligt dan weer een badjas, handdoek, en slippers.
Eenmaal binnen kan je gebruik maken van een bubbelbad, sauna, en in de rookruimtes staan wat fruitautomaten, drinken en eten is inclusief, alcohol is tot in de avond gratis.
De dames die werkzaam zijn, toen ik er was vorige week zaterdag zo'n 13, dragen geen kleding, en ook geen lingerie.
Als man is het wel verplicht om met een badjas te lopen. De meeste 'ijsberen' (zo worden wij mannen genoemd omdat we een witte badjas dragen) zijn Turkse Duitse heren, voornamelijk uit de grotere steden, het Roergebied is namelijk op slechts een kwartier van deze plaats.
Verder heb je ook wat Nederlanders, en zelfs Belgische kentekens zag ik op de parkeerplaats staan.
De dames zijn vrijwel allemaal afkomstig uit Roemenië, en Bulgarije. En nu ook enkele uit Oekraïne, vroeger kregen deze geen werkvergunning maar nu door de oorlog is dat mogelijk.
Enige nadeel is dat de muziek erg hard aan staat, en het voornamelijk hip-hop muziek is, met wat Arabisch en Turks erdoor heen.
De meeste gasten komen vrijwel alleen om daar te relaxen, je hebt wat mensen die 'pannenkoeken', dat betekend dat men hangt bij een dame, zonder gebruik te maken van een dienst.
Ik heb zelf alleen rondgekeken, in voor mij een nieuwe ervaring, echter door de luide muziek die net zo hard staat zoals in een gewone discotheek zal ik er niet snel nog eens terug komen.
Naar mijn idee is dit concept ook beter als de traditionele raambuurten. waar 99% van de mensen enkel langsloopt om 'aapjes te kijken' en om even te lachen.
In zo'n saunaclub, lopen de heren ook enkel in een badjas, je hebt dus minder pottenkijkers, en zo'n entree van 60 euro helpt ook wel om het echte gajes weg te houden.
Seks 'aan huis' raad ik enkel aan als die dame in kwestie goede recensies heeft op girlsreview.
Anders is het bijna in alle gevallen 'weggegooid geld' .
Yes en ter back-up uiteraard geupload ergens op het internet. Niet te diep want het moet goed vindbaar zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:52 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Voor het bewijs achteraf worden er natuurlijk video-opnames gemaakt.
Nee hoor, een van de voorwaarden is dat “alle inkomsten naar de prostitué gaan” Geen belasting dusquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:15 schreef -XOR- het volgende:
Dit is een gevaarlijke ontwikkeling. Binnenkort moet dan uit mededingingsoverwegingen alle thuissex worden opgegeven en kun je je vrouw alleen nog maar neuken tegen het hoge btw tarief.
Kan ik trouwens dan ook bij de buurvrouw aankloppen als ze met een kop thee voor het raam zit?
Als prostitué moet je nog altijd belastingaangifte doen hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:39 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Nee hoor, een van de voorwaarden is dat “alle inkomsten naar de prostitué gaan” Geen belasting dus
gewoon legaal bij de buurvrouw , dat wil je tochquote:
tuurlijk, zeg ik dacht dat je klanten wilde, zegt ze nee ik zoek me katquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:15 schreef -XOR- het volgende:
mijn buren krijgen sowieso veel bezoekquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Er vind al heel veel prostitutie vanuit woningen plaats. Ik denk dat in de praktijk mensen geen verschil zullen merken.
hoe weet je dan of die vent verlegen is om binnen te komen of dat het de belastingsinspecteur is die staat te tellenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:41 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Als prostitué moet je nog altijd belastingaangifte doen hoor.
Wat een ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:12 schreef BMW1993 het volgende:
Ik heb eigenlijk met afspraken aan huis, meestal via kinky, enkel slechte ervaringen gehad.
Ten eerste zijn de prijzen absurd hoog, ze vragen tegenwoordig zo'n 250 per uur, terwijl dat voor de corona crisis 150 maximaal 200 was.
80% van de dames komen uit landen als Colombia, Venezuela, en kunnen enkel Spaans, het is lastig communiceren, en voor elke handeling zoals PZC moet je bijbetalen.
Ook heb ik wel eens gehad, dat je mede wandelaars tegenkwam in de lift, of dat er zelfs op de deur werd geklopt terwijl je bezig was met zo'n vrouw.
Doe mij maar de huizen in Duitsland.
In Duitsland heb je saunaclubs zoals fkk Venus, waar betaalde liefde plaats kan vinden, deze bekende club onder Nederlanders ligt in Hamminkeln, net over de grens bij Arnhem.
Je betaald 60 euro aan entree, je krijgt voor dat geld een sleutel voor het kluisje, daarin ligt dan weer een badjas, handdoek, en slippers.
Eenmaal binnen kan je gebruik maken van een bubbelbad, sauna, en in de rookruimtes staan wat fruitautomaten, drinken en eten is inclusief, alcohol is tot in de avond gratis.
De dames die werkzaam zijn, toen ik er was vorige week zaterdag zo'n 13, dragen geen kleding, en ook geen lingerie.
Als man is het wel verplicht om met een badjas te lopen. De meeste 'ijsberen' (zo worden wij mannen genoemd omdat we een witte badjas dragen) zijn Turkse Duitse heren, voornamelijk uit de grotere steden, het Roergebied is namelijk op slechts een kwartier van deze plaats.
Verder heb je ook wat Nederlanders, en zelfs Belgische kentekens zag ik op de parkeerplaats staan.
De dames zijn vrijwel allemaal afkomstig uit Roemenië, en Bulgarije. En nu ook enkele uit Oekraïne, vroeger kregen deze geen werkvergunning maar nu door de oorlog is dat mogelijk.
Enige nadeel is dat de muziek erg hard aan staat, en het voornamelijk hip-hop muziek is, met wat Arabisch en Turks erdoor heen.
De meeste gasten komen vrijwel alleen om daar te relaxen, je hebt wat mensen die 'pannenkoeken', dat betekend dat men hangt bij een dame, zonder gebruik te maken van een dienst.
Ik heb zelf alleen rondgekeken, in voor mij een nieuwe ervaring, echter door de luide muziek die net zo hard staat zoals in een gewone discotheek zal ik er niet snel nog eens terug komen.
Naar mijn idee is dit concept ook beter als de traditionele raambuurten. waar 99% van de mensen enkel langsloopt om 'aapjes te kijken' en om even te lachen.
In zo'n saunaclub, lopen de heren ook enkel in een badjas, je hebt dus minder pottenkijkers, en zo'n entree van 60 euro helpt ook wel om het echte gajes weg te houden.
Seks 'aan huis' raad ik enkel aan als die dame in kwestie goede recensies heeft op girlsreview.
Anders is het bijna in alle gevallen 'weggegooid geld' .
Menig docent zal er dan vast ook wel ff langs gaan.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Met al die studentes daar, nou nou. Kan gelijk de basisbeurs weer worden afgeschaft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |